SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**************************************************************************************************************************************************
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Wil iedereen die mobiel op FOK! zit géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef renwan het volgende:
WOV weer even toegevoegd aan de TT, hoort erbij vind ik
Daarbij, volgens mij werd deze op 8 december tot reeks gemaakt dus als we de 100 vandaag halen hebben we er een maand over gedaan
Ja dat weet ik maar 3 dagen later werd het een officiële reeks volgens mijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het eerste deel werd in de vroege ochtend van 5 december geopend. Sindsdien is FOK! niet meer hetzelfde.
Om precies te zijn: woensdag 9 december 2015 @ 12:24:48.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar 3 dagen later werd het een officiële reeks volgens mij
Danku, dan hebben we nog even de tijdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Om precies te zijn: woensdag 9 december 2015 @ 12:24:48.
We drinken er zo wel een gladiator op !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Eigenlijk is dit 100 ik maakte een voorloper. Geerd vroeg me tweede deel te maken kk was te lui. Toen n Geerd het heft in eigen hand
Het spijt me Geerd ik ben je niet waardig.
quote:1 4665 renwan
2 3689 Geerd
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef renwan het volgende:
Ik hoef niet bang te zijn dat mijn nummer 1 positie snel weg is hier volgens mij
[..]
Lekker man!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
We drinken er zo wel een gladiator op !!
Jezelf boven Geerd stellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef renwan het volgende:
Ik hoef niet bang te zijn dat mijn nummer 1 positie snel weg is hier volgens mij
[..]
Geerd baas ben je straks thuis of al thuis? Eigenlijk moet jij nummer 100 openen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
We drinken er zo wel een gladiator op !!
Oké Sneeuw, leuk voor jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jezelf boven Geerd stellen.man man man. Ik weet niet man ik ben teleurgesteld. In mijn ogen zul je nu nooit een echte HC zijn.
Hey hoe gaat het?quote:
19.33 klaar pizza halen 20.00 thuis denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd baas ben je straks thuis of al thuis? Eigenlijk moet jij nummer 100 openen.
Ik ben nooit boosquote:
Hmm moeten we langzaam posten. Of jij maakt hem mobiel en we herstellen de op weer in volgende deel maar hij behoort aan jou Geerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
19.33 klaar pizza halen 20.00 thuis denk ik
Als jij hem opent of roosje is ook goed toch ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Prima dan, maar je ziet toch hopelijk in dat Geerd op 1 staat.
Kijk eens naar de TTquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Prima dan, maar je ziet toch hopelijk in dat Geerd op 1 staat.
Lol lekker voor hemquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef renwan het volgende:
Braddie terug, had verwacht dat heel KLB op z'n kop zou staan maar niemand geeft een neuk
Het moet denk ik echt jou zijn. Geerd God.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als jij hem opent of roosje is ook goed toch ?
We hebben nog evenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het moet denk ik echt jou zijn. Geerd God.
Of roosje zij is godin volgens jou. En jij kan het weten.
Dan moet je aardig doortikken nog !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef renwan het volgende:
Dan haal ik de 5000ste Café Geerd post in het 100ste topiek
Ja ik bedacht me ook net dat dat bijna onmogelijk isquote:
Nu even wat tegenslag straks hcquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:26 schreef renwan het volgende:
Ik bedenk met net, broodjes vergeten, stukje tand afgebroken. Als dit zo doorgaat staat me vast wat te wachten bij m'n nachtdienst
Een nog lagere omzetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:26 schreef renwan het volgende:
Ik bedenk met net, broodjes vergeten, stukje tand afgebroken. Als dit zo doorgaat staat me vast wat te wachten bij m'n nachtdienst
Omzet heb ik nooit in de nacht, moet alleen zorgen dat alles heel blijftquote:
Ja klopt ken ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:30 schreef renwan het volgende:
Trouwens (voor ik ga schijten) Geerd als je wil weten of je pc een bepaald spel aankan: www.systemrequirementslab.com
Fallout 4 is grafisch ook niet onwijs zwaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt ken ik![]()
Laatst fallaut 4 even gedownload draaide nog prima op dat oude ding van mij.
I5 3330 gtx 660 2gb 16gb ram
Mwoah ik weet niet meer hoe het was toen ik nog geen smartphone had, volgens mij speelde ik dan gameboy. Nee gewoon schijten zonder iets te doen hebben is maar klote. Vooral als dan het omhoogspat tegen je kont..quote:
Ja als ik ga schijten en m'n mobiel vergeet, denk ik echt ''fuck''quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niet meer hoe het was toen ik nog geen smartphone had, volgens mij speelde ik dan gameboy. Nee gewoon schijten zonder iets te doen hebben is maar klote.
Daarom eerst plee papier derinquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niet meer hoe het was toen ik nog geen smartphone had, volgens mij speelde ik dan gameboy. Nee gewoon schijten zonder iets te doen hebben is maar klote. Vooral als dan het omhoogspat tegen je kont..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |