Nee, want toen had ik die meubels nog nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:10 schreef wonderer het volgende:
Is dat nog steeds de foto die je tien jaar geleden hebt genomen?
Bijna danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want toen had ik die meubels nog niet
Ik woon er zelfs nog geen 10 jaar!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Past bij de rest van 't huis
[ afbeelding ]
Niet heel veel veranderd hoor. Ja staat ook olifant van Sultyan nu. En de witte death star IKEA lampquote:
wel ja, daar heb je een punt. ik heb gewoon pech vandaag met de laptop en het is mijn eigen schuld verdomme.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iedereen hier is van de verkeerde kant, dus misschien juist het goede topic?
Die vierde is wel lastig hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Zeg Ang3l, zou het kunnen dat je kleurenblind bent?
Welke getallen zie je hieronder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]Allemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat verklaart je interieurkeuzes niet.quote:
Iedereen met muren die niet gebroken wit zijn, is verdacht wat interieur betreft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dat verklaart je interieurkeuzes niet.
Tsk, wat saai zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Iedereen met muren die niet gebroken wit zijn, is verdacht wat interieur betreft.
M'n huis lijkt een beetje qua inrichting een beetje op een bruincafe met allemaal willekeurige attributen die iets met drank te maken hebben en sfeervolle dimverlichting, daar zou je je toch thuis in moeten voelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dat verklaart je interieurkeuzes niet.
Vertel eens iets interessants of jezelf!quote:
Nee, die is groen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vertel eens iets interessants of jezelf!
"Mijn kamer heeft een paarse muur!"
Nou, poeh, spannend hoor. Jij durft.
Je hond verven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Kaas- het volgende:
Gigi en Koen verven hun hond gewoon blauw, omdat dat mooi bij hun huis past. Daarmee vergeleken zijn jullie allemaal nog niet eens zo heel gay.
Welk merk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ze een paar weken oud.
Jammer dat je de schaal niet ziet. Had een hand ofzo bij op gemoeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ze een paar weken oud.
Ze was even hoog als de plinten, dus 30 cm ongeveer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer dat je de schaal niet ziet. Had een hand ofzo bij op gemoeten.
En toen al dat grijze baardje. Vet schattig whehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze was even hoog als de plinten, dus 30 cm ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat je er niet afflikkertquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:55 schreef Twoflower het volgende:
Morgenavond (voor jullie begin van de middag) ga ik dit ding beklimmen. Heb d'r zin in.![]()
[ afbeelding ]
Relaxt!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n huis lijkt een beetje qua inrichting een beetje op een bruincafe met allemaal willekeurige attributen die iets met drank te maken hebben en sfeervolle dimverlichting, daar zou je je toch thuis in moeten voelen.
Kjoetquote:
Is dat wel een hond?quote:
Heyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef DeKnuppel het volgende:
Hoi, ik ben ook homo.
Is het gezellig hier of stormachtig?
[ afbeelding ]
Goed verhaal man.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:27 schreef Renesite het volgende:
Zojuist zelf de ruitenwissers van de auto vervangen. Ich bin das bomb!!
Je moet nu wel oppassen dat je niet die collega wordt die op maandag over z'n weekend vertelt en dan met verhalen komt als 'ja was leuk, heb een heggenschaar gekocht, het gras gemaaid en m'n keukenstoelen in een nieuw kek kleurtje geverfd"quote:
Nou, het is wel duidelijk wie het mannetje is in jouw relatiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:27 schreef Renesite het volgende:
Zojuist zelf de ruitenwissers van de auto vervangen. Ich bin das bomb!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet nu wel oppassen dat je niet die collega wordt die op maandag over z'n weekend vertelt en dan met verhalen komt als 'ja was leuk, heb een heggenschaar gekocht, het gras gemaaid en m'n keukenstoelen in een nieuw kek kleurtje geverfd".
ZielUgquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf is dit, een rat met een oogziekte?
Neem gewoon een man.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Een grote hond is ook wel vet.
En dan nieuw ras creëren met die witte.
Ligt eraan. Doe eens een pic van jezelf plaatsen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:14 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Huh? Waar vindt je die dan? Relatiemateriaal?
Nee. Ik ben net uit die homo-hormonenfasequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt eraan. Doe eens een pic van jezelf plaatsen?
Boeiend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee. Ik ben net uit die homo-hormonenfase
Is mn oog niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:18 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Misschien binnenkort een foto van m'n prachtige oog. Net als jij.
Heb jij een nieuw mobieltje trouwens?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik ben niet oppervlakkig meer.
Nee, waarom? Al een paar jaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw mobieltje trouwens?
Dan heeft het een camera. En je weet hoe tinypic werkt zag ik hierboven. You do the math.quote:
Nee, ga weg viespeuk. Eerst geilen op m'n karakter en dan pas m'n gezicht of lichaamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heeft het een camera. En je weet hoe tinypic werkt zag ik hierboven. You do the math.
Hmm lekker karakter..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:22 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee, ga weg viespeuk. Eerst geilen op m'n karakter en dan pas m'n gezicht of lichaam
Jij bent gelukkig altijd een zonnestraaltje.quote:
12quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Zeg Ang3l, zou het kunnen dat je kleurenblind bent?
Welke getallen zie je hieronder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]allemaal goed dus. Niks aan de hand. Vond alleen de 6 een beetje twijfelachtig omdat de krul bijna een 8 maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb -8 en m'n lenzen nog niet in
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig altijd een zonnestraaltje.
Jullie zijn beide dramaqueens nu.
Bij de 4e hoor je niets te zien.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
allemaal goed dus. Niks aan de hand. Vond alleen de 6 een beetje twijfelachtig omdat de krul bijna een 8 maakte.
En ik heb -8 en m'n lenzen nog niet in
Wut? Ik zie daar iets. Wtf.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Bij de 4e hoor je niets te zien.
ik een 2. Maar ja, je kunt er alles van maken. Beetje domme vraag dus.quote:
Nee, ik zie ook zeer duidelijk een 2.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik een 2. Maar ja, je kunt er alles van maken. Beetje domme vraag dus.
Dat kan. Als je kleurenblind bent.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook zeer duidelijk een 2.
Daar heb ik geen eerdere diagnose van, maar zou dus best kunnen.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat kan. Als je kleurenblind bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |