Fuck man, ga snel je bijbel oppakken. Heb de mijne ook naar waarheid ingevuld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:07 schreef renwan het volgende:
[..]
PUSSY
[..]
En nog naar waarheid ingevuld ook
Als ik een bijbel aanraak verbrand ik m'n klauwen denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ga snel je bijbel oppakken. Heb de mijne ook naar waarheid ingevuld.
Dan moet je dat gauw doen, want dan heb je wel bewezen dat God bestaat...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik een bijbel aanraak verbrand ik m'n klauwen denk ik
Je kan beter gewoon dat stukje tekst kopiëren.quote:
Aah nice we kunnen zien waar je nog meer hoog scored!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:11 schreef Geerd het volgende:
Uh hoe werkt dat?
Zo dan
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test2.mv
Dante een Italiaanse dichter, schreef een boek waarin hij door de hel trekt, vervolgens door het vagevuur richting de hemel. Het plot is dat een geliefde van hem is gestorven en hij wil tot haar komen, maar hij moet naar de hemel om tot haar te komen. En zo reist hij door de hel met een andere dichter die zijn grote idool was als gids.quote:
Ik denk bij deze lijst te zien dat ik level 8 nog wel eens kon halen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dante een Italiaanse dichter, schreef een boek waarin hij door de hel trekt, vervolgens door het vagevuur richting de hemel. Het plot is dat een geliefde van hem is gestorven en hij wil tot haar komen, maar hij moet naar de hemel om tot haar te komen. En zo reist hij door de hel met een andere dichter die zijn grote idool was als gids.
Hij zag de hel onderverdeeld in levels.
1 Dat van de mensen die goed leefde maar niet in God geloofde.
2 De mensen van de lusten.
3 De mensen die nooit genoeg kunnen krijgen.
4 De vrekkige en kwistige.
5 De mensen vol met haat en de droevige, daar zit ik dus. Volgens deze test.
6 Ketters.
7 Gewelddadige
8 Fraude, slechte intenties en pooiers.
9 De verraders.
Hier dit kun je kijken het begin gewoon de eerste paar minuten, dan krijg je een idee van hoe hij in de hel komt en hoe de hel eruitziet in cartoon versie. Dat is makkelijker uit te leggen.quote:
Ja ik maak ze ook vaker af, op pc komt er dan ook vaak iemand terug in de ruil.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:22 schreef renwan het volgende:
Ja verdomme net in RL. Bij de 1-0 wil er eentje al voten om te stoppen, komt daarna de 2-0 verdwijnt die eikel uit het spel. Dus wij 2 tegen 3, denkt die ander opeens FUCK IT en gaat ook weg.
Sta ik daar 1 tegen 3, maar wel afgemaakt verdomme
Ik speel alleen nog maar ranked matches, daar zijn ze minder mongolig en dan komt er niemand in de plaats terugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik maak ze ook vaker af, op pc komt er dan ook vaak iemand terug in de ruil.
Oh ik speel geen ranked nee, ik speel normals tot ik het goed kan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik speel alleen nog maar ranked matches, daar zijn ze minder mongolig en dan komt er niemand in de plaats terug
Geen verrader zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:18 schreef Monopoly het volgende:
8 Fraude, slechte intenties en pooiers.
Maar mijn tegenspelers waren tof, gaven me zelf een doelpunt cadeau. Blijkbaar werd het doorgaan wel gewaardeerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ik speel geen ranked nee, ik speel normals tot ik het goed kan.
Ja wellicht wel wellicht niet, wie weet. Wel lullig dat er niemand bij komt in ranked.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar mijn tegenspelers waren tof, gaven me zelf een doelpunt cadeau. Blijkbaar werd het doorgaan wel gewaardeerd
Daar begrijpen ze tenminste dat als je achteraan begint dat je blijft staan, ik word gek van die eikels die als een idioot op die bal afvliegen met z'n allenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja wellicht wel wellicht niet, wie weet. Wel lullig dat er niemand bij komt in ranked.En dat je al ranked speelt zo vroeg man.
Ja klopt mega vervelend, zo'n klootzak die erop af springt. Maar ik speel altijd middenvelder positie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar begrijpen ze tenminste dat als je achteraan begint dat je blijft staan, ik word gek van die eikels die als een idioot op die bal afvliegen met z'n allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |