SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen.quote:
maar val jij dan nog wel op mannen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef Etsu het volgende:
als ik een week een vrouw kon zijn, zou ik mezelf iedere dag bezatten en me laten neuken in een club
hoeveel piemels je dan te verwerken krijgt
en als je een gay vrouw bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef Etsu het volgende:
als ik een week een vrouw kon zijn, zou ik mezelf iedere dag bezatten en me laten neuken in een club
hoeveel piemels je dan te verwerken krijgt
aan mn gevoelens verandert er dan toch niks?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar val jij dan nog wel op mannen?
Ook. Gewoon even je ogen dicht en geld vangen maarquote:
dat weet ik niet, ik denk dat er wel wat verandert aangezien hormonen ook veranderenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
aan mn gevoelens verandert er dan toch niks?
precies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook. Gewoon even je ogen dicht en geld vangen maar
misschien moeten we t AB even vragenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik denk dat er wel wat verandert aangezien hormonen ook veranderen
wow, wat moet masturberen voor jou kut zijn zegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat kan je met een penis? Beetje aanrukken maar dan houdt het wel op.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen.
Wat kan je met een kut? Je hebt je vingers, je clit, speeltjes etc
Gast, je kan echt veel meer met een penis dan alleen dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen.
Wat kan je met een kut? Je hebt je vingers, je clit, speeltjes etc
Valt wel mee, maar masturberen als vrouw lijkt mij een stuk minder saai jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow, wat moet masturberen voor jou kut zijn zeg
A bananaquestion.quote:
veel meer gedoequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar masturberen als vrouw lijkt mij een stuk minder saai ja
Dit. Penissen zijn geniaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, je kan echt veel meer met een penis dan alleen dat.
Qua orgasme bereiken vaak wel jaquote:
Ik hoop niet dat jij een vriendin hebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:06 schreef Trollscience het volgende:
ja wat kun je met een kut?? een beetje in- en uitgaan
Uh, dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij zo'n een die in 5 minuten moet klaarkomen?
Dat is wel een topper inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, zeg je nu dat Heppie's penis geniaal is?
je kan toch wat langer van (elkaar) genieten met evt. speeltjes of pauzes ipv dat gehaast om een orgasme te bereiken en dat daarom een bepaald geslachtsdeel maar saai isquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij een vriendin hebt.
nee johquote:
Ik deed mee. :$quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
Ik heb het orgasme dan ook niet als reden genoemd dat ik het saai vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan toch wat langer van (elkaar) genieten met evt. speeltjes of pauzes ipv dat gehaast om een orgasme te bereiken en dat daarom een bepaald geslachtsdeel maar saai is
beterquote:
ik denk het ook niet als hij zich in het echte leven hetzelfde opstelt als in dit topiquequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef Typisch het volgende:
Je kan wel merken dat Fok-it niet zoveel ervaring heeft.
Ja, dat kan je hieruit echt goed merken inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef Typisch het volgende:
Je kan wel merken dat Fok-it niet zoveel ervaring heeft.
Je kan het aan iets merken of iets ergens uit opmaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat kan je hieruit echt goed merken inderdaad
Oke man.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan het aan iets merken of iets ergens uit opmaken.
Je zin klopt dus niet.
Graag gedaan.
Haterquote:
trollsciencequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maak je eigenlijk ook ooit posts of reageer je alleen met smileys
quote:
dude, je bent 17, je kan helemaal niet oordelen wat je geaardheid isquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dude, je bent 17, je kan helemaal niet oordelen wat je geaardheid is
kom over 4 jaar maar terug
mag dat niet?quote:
quote:
Geeft niet.quote:
Heb je die gezien?quote:
21 is wel goede leeftijd jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dude, je bent 17, je kan helemaal niet oordelen wat je geaardheid is
kom over 4 jaar maar terug
Wel lief zijn hè. Niet discrimineren.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik vind mannen van weinig woorden zo onaantrekkelijkquote:
Yes. Tot minimaal zondagavond nog aan de antibiotica.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feer hoe gaat het met je? Nog in het ziekenhuis?
Sorry Etsu ik zal er om denken vergeef het me voor deze ene keerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik vind mannen van weinig woorden zo onaantrekkelijk
doe eens beter je best
Dat is nog best pittig, sterkte ermee nog!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes. Tot minimaal zondagavond nog aan de antibiotica.
deze ene keer danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
Sorry Etsu ik zal er om denken vergeef het me voor deze ene keer
slimmmmmquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom zei ik 4 jaar.![]()
anders zou jij weer komen zeuren.
haha nou oke over 4 jaar vertel ik het je nog welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal op die leeftijd
onder t genot van een kapsalon?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
haha nou oke over 4 jaar vertel ik het je nog wel
Dank je. Komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog best pittig, sterkte ermee nog!
lekker arrogant ja tochquote:
Ambulance?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:21 schreef Trollscience het volgende:
duuuuuduuuduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
duuuuuduuuduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
da-da-dadaaaaaa
da-da-dadaaaaaaaa
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Op de hoek bij politiebureau Zuiderdiep?
haten op Donerixquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
gatverdamme
jij bent echt ziek in je hoofd als je dat ooit nog neemt
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:21 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker arrogant ja toch
oke nee dat valt wel mee
om 17:30?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sssshhhhh rustig mn ouders liggen te slapen
zijn er turken in groningen die niet aardig zijn dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nice daar ga ik ook weleens heen.
Aardige Turken hoor daar
Fijn bericht dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:26 schreef JanCees het volgende:
Moet zo toch een drol draaien niet normaal
ja in pauperbuurten als beijum en paddepoel vind je genoegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
zijn er turken in groningen die niet aardig zijn dan?
Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:26 schreef JanCees het volgende:
Moet zo toch een drol draaien niet normaal
oh nooit last van gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja in pauperbuurten als beijum en paddepoel vind je genoeg
Of zijn dat Marokkanen
oh dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
mn oudtante van 86 is 3x beroofd door jongens van noord Afrikaanse afkomst
Fijn dat je me een compliment geeft etsuuuquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf inziet, Flippiee.
Trolliewollie hoiquote:
Ja klopt valt wel mee, zolang je in normale buurten blijftquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
ik merk vrij weinig van criminaliteit in grunna
Heb je geen Netflix?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik ook gaan kijken?
of kan je maar 1 week terug kijken
Nee alleen stukje waar ik gequote ben en toen zag ik dat staanquote:
Dus je hebt mijn nieuwe berichten niet gelezen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee alleen stukje waar ik gequote ben en toen zag ik dat staan
daar staat het niet opquote:
Uhm nee..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je hebt mijn nieuwe berichten niet gelezen?
ik lees vaak een half topic terugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent gek als je hier gaat teruglezen
Rita wel. Dat is het zelfde, het origineel. (Tessa is 1 op 1 kopie)quote:
ik somsquote:
Ja weet ik (maar ik vind Nederlandse dingen leuk)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rita wel. Dat is het zelfde, het origineel. (Tessa is 1 op 1 kopie)
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het is ook geen gemis kan ik je vertellen
Dit kun je niet menenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik (maar ik vind Nederlandse dingen leuk)
ik ben gewoon heel geinteresseerd in wat mijn internetvriendjes posten en meemaken in hun levenquote:
Snel gescrolt maar zie niks wat ik moet lezen? Wat was er danquote:
Niks hoor, ik trollde maar wat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snel gescrolt maar zie niks wat ik moet lezen? Wat was er dan
Jawel hoor.quote:
Nederlandse series beter vinden dan buitenlandse series of programma's.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik (maar ik vind Nederlandse dingen leuk)
Ik zeg niet dat ik ze beter vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nederlandse series beter vinden dan buitenlandse series of programma's.
Wow
Hij doet het alquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar in dat geval.. ga een maand gratis kijken op nlziet.nlKun je het vast en zeker allemaal terugkijken.
Eigenlijk maakt me kwaliteit van het kijken niet uitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsnog ga maand gratis kijken daar, betere kwaliteit
Oh dat scheelt. Ik erger mij er altijd wel dood aanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt me kwaliteit van het kijken niet uit
joun hoofd is niet toegestaan hier LOLquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Schelden is over het algemeen niet toegestaan.
Maar Ama mag tegen mij uitschelden want we kunnen veel van elkaar hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Schelden is over het algemeen niet toegestaan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar Ama mag tegen mij uitschelden want we kunnen veel van elkaar hebben.
Ama
LOL hahahahhahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
joun hoofd is niet toegestaan hier LOL
Oh ik niet. Vind programma gemist goed genoegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Ik erger mij er altijd wel dood aan
Zal wel willen maar ik krijg daar niet zomaar een huurhuisjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is als je gaat verhuizen naar Groningen.
HIHAHO.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
hahahaha echt he dat was de beste grap ooit hahahaha😂😂😂
mijn vader slaat je in elkaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
hahahaha echt he dat was de beste grap ooit hahahaha😂😂😂
Gewoon alvast inschrijven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal wel willen maar ik krijg daar niet zomaar een huurhuisjeHad er van de week wel voor de gein naar gekeken
Nee, want ik zie niks gebeuren op m'n beeldscherm behalve dat er berichten worden gepost.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je kon het sarcasme niet zien of wat?
Niet door iemands beeldscherm heen kunnen kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want ik zie niks gebeuren op m'n beeldscherm behalve dat er berichten worden gepost.
stel eens een UI inquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Niet door iemands beeldscherm heen kunnen kijken
lekker zegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net 2 Vietnamese loempia's gehad
ik wacht daar al drie dagen opquote:
Vorige week had ik zo'n grote normale loempia. Ook lekker. Maar ik vind Vietnamese denk ik iets lekkerder.quote:
alweerquote:
wat is t verschil danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorige week had ik zo'n grote normale loempia. Ook lekker. Maar ik vind Vietnamese denk ik iets lekkerder.
helemaal niet heb alleen patat gemaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus man heb je nog steeds geen kortsluiting gehad ofzo?
dat ding staat al de hele dag aan
ik bedoel, alweer friturenquote:
ja hele dag patat gefrituurd en opgegeten, dan staat die toch ook de hele dag aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
helemaal niet heb alleen patat gemaakt
waarom dan alweer friturenquote:
nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hele dag patat gefrituurd en opgegeten, dan staat die toch ook de hele dag aan?
ik moet aankomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom dan alweer frituren
is niet goed voor je
sofquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom dan alweer frituren
is niet goed voor je
Zit zeker verschil in qua smaak. Vietnamese loempia's hebben niet zoveel groente en vlees erin. En ook iets van mihoen ofzo erin.quote:
dat kan ook op een andere manierquote:
oh dan heb ik volgens mij nog nooit vietnamese loempia gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit zeker verschil in qua smaak. Vietnamese loempia's hebben niet zoveel groente en vlees erin. En ook iets van mihoen ofzo erin.
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
sof
er is 1 ding wat je van pax moet weten
iedere vrijdag is frituurdag voor hem. ermee stoppen is nog lastiger dan stoppen met roken voor mij
Ooit een loempia gehad die eruit zag zoals de 2de van mijn foto's net?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dan heb ik volgens mij nog nooit vietnamese loempia gehad
welk plaatje?quote:
die kleintjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooit een loempia gehad die eruit zag zoals de de 2de van mijn foto's net?
quote:
quote:
ik wil niet aftrekken op jouw UI?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
zodat jij je kan aftrekken op mijn IU? Dacht het niet he
ben je bottomquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedoel je met 'die' piemeltjes?
bijzonder. met de kleintjes kan je niet zoveel.
doe niet zo ordinairquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedoel je met 'die' piemeltjes?
bijzonder. met de kleintjes kan je niet zoveel.
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil niet aftrekken op jouw UI?![]()
ik trek me al suf op sofs UI
dat ik top ben, wil dat zeggen dat ik niet mag pijpen ofzo en niet mag genieten van een grote?quote:
waarom ben je niet beide?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ik top ben, wil dat zeggen dat ik niet mag pijpen ofzo en niet mag genieten van een grote?
omdat ik me niet laat kontfucken door een onbekende/tijdens een ONS/een persoon die niet mijn ware isquote:
haha, de warequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik me niet laat kontfucken door een onbekende/tijdens een ONS/een persoon die niet mijn ware is
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef Etsu het volgende:
waarom laat jij je niet anaal ontmaagden, typisch? ik ben dat wel van plan, maar en jij?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik me niet laat kontfucken door een onbekende/tijdens een ONS/een persoon die niet mijn ware is
niks is zo fijner dan je pielemuis in andermans anus steken en zo op en neer gaanquote:
Ik vertel hier geen details over mijn seksleven sorry.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef Etsu het volgende:
waarom laat jij je niet anaal ontmaagden, typisch? ik ben dat wel van plan, maar en jij?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks is zo fijner dan je pielemuis in andermans anus steken en zo op en neer gaan
en dan voel je ook je balletjes klappen tegen andermans kont/balletjes als je extra hard goed beweegt
eerst ervaren voordat je begint te emogiffen
hij heeft alleen oog voor etsuquote:
Denk dat deze ervaring met voorbind zwaar tegenvalt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks is zo fijner dan je pielemuis in andermans anus steken en zo op en neer gaan
en dan voel je ook je balletjes klappen tegen andermans kont/balletjes als je extra hard goed beweegt
eerst ervaren voordat je begint te emogiffen
Ik vrees dat ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat deze ervaring met voorbind zwaar tegenvalt.
probeer t eens uit en schrijf hier een verslagje aubquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat deze ervaring met voorbind zwaar tegenvalt.
ik doelde op het 'de ware'-stukjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil niet anaal ontmaagd worden door n ONS
jij wel?
ben jij daar nog niet ontmaagd??quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil niet anaal ontmaagd worden door n ONS
jij wel?
ik zie anale seks niet perse als een must ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart als je het met mannen doet om dat nooit te doen
Ja mij ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
wat een homoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
een keer tijdens de seks geweigerd en de jongen respecteerde dat
Ik wel, want dat mag voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie anale seks niet perse als een must ofzo.
lesbiennes kunnen niet eens penetratieve seks hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voorbind dildo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lesbiennes kunnen niet eens penetratieve seks hebben
dus boeiend
ik ga t vast wel ooit doen, maar niet door een ONS of een volslagen onbekendequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, want dat mag voor het huwelijk.
dat lijkt me echt saaiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lesbiennes kunnen niet eens penetratieve seks hebben
dus boeiend
Oh je wil alleen de reusachtige piemels erin.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga t vast wel ooit doen, maar niet door een ONS of een volslagen onbekende
ik moet wel daarna een week niet meer kunnen lopen, dus mag wel beetje waard zijn
Zo kan je t ook zienquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh je wil alleen de reusachtige piemels erin.
Waarom zeg jij het niet dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
met hoeveel mensen heb jij seks gehad sofje
ik kan veel hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet echt handig om mee te beginnen
waarom wil je dat wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
met hoeveel mensen heb jij seks gehad sofje
ik vroeg niks aan jouquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Typisch wat versta je onder seks? Het hele pakket?
Ben gewoon nieuwsgierig. Die discussie hadden we hier laatst namelijk.quote:
als er eentje klaarkomt valt het voor mij wel onder seks denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben gewoon nieuwsgierig. Die discussie hadden we hier laatst namelijk.
mijn seksleven is een goed onderwerp?quote:
Dit eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er eentje klaarkomt valt het voor mij wel onder seks denk ik
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er eentje klaarkomt valt het voor mij wel onder seks denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |