Nee, want toen had ik die meubels nog nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:10 schreef wonderer het volgende:
Is dat nog steeds de foto die je tien jaar geleden hebt genomen?
Bijna danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want toen had ik die meubels nog niet
Ik woon er zelfs nog geen 10 jaar!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Past bij de rest van 't huis
[ afbeelding ]
Niet heel veel veranderd hoor. Ja staat ook olifant van Sultyan nu. En de witte death star IKEA lampquote:
wel ja, daar heb je een punt. ik heb gewoon pech vandaag met de laptop en het is mijn eigen schuld verdomme.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iedereen hier is van de verkeerde kant, dus misschien juist het goede topic?
Die vierde is wel lastig hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Zeg Ang3l, zou het kunnen dat je kleurenblind bent?
Welke getallen zie je hieronder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]Allemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat verklaart je interieurkeuzes niet.quote:
Iedereen met muren die niet gebroken wit zijn, is verdacht wat interieur betreft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dat verklaart je interieurkeuzes niet.
Tsk, wat saai zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Iedereen met muren die niet gebroken wit zijn, is verdacht wat interieur betreft.
M'n huis lijkt een beetje qua inrichting een beetje op een bruincafe met allemaal willekeurige attributen die iets met drank te maken hebben en sfeervolle dimverlichting, daar zou je je toch thuis in moeten voelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dat verklaart je interieurkeuzes niet.
Vertel eens iets interessants of jezelf!quote:
Nee, die is groen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vertel eens iets interessants of jezelf!
"Mijn kamer heeft een paarse muur!"
Nou, poeh, spannend hoor. Jij durft.
Je hond verven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Kaas- het volgende:
Gigi en Koen verven hun hond gewoon blauw, omdat dat mooi bij hun huis past. Daarmee vergeleken zijn jullie allemaal nog niet eens zo heel gay.
Welk merk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ze een paar weken oud.
Jammer dat je de schaal niet ziet. Had een hand ofzo bij op gemoeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ze een paar weken oud.
Ze was even hoog als de plinten, dus 30 cm ongeveer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer dat je de schaal niet ziet. Had een hand ofzo bij op gemoeten.
En toen al dat grijze baardje. Vet schattig whehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze was even hoog als de plinten, dus 30 cm ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat je er niet afflikkertquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:55 schreef Twoflower het volgende:
Morgenavond (voor jullie begin van de middag) ga ik dit ding beklimmen. Heb d'r zin in.![]()
[ afbeelding ]
Relaxt!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n huis lijkt een beetje qua inrichting een beetje op een bruincafe met allemaal willekeurige attributen die iets met drank te maken hebben en sfeervolle dimverlichting, daar zou je je toch thuis in moeten voelen.
Kjoetquote:
Is dat wel een hond?quote:
Heyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef DeKnuppel het volgende:
Hoi, ik ben ook homo.
Is het gezellig hier of stormachtig?
[ afbeelding ]
Goed verhaal man.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:27 schreef Renesite het volgende:
Zojuist zelf de ruitenwissers van de auto vervangen. Ich bin das bomb!!
Je moet nu wel oppassen dat je niet die collega wordt die op maandag over z'n weekend vertelt en dan met verhalen komt als 'ja was leuk, heb een heggenschaar gekocht, het gras gemaaid en m'n keukenstoelen in een nieuw kek kleurtje geverfd"quote:
Nou, het is wel duidelijk wie het mannetje is in jouw relatiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:27 schreef Renesite het volgende:
Zojuist zelf de ruitenwissers van de auto vervangen. Ich bin das bomb!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet nu wel oppassen dat je niet die collega wordt die op maandag over z'n weekend vertelt en dan met verhalen komt als 'ja was leuk, heb een heggenschaar gekocht, het gras gemaaid en m'n keukenstoelen in een nieuw kek kleurtje geverfd".
ZielUgquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf is dit, een rat met een oogziekte?
Neem gewoon een man.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Een grote hond is ook wel vet.
En dan nieuw ras creëren met die witte.
Ligt eraan. Doe eens een pic van jezelf plaatsen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:14 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Huh? Waar vindt je die dan? Relatiemateriaal?
Nee. Ik ben net uit die homo-hormonenfasequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt eraan. Doe eens een pic van jezelf plaatsen?
Boeiend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee. Ik ben net uit die homo-hormonenfase
Is mn oog niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:18 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Misschien binnenkort een foto van m'n prachtige oog. Net als jij.
Heb jij een nieuw mobieltje trouwens?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik ben niet oppervlakkig meer.
Nee, waarom? Al een paar jaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw mobieltje trouwens?
Dan heeft het een camera. En je weet hoe tinypic werkt zag ik hierboven. You do the math.quote:
Nee, ga weg viespeuk. Eerst geilen op m'n karakter en dan pas m'n gezicht of lichaamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heeft het een camera. En je weet hoe tinypic werkt zag ik hierboven. You do the math.
Hmm lekker karakter..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:22 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee, ga weg viespeuk. Eerst geilen op m'n karakter en dan pas m'n gezicht of lichaam
Jij bent gelukkig altijd een zonnestraaltje.quote:
12quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Zeg Ang3l, zou het kunnen dat je kleurenblind bent?
Welke getallen zie je hieronder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]allemaal goed dus. Niks aan de hand. Vond alleen de 6 een beetje twijfelachtig omdat de krul bijna een 8 maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb -8 en m'n lenzen nog niet in
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig altijd een zonnestraaltje.
Jullie zijn beide dramaqueens nu.
Bij de 4e hoor je niets te zien.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
allemaal goed dus. Niks aan de hand. Vond alleen de 6 een beetje twijfelachtig omdat de krul bijna een 8 maakte.
Wut? Ik zie daar iets. Wtf.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Bij de 4e hoor je niets te zien.
ik een 2. Maar ja, je kunt er alles van maken. Beetje domme vraag dus.quote:
Nee, ik zie ook zeer duidelijk een 2.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik een 2. Maar ja, je kunt er alles van maken. Beetje domme vraag dus.
Dat kan. Als je kleurenblind bent.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook zeer duidelijk een 2.
Daar heb ik geen eerdere diagnose van, maar zou dus best kunnen.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat kan. Als je kleurenblind bent.
Je bedoelt dus dat kleurenblinden wel een idee qua interieur hebben?quote:Op zondag 10 januari 2016 12:35 schreef Kaas- het volgende:
Is Rez zijn interieursmaak en zo ook direct verklaard.
ik zie ook 2quote:Op zondag 10 januari 2016 11:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Bij de 4e hoor je niets te zien.
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat kleurenblinden wel een idee qua interieur hebben?
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:35 schreef Kaas- het volgende:
Is Rez zijn interieursmaak en zo ook direct verklaard.
dat is al 3x 2. Dus of t lijkt er gewoon enorm op. Of we zijn allemaal kleurenblindquote:
En dan ook nog eens allemaal op basis van 1 cirkeltje...quote:Op zondag 10 januari 2016 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat is al 3x 2. Dus of t lijkt er gewoon enorm op. Of we zijn allemaal kleurenblind
Dat geef ik toe, ik vind m'n huis (oke, studentenkot) zoo chill. Voelt als een cafe.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef toe, het is echt random^2 bij jou.
Ik dacht dat 20-25% van de mannen een lichte vorm van kleurenblindheid heeft.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat is al 3x 2. Dus of t lijkt er gewoon enorm op. Of we zijn allemaal kleurenblind
Die heb ik allemaal goed, en ik zie ook een 2. De mens is geprogrammeerd om patronen te zien. Het is gewoon een slechte test om niets te "mogen" zien.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:29 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Uitgebreide versie van de test: http://www.color-blindnes(...)hihara_cvd_test.html
Ook alle 38 goed. Toen ik een paar keer niks zag was ik even bang iets te missen, maar dat was dus niet zo.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal goed, en ik zie ook een 2. De mens is geprogrammeerd om patronen te zien. Het is gewoon een slechte test om niets te "mogen" zien.
Ik ben nul kleurenblind volgens dat ding, thank god.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:29 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Uitgebreide versie van de test: http://www.color-blindnes(...)hihara_cvd_test.html
Ik eis altijd de keuze op, dus ik zou wel een goede eetmatch voor je zijn Rene.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:01 schreef Renesite het volgende:
Zo'n dag dat we niets gaan eten
"He, wat gaan we eten"
"Patat, chinees, pizza."
"Kies jij maar"
"Nee jij"
"Nee jij"
En zo is het ondertussen 18u en nog niks besloten. Ben benieuwd hoe lang we dit gaan volhouden
had vooral geen zin moeite te doenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik eis altijd de keuze op, dus ik zou wel een goede eetmatch voor je zijn Rene.
Want het is zoveel moeite om even wat lekkers op te noemen.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
had vooral geen zin moeite te doen!
Het is natuurlijk ook ontzettend zwaar om te zeggen wat je graag wil eten. Beter is het dan om niets te zeggen zodat je veel te laat nadat je al over je honger heen bent iets te eten krijgt dat je maar matig vindt.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
had vooral geen zin moeite te doen!
Is thuisbezorgd.nl kapot?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:06 schreef Renesite het volgende:
Dan moet ik het ophalen. Dat is het meer
Thuisbezorgd.nl... meh... we hebben een Pizzaria, twee chinees, vier snackbars om de hoek zitten. Niet nodigggg.quote:
Nah.quote:
Ik vind de Vershal een flinke tegenvaller zoals het nu is. Ik voorspel een kortstondig bestaan als ze niet wat marketing en vooral ook prijzen en porties gaan aanpassen. En dat gerucht zoemt door heel Strijp S en omstreken, dus ik sta niet alleen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:58 schreef sebastiansdrawings het volgende:
http://www.vershalhetveem.nl/nl/home#97-artikel-burger
Ik heb ze niet allemaal goed (op een gegeven moment zag ik niks meer), maar toch is de uitslag "niet kleurenblind"quote:Op zondag 10 januari 2016 13:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal goed, en ik zie ook een 2. De mens is geprogrammeerd om patronen te zien. Het is gewoon een slechte test om niets te "mogen" zien.
quote:
Was goed gedaan. Ze konden volgens mij voor geen moer zingen, niet eens geweldig dansen, maar kinderen zien dat niet en vinden het gewoon vet.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen van mijn dansschool af (de dames dan, uit onze demoteams).
Wat een marketing truc was dat zegmaar ik gunde t ze wel.
Ze konden wel goed dansen, want dat was wat ze waren: Demo dansers en leraren. Ze konden idd wat minder goed zingen jaquote:Op maandag 11 januari 2016 10:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was goed gedaan. Ze konden volgens mij voor geen moer zingen, niet eens geweldig dansen, maar kinderen zien dat niet en vinden het gewoon vet.
How times have changed.
Madonna en Britney zijn wel een verschil. Britney kan echt geen toon raken (bijna) en Madonna heeft nooit een sterke stem gehad, maar wilde gewoon heel graag. Ze kan echter wel gewoon zingen.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze konden wel goed dansen, want dat was wat ze waren: Demo dansers en leraren. Ze konden idd wat minder goed zingen jaMaar daar ging t idd niet om. T plaatje moest kloppen. En times haven't changed at all. Britney? Eigenlijk zelfs Madonna. Geen geode zangeressen, maar plaatje "klopt".
Djumbo komt overigens ook van onze school af. Zelfde laken een pak eigenlijk.
Ik bedoelde meer dat "goed kunnen zingen" nooit een vereiste is geweest om popidool te worden. In welk tijdperk dan ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Madonna en Britney zijn wel een verschil. Britney kan echt geen toon raken (bijna) en Madonna heeft nooit een sterke stem gehad, maar wilde gewoon heel graag. Ze kan echter wel gewoon zingen.
Ik bedoelde "how times have changed" meer dat je tegenwoordig als jong popidool echt wel andere training krijgt en anders wordt benut. Commercie heeft veel geleerd sindsdien.
Ik was wel even fan als kleine jongen.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen van mijn dansschool af (de dames dan, uit onze demoteams).
Wat een marketing truc was dat zegmaar ik gunde t ze wel.
Tot m'n 12e was ik altijd verliefd op meisjes en had ik vriendinnetjes, maar toen had ik opeens een klasgenoot die me leerde dat het met mannen leuker was. Sindsdien vind in vrouwen vies.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog nooit een chick aantrekkelijk gevonden.
Jij bent ook een beetje raar.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tot m'n 12e was ik altijd verliefd op meisjes en had ik vriendinnetjes, maar toen had ik opeens een klasgenoot die me leerde dat het met mannen leuker was. Sindsdien vind in vrouwen vies.Beetje raar verhaal eigenlijk.
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik kan hetzelfde over u zeggen.
Nou ja zeg.quote:
keer het om, geef de boel een draaiquote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef wonderer het volgende:
Raar is leuk, gewoon dat is maar saai.
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
keer het om, geef de boel een draai
Dus jij bent gewoon een aangeleerde homo?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tot m'n 12e was ik altijd verliefd op meisjes en had ik vriendinnetjes, maar toen had ik opeens een klasgenoot die me leerde dat het met mannen leuker was. Sindsdien vind in vrouwen vies.Beetje raar verhaal eigenlijk.
Het was een keuze!quote:Op maandag 11 januari 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon een aangeleerde homo?![]()
Dus toch!quote:
"nee, ik heb hele stubby tenen"quote:Op maandag 11 januari 2016 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Hetero college heeft altijd bijnamen voor alles en iedereen.
De chat....
Hij: Jou noemen we altijd TL. Als in TheeLord. Gewoon omdat je zoveel thee drinkt!
Ik: Uhu. Heeft niks te maken met "klinkt als Gaylord" zeker?
Hij: Neeeeee joh!
Ik: Uhu. Nou ja, ik lijk ook wel wat op een TL ja.
Hij: Lang en dun. Geldt dat voor alles?
*zucht*
Scriptievolquote:
Je bent dus nog steeds fan?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was wel even fan als kleine jongen.
Of ik was ooit een aangeleerde hetero. Geen idee.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon een aangeleerde homo?![]()
Nu ben ik groot.quote:
Ik weet vrij zeker dat jij homo bent. Nog niet zo gay als Bob, maar wel homo.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of ik was ooit een aangeleerde hetero. Geen idee.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar op de gaymeter 'win' jij. Bestel anders nog een thee, meid.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat jij homo bent. Nog niet zo gay als Bob, maar wel homo.
Ja, was heel kut. Man man man. Gewoon ook niet gesport. Maar vanavond mag ik weer!quote:
P O E P POEP een bruine gelei, lekker vloeibaar of met klontjes!quote:Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu ben ik groot.Eigenlijk is het enige dat ik nog herinner dat ik die wat meer gespierde danser wel knap vond en dat een paar jongens een meisjes hun nummer parodieerde met het nummer P-O-E-P-poep.
Deze ja. Kan ik me echt niet herinneren. Kende alleen de tekst.quote:
Jij vond het ook lekker, meneer 'Ik drink enkel bier, water en melk!'quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar op de gaymeter 'win' jij. Bestel anders nog een thee, meid.
Sow.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar op de gaymeter 'win' jij. Bestel anders nog een thee, meid.
Joke loading.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vond het ook lekker, meneer 'Ik drink enkel bier, water en melk!'
quote:
Nope you lost.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik las het verkeerd trouwens. Je hebt gewoon gelijk. Is ook niet zo'n moeilijke voor je.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat jij homo bent. Nog niet zo gay als Bob, maar wel homo.
Ik heb wel vaker gelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik las het verkeerd trouwens. Je hebt gewoon gelijk. Is ook niet zo'n moeilijke voor je.Maar nu kan ik de belediging al niet meer terugnemen.
Whehe je kent de tekst ook nog echt.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, was heel kut. Man man man. Gewoon ook niet gesport. Maar vanavond mag ik weer!
[..]
P O E P POEP een bruine gelei, lekker vloeibaar of met klontjes!
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vuur liever hele andere schoten.
Ja meneerquote:Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe je kent de tekst ook nog echt.
Twee week zonder sport kan echt niet hoor trouwens. Vanavond extra hard trainen jij.
Want thee is gay?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En koffie.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je dronk thee, je vond het lekker, zeik niet zo!quote:Op maandag 11 januari 2016 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En koffie.
De 4 elementen van al het leven.
quote:
Thee is niet alleen voor gays hoor. Ook voor Job Cohen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want thee is gay?De vooroordelen binnen de vaak met vooroordelen besmeurde groep
Dat en voor ouwe zijkwijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Thee is niet alleen voor gays hoor. Ook voor Job Cohen.
Tsja. Een gegeven paard kijk je niet in mond.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je dronk thee, je vond het lekker, zeik niet zo!
Ik kan thee zeer waarderen. Bier is gewoon schimmelwater. Ik heb het vaak gedronken. Pils, Dubbel, Tripple, Rosébier, Radler, allemaal goor. Doe mij maar iets zonder schimmel.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
Thee niet kunnen waarderen.Dat is zoals zeggen dat je geen bier lust, te veel smaken om ze allemaal af te wijzen op basis van één keer proeven.
Deze post beëindigt postuum de thee-war tussen Rez en mij en markeert het begin van de bier-war die wij nu gezamenlijk tegen jou zullen moeten starten.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kan thee zeer waarderen. Bier is gewoon schimmelwater. Ik heb het vaak gedronken. Pils, Dubbel, Tripple, Rosébier, Radler, allemaal goor. Doe mij maar iets zonder schimmel.
En dan nu: Een thee momentje met Bram
[ afbeelding ]
Bier is lekker, thee ook, koffie ook. Niet zo zeiken allemaal.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kan thee zeer waarderen. Bier is gewoon schimmelwater. Ik heb het vaak gedronken. Pils, Dubbel, Tripple, Rosébier, Radler, allemaal goor. Doe mij maar iets zonder schimmel.
En dan nu: Een thee momentje met Bram
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze post beëindigt postuum de thee-war tussen Rez en mij en markeert het begin van de bier-war die wij nu gezamenlijk tegen jou zullen moeten starten.Pech. Ik weiger die matige, middeleeuwste kutdrank mijn goddelijke lipjes te laten raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze post beëindigt postuum de thee-war tussen Rez en mij en markeert het begin van de bier-war die wij nu gezamenlijk tegen jou zullen moeten starten.Denk je nu ook weer gelijk van 'Daar wil ik mijn pener in steken!'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier is niet lekker, thee wel, koffie ook. Niet zo zeiken allemaal.
Niet zo jaloers Rezje.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je nu ook weer gelijk van 'Daar wil ik mijn pener in steken!'?
OOKquote:Op maandag 11 januari 2016 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je nu ook weer gelijk van 'Daar wil ik mijn pener in steken!'?
Exit kaas dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Doe mij maar iets zonder schimmel.
Awwww...quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Exit kaas dus.
[..]
Awwww...
Raken... goddelijke lipjes... te veel mogelijkheden om hier fout op te reageren.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pech. Ik weiger die matige, middeleeuwste kutdrank mijn goddelijke lipjes te laten raken.
Zo goddelijk als dat suikerhoopje plop onder gaat. Dan voel ik me echt voldaan.quote:
Hit me.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Raken... goddelijke lipjes... te veel mogelijkheden om hier fout op te reageren.
Kaas, brood, bier, koekjes, taart, pizza, etc. Alles met gist erin eigenlijk en alle kazen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Exit kaas dus.
[..]
Awwww...
Jij niet, want daarvoor moet iemand je eerst willenquote:
Voor jou een vraag voor mij een weet.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat laat je die goddelijke lipjes zowaar dan wel raken?
Hoi Jon Snow.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij niet, want daarvoor moet iemand je eerst willen
Er is een verschil tussen gistwater (lees bier, cider, etc) en lekkernij met een beetje gist.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas, brood, bier, koekjes, taart, pizza, etc. Alles met gist erin eigenlijk en alle kazen.
Technisch gezien zit er maar verschil tussen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gistwater (lees bier, cider, etc) en lekkernij met een beetje gist.
Date jij met Jon Snow? Dacht dat je op Twinks vielquote:
Gelukkig. Eindelijk sta je aan mijn kant.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch gezien zit er maar verschil tussen.
Je weet echt niks hè.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Date jij met Jon Snow? Dacht dat je op Twinks viel
Weinig verschil bedoelde ik, ik miste een woord.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig. Eindelijk sta je aan mijn kant.
Ah, geheimpjes. Leuk.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet.
Psssskk.quote:
Jaaaa jaa. Zie je wel? Karma staat aan mijn kant.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weinig verschil bedoelde ik, ik miste een woord.
Of niet?quote:
Whehe.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog andere eigenschappen.
[ afbeelding ]
Nou en, ik heb wetenschap aan mijn kant.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Psssskk.
[..]
Jaaaa jaa. Zie je wel? Karma staat aan mijn kant.
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou en, ik heb wetenschap aan mijn kant.
Vind nou eerst maar even je artikeltje.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
Dat moment waarop je nog 1 artikel nodig hebt over een zeer specifiek onderwerp en gewoon niks kan vinden.
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0006349514047626quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Vind nou eerst maar even je artikeltje.
Hoeft ook niet.quote:
Want wetenschap zegt dat bier lekker is.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou en, ik heb wetenschap aan mijn kant.
BOEM!quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Vind nou eerst maar even je artikeltje.
Wetenschap zegt dat er weinig verschil tussen bier en brood is. Tevens zegt wetenschap ook dat we hoogstwaarschijnlijk graan zijn gaan verbouwen om bier te kunnen brouwen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want wetenschap zegt dat bier lekker is.
Helaas gaat het daar om Gerst en Hop.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wetenschap zegt dat er weinig verschil tussen bier en brood is. Tevens zegt wetenschap ook dat we hoogstwaarschijnlijk graan zijn gaan verbouwen om bier te kunnen brouwen.
Wetenschap voorspelt ook dat je waarschijnlijk ophoudt met praten als je een paar tikken op je mond krijgt.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wetenschap zegt dat er weinig verschil tussen bier en brood is. Tevens zegt wetenschap ook dat we hoogstwaarschijnlijk graan zijn gaan verbouwen om bier te kunnen brouwen.
Sow, agressiviteit.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wetenschap voorspelt ook dat je waarschijnlijk ophoudt met praten als je een paar tikken op je mond krijgt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Helaas gaat het daar om Gerst en Hop.
In brood vind je nooit gerst of hop, maar meestal:
Tarwe Rogge
Haver Maïs
Spelt
En als jij jezelf vergelijkt met een boer uit de middeleeuwen die geen schoon drinkwater had, dan ben je wel zielig.
Geef ik tikken terug, onder de gordel.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wetenschap voorspelt ook dat je waarschijnlijk ophoudt met praten als je een paar tikken op je mond krijgt.
Voor jou?quote:
What?quote:
Ben jij in het echt ook zo'n relnicht?quote:
Dat meisje is 10. Alsof ik zulke kleine tetten heb. Kom op zeg.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo'n relnicht?
Oei. Goed om te wetenquote:Op maandag 11 januari 2016 15:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor mij ja. Kan nooit zo goed tegen geheimen.
Kom op zeg, dat ken je toch wel?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat ken je toch wel?
Ja, buig maar voorover.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik val net op het juiste moment binnen volgens mij
Als we dan toch aan het zijken zijn: het is Zeikwijvenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
Thee niet kunnen waarderen.Dat is zoals zeggen dat je geen bier lust, te veel smaken om ze allemaal af te wijzen op basis van één keer proeven.
Gado gado?quote:
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat ken je toch wel?
Heb je dan welquote:Op maandag 11 januari 2016 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat meisje is 10. Alsof ik zulke kleine tetten heb. Kom op zeg.
Ik heb net groene thee met honing en citroengras gehaald, en ook bosvruchten thee.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Thee!
![]()
Vooral groene Jasmijn thee
Maar ook chai. Of witte thee. Of zwarte thee. Gebrand, gerookt, met of zonder bloemknoppen. Whatever!
Alles behalve citroen en mint/munt thee eigenlijk, want da's net of er tandpasta in zit. Al kan ik verse muntthee dan wel weer waarderen. Al mag je dat geen thee noemen, want geen thee plant aan te pas gekomen. Net als rooibos eigenlijk. Da's infusie, niet thee. Dus eigenlijk niet eens thee liefhebber, maar thee en infusie liefhebber. Weet je wat? Pleurt t in een zakje en doop t in warm water en ik zuip t op.
Behalve koffie
Dat kan ik bets leren waarderen of zo, maar daar zie ik t nut niet van in. Ik drink denk ik 2 kopjes per... jaar
Citroengras is zo lekker. Ik heb t standaard in m'n kruidenlab staan. Als is vers natuurlijk nog lekkerder. Sereh!!quote:Op maandag 11 januari 2016 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb net groene thee met honing en citroengras gehaald, en ook bosvruchten thee.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dan welgrote tetten
?
Ik hou van borstpierenSultan's borstkas
Nee, ik zit nu gewoon thuis.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben onderweg
Maar zijn we dat niet allemaal in het leven
Best grappig. Ik weet dus echt echt ECHT niet welke spieren ik zou moeten aansturen om dit zo te kunnen bewegen. Sinds ik fitness heb ik op zich wel een beetje borspieren gekregen (nee geen foto's), maar hoe ze zo bewust aan te sturen? Werkelijk waar GEEN idee! Hetzelfde geldt overigens ook voor oren hoor. Mensne die met hun oren kunnen wiebelen. Mijn hersenen weten gewoone cht niet wat ze aan moeten sturen daarvoorquote:
Ik kan mijn oren ook niet bewegen. Maar ik kan wel spock nadoen, dus dat is iig iets.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Best grappig. Ik weet dus echt echt ECHT niet welke spieren ik zou moeten aansturen om dit zo te kunnen bewegen. Sinds ik fitness heb ik op zich wel een beetje borspieren gekregen (nee geen foto's), maar hoe ze zo bewust aan te sturen? Werkelijk waar GEEN idee! Hetzelfde geldt overigens ook voor oren hoor. Mensne die met hun oren kunnen wiebelen. Mijn hersenen weten gewoone cht niet wat ze aan moeten sturen daarvoor
Hoe groter je spieren hoe makkelijker het wordt. Waarschijnlijk omdat het dan zichtbaarder is.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Best grappig. Ik weet dus echt echt ECHT niet welke spieren ik zou moeten aansturen om dit zo te kunnen bewegen. Sinds ik fitness heb ik op zich wel een beetje borspieren gekregen (nee geen foto's), maar hoe ze zo bewust aan te sturen? Werkelijk waar GEEN idee! Hetzelfde geldt overigens ook voor oren hoor. Mensne die met hun oren kunnen wiebelen. Mijn hersenen weten gewoone cht niet wat ze aan moeten sturen daarvoor
Ik mis dit fijne kussentje in bed....L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Vast wel, maar ik kan nog niet eens 1 spier aansturen daarquote:Op maandag 11 januari 2016 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe groter je spieren hoe makkelijker het wordt. Waarschijnlijk omdat het dan zichtbaarder is.
Wel een beetje apart dat je wel pics van je vent online zet maar van jezelf niet, just saying.quote:
Zonder hoofdquote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een beetje apart dat je wel pics van je vent online zet maar van jezelf niet, just saying.
Ja. Maar die spier ken ik dan ook wel heul goed!quote:Op maandag 11 januari 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
Kunnen jullie je pik trouwens op en neer laten gaan zonder eraan te zitten?
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
Kan je van jezelf ook doen.quote:
Niet iedereen kan dat hè.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar die spier ken ik dan ook wel heul goed!
Kan ja. Heb ik hier nietquote:
Nee dus da's iets soortgelijks.quote:[..]
Niet iedereen kan dat hè.
Da's genetisch bepaald ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Rezania het volgende:
Net zoals dat niet iedereen Spock na kan doen of zijn tong kan laten krullen.
Nou, zoek een spiegel.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ja. Heb ik hier nietVan hem heb ik echter een hele foto folder
[..]
Nee dus da's iets soortgelijks.
Daar durf ik geen uitspraken over te doen.quote:
Volgens mij maak ik daar niemand blij mee. Jullie niet, maar ook mijn collega's niet. En belangrijker: mezelf niet. #egoistquote:
Ik wel. Over de tongrol. Dat is genetisch bepaald.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar durf ik geen uitspraken over te doen.
Heb je daar ook een keiharde bron voor?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Over de tongrol. Dat is genetisch bepaald.
http://www.bioplek.org/4mavo/4mavo_erf1.htmlquote:Op maandag 11 januari 2016 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je daar ook een keiharde bron voor?
I knew it. Bijna niks is op 1 gen gebaseerd, bijna altijd een combinatie van genen die aan de grondslag van een eigenschap liggen, om nog maar te zwijgen over epigenetische factoren.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.bioplek.org/4mavo/4mavo_erf1.html
http://udel.edu/~mcdonald/mythtongueroll.html
Blijkbaar toch niet
Of het nu 1 of een combi meerdere genen is... dan is het toch nog steeds "genetisch bepaald"?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
I knew it. Bijna niks is op 1 gen gebaseerd, bijna altijd een combinatie van genen die aan de grondslag van een eigenschap liggen, om nog maar te zwijgen over epigenetische factoren.
Genetisch bepaald laat het heel erg klinken alsof het zo simpel is als 'Hij heeft dat gen niet, dus hij kan het niet. Zij heeft dat gen wel, dus zij kan het wel.' Maar je kan ook nog hebben 'Hij heeft dat gen wel, maar het komt niet tot expressie, bevat een mutatie, heeft niet de goede promotor, een ander genproduct heeft hij weer niet.' En dan heb je ook nog de epigenetische factoren, overerfelijke invloeden die niet vastliggen in je DNA, denk aan histoncodes. We beginnen steeds meer te ontdekken dat epigenetica veel belangrijker is dan de genetische code, die is namelijk tamelijk simpel vergeleken met epigenetische factoren. Dus, hoewel het voor een leek allemaal hetzelfde klinkt ben ik erg huiverig om een uitspraak te maken zoals 'Dat is genetisch bepaald.' Ik weet daar simpelweg te weinig voor, moet ik eerst even 20 uur literatuuronderzoek doen, misschien nog labwerk, etc.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of het nu 1 of een combi meerdere genen is... dan is het toch nog steeds "genetisch bepaald"?
Rekken, rukken, ach, die ene letter,quote:Op maandag 11 januari 2016 17:04 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, wat is rekken toch lekker zeg. Orgasme gevoel bijna, maar dan in je spieren.
Kortom, voor de leken: Hij heeft dat en dat niet en dat en dat wel, dus kan ie t niet en kan ie er niks aan doenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genetisch bepaald laat het heel erg klinken alsof het zo simpel is als 'Hij heeft dat gen niet, dus hij kan het niet. Zij heeft dat gen wel, dus zij kan het wel.' Maar je kan ook nog hebben 'Hij heeft dat gen wel, maar het komt niet tot expressie, bevat een mutatie, heeft niet de goede promotor, een ander genproduct heeft hij weer niet.' En dan heb je ook nog de epigenetische factoren, overerfelijke invloeden die niet vastliggen in je DNA, denk aan histoncodes. We beginnen steeds meer te ontdekken dat epigenetica veel belangrijker is dan de genetische code, die is namelijk tamelijk simpel vergeleken met epigenetische factoren. Dus, hoewel het voor een leek allemaal hetzelfde klinkt ben ik erg huiverig om een uitspraak te maken zoals 'Dat is genetisch bepaald.' Ik weet daar simpelweg te weinig voor, moet ik eerst even 20 uur literatuuronderzoek doen, misschien nog labwerk, etc.
Of juist 'Hij heeft dat wel, dus hij kan het niet!'.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kortom, voor de leken: Hij heeft dat en dat niet en dat en dat wel, dus kan ie t niet en kan ie er niks aan doen
Hij heeft of heeft niet, dus kan of kan niet. Hopsa!quote:Op maandag 11 januari 2016 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of juist 'Hij heeft dat wel, dus hij kan het niet!'.
Dat is altijd zo, ik moet ook vaak advies geven.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Crisis interventie vanavond!
Toch grappig dat mensen bij ons in de vriendengroep met relatieproblemen altijd naar mij komen... degene ZONDER relatie![]()
Toch knap. Tenzij het een stiekeme "Ik vraag het aan hem, en dan doe ik juist het tegenovergestelde" isquote:Op maandag 11 januari 2016 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, ik moet ook vaak advies geven.
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch knap. Tenzij het een stiekeme "Ik vraag het aan hem, en dan doe ik juist het tegenovergestelde" is
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Toch grappig dat mensen bij ons in de vriendengroep met relatieproblemen altijd naar mij komen... degene ZONDER relatie![]()
Komt omdat jullie ook geen problemen hebbenquote:Op maandag 11 januari 2016 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, ik moet ook vaak advies geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tarte au citron![]()
Is het niks geworden met je schattige Singaporiaan/Singaporees/Singalongepong?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik een dramaqueen? Meer een dramakoningquote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig altijd een zonnestraaltje.
Jullie zijn beide dramaqueens nu.
Wow, jou ken ik volgens mij nog van + - acht jaar geleden. Herken je nickname.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
allemaal goed dus. Niks aan de hand. Vond alleen de 6 een beetje twijfelachtig omdat de krul bijna een 8 maakte.
Ja. Wtf?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
NomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tarte au citronNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
In een darkroom zeker.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Wow, jou ken ik volgens mij nog van + - acht jaar geleden. Herken je nickname.
Weet niet meer wie jij bent. Maar volgens mij heb ik je wel in het echt ontmoet.
Mij?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Wow, jou ken ik volgens mij nog van + - acht jaar geleden. Herken je nickname.
Weet niet meer wie jij bent. Maar volgens mij heb ik je wel in het echt ontmoet.
O, dus een relatie staat garant voor problemen en single zijn staak gelijk aan geen problemen hebben? Aha! Nou danw eet ik wel wat ik "kies"!quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat jullie ook geen problemen hebben.
( en niet kunnen zeggen 'maar bij mij gaat het X of Y' en ze dus alle aandacht kunnen claimen)
Jawel. Maar ik weet niet of dat echt een relatie te noemen is.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het niks geworden met je schattige Singaporiaan/Singaporees/Singalongepong?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dus een relatie staat garant voor problemen en single zijn staak gelijk aan geen problemen hebben? Aha! Nou danw eet ik wel wat ik "kies"!
"To a frustrated single person...."quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je de redenering volgt dat een single op de 'figured it all out staircase' staat tussen ongelukkige en gelukkige relaties, dan is het ergens wel logisch dat de ongelukkige koppels bij een single te raden gaan.
Eens, waarom alleen dan terwijl in principe alles samen kan gaan met alcohol?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Waarom "goede gesprekken" en "troosten" toch altijd samen moeten gaan met flessen alcohol.... #misselijk
Dit is de tweede keer dit jaar dat ik met een kater op 't werk zitLaat ik er maar geen gewoonte van maken.
Alles?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, waarom alleen dan terwijl in principe alles samen kan gaan met alcohol?
Belangrijk tentamen met alcohol, tank besturen met alcohol, vliegtuig besturen met alcohol. Ja man, alles!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, waarom alleen dan terwijl in principe alles samen kan gaan met alcohol?
Ik zie geen probleem.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Belangrijk tentamen met alcohol, tank besturen met alcohol, vliegtuig besturen met alcohol. Ja man, alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |