SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen.quote:
maar val jij dan nog wel op mannen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef Etsu het volgende:
als ik een week een vrouw kon zijn, zou ik mezelf iedere dag bezatten en me laten neuken in een club
hoeveel piemels je dan te verwerken krijgt
en als je een gay vrouw bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef Etsu het volgende:
als ik een week een vrouw kon zijn, zou ik mezelf iedere dag bezatten en me laten neuken in een club
hoeveel piemels je dan te verwerken krijgt
aan mn gevoelens verandert er dan toch niks?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar val jij dan nog wel op mannen?
Ook. Gewoon even je ogen dicht en geld vangen maarquote:
dat weet ik niet, ik denk dat er wel wat verandert aangezien hormonen ook veranderenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
aan mn gevoelens verandert er dan toch niks?
precies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook. Gewoon even je ogen dicht en geld vangen maar
misschien moeten we t AB even vragenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik denk dat er wel wat verandert aangezien hormonen ook veranderen
wow, wat moet masturberen voor jou kut zijn zegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat kan je met een penis? Beetje aanrukken maar dan houdt het wel op.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen.
Wat kan je met een kut? Je hebt je vingers, je clit, speeltjes etc
Gast, je kan echt veel meer met een penis dan alleen dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen.
Wat kan je met een kut? Je hebt je vingers, je clit, speeltjes etc
Valt wel mee, maar masturberen als vrouw lijkt mij een stuk minder saai jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow, wat moet masturberen voor jou kut zijn zeg
A bananaquestion.quote:
veel meer gedoequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar masturberen als vrouw lijkt mij een stuk minder saai ja
Dit. Penissen zijn geniaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, je kan echt veel meer met een penis dan alleen dat.
Qua orgasme bereiken vaak wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |