Ik heb achteraf wel een paar keer gedacht: Shit, had ik maar een video gemaakt en op Facebook gezet. Dan had ik die 2500 euro dubbel terugverdiend. Maar ben toch blij dat ik dit niet heb gedaan.quote:
Bedankt. Maar niet heel bijzonder denk ik. Er zijn heel veel mensen die iets soortgelijks doen.quote:
Oh oh, verklaar je nader?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Wel balen dat ze 1250 euro schenkbelasting moet afdragen.
Valt mee hoor. Probeer maar eensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:50 schreef Scuidward het volgende:
Schrijf jij echt zo klein dat het op een biljet past?
a. Ik heb geen biljet van 50 bij de hand.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:52 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Probeer maar eens
"Heb je genoeg geld, geef dit biljet dan aan iemand die het kan gebruiken!" zoeits stond er nog onder. Weet niet precies meer. Daarom heb ik dat deel verwijderd. Maar doet er ook weinig toe. Was alleen bang dat iemand het zou claimen die zelf genoeg geld heeft. Ik heb dat niet namelijk. Dit was 75 % van m'n spaargeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:54 schreef Scuidward het volgende:
b. Waarom haal je een regel van je tekst af die je hierboven post?
Naja, goed dat jij iets goeds gedaan hebt voor je gevoel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:57 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
"Heb je genoeg geld, geef dit biljet dan aan iemand die het kan gebruiken!" zoeits stond er nog onder. Weet niet precies meer. Daarom heb ik dat deel verwijderd. Maar doet er ook weinig toe. Was alleen bang dat iemand het zou claimen die zelf genoeg geld heeft. Ik heb dat niet namelijk. Dit was 75 % van m'n spaargeld.
Ja, misschien vind je me raar. Maar voel me er wel ontzettend goed onder. Daarom ook dit topic, om nog wat credits te krijgen. Is ook fijn tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:57 schreef Scuidward het volgende:
Plus dat ik het raar vind dat iemand die geld wel kan gebruiken geld gaat geven aan iemand die geld wel kan gebruiken ...
Enfin.
[..]
Naja, goed dat jij iets goeds gedaan hebt voor je gevoel.
Nee ... Dan geniet ik liever nog even van mijn eigen oude oma.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:59 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Als jij haar beter kan maken. Haar overlevingskans is helaas klein.
Best kut. Ik had weinig emotioneel contact met haar. Pas nu ze de dood in de ogen kijkt hebben een hele sterke band.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee ... Dan geniet ik liever nog even van mijn eigen oude oma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |