Lekker bezig mono !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb pils op! Meer dan ik van plan was. Ik ben trots op mijzelf_!
Heerlijk man !! 2 slagen Groningen, nog eentje zonder zonder overgedragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]Hoe was het in Gn vandaag makker? Goed vermaakt?
Kassa. Weg met dat soort kutpaupers.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heerlijk man !! 2 slagen Groningen, nog eentje zonder zonder overgedragen.
V&S ging met de IC naar Assen ik kwam der achter aan met de 9100, net voorbij haren kom ik hem tegen, ik dacht fuck snel bellen met de VC misschien staan ze nog op Assen.
Ja hoor hatseflats !!
Half jaar samen en uit eten oké! Maar bij een pannenkoekenhuis?quote:vandaag alweer een half jaartje samen💋. net lekker uiteten geweest bij het pannenkoekenhuis😊 wat ben ik blij dat ik jou heb leren kennen schat ik hou van je😍💕❤
Ja? Hoe dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heeft er zelf een einde aan gemaakt. Zelf gedaan!!
Dit soort dingen op FB zettenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:52 schreef renwan het volgende:
Wat ik nou weer lees op facebook
[..]
Half jaar samen en uit eten oké! Maar bij een pannenkoekenhuis?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stond natuurlijk ook een mooie foto bijquote:
Roosje zou dat wel leuk vinden denk ik !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Half jaar samen en uit eten oké! Maar bij een pannenkoekenhuis?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou wel eens pannenkoeken met haar willen etenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosje zou dat wel leuk vinden denk ik !!![]()
Ik ook wel 11quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou wel eens pannenkoeken met haar willen eten
Dat soort mensen zijn zo verschrikkelijk burgerlijk dat je ze direct de laatste etappe van Dante's Inferno toe wenst. Opsakkederen. Wegwezen. Gadverdammequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat is mis daarmee?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:52 schreef renwan het volgende:
[..]
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mvquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn zo verschrikkelijk burgerlijk dat je ze direct de laatste etappe van Dante's Inferno toe wenst. Opsakkederen. Wegwezen. Gadverdamme
Mooi, die ga ik morgen doen na werk. Ik vrees dat ik vrij onderin terecht ga komenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv
In welke hoor jij?![]()
Dan zijn we broeders man:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, die ga ik morgen doen na werk. Ik vrees dat ik vrij onderin terecht ga komen5e gok ik zo.
PUSSYquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan zijn we broeders man:
Fifth Level of Hell
The river Styx runs through this level of Hell, and in it are punished the wrathful and the gloomy. The former are forever lashing out at each other in anger, furious and naked, tearing each other piecemeal with their teeth. The latter are gurgling in the black mud, slothful and sullen, withdrawn from the world. Their lamentations bubble to the surface as they try to repeat a doleful hymn, though with unbroken words they cannot say it. Because you lived a cruel, vindictive and hateful life, you meet your fate in the Styx.
Ik zit in de vijfde fuck...
En nog naar waarheid ingevuld ookquote:Ninth Level of Hell - Cocytus
This is the deepest level of hell, where the fallen angel Satan himself resides. His wings flap eternally, producing chilling cold winds that freeze the thick ice found in Cocytus. The three faces of Satan, black, red, and yellow, can be seen with mouths gushing bloody foam and eyes forever weeping, as they chew on the three traitors, Judas, Brutus, and Cassius. This place is furthest removed from the source of all light and warmth. Sinners here are frozen deep in the ice, faces out, eyes and mouths frozen shut. Traitors against God, country, family, and benefactors lament their sins in this frigid pit of despair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |