SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**************************************************************************************************************************************************
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Wil iedereen die mobiel op FOK! zit géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef renwan het volgende:
WOV weer even toegevoegd aan de TT, hoort erbij vind ik
Daarbij, volgens mij werd deze op 8 december tot reeks gemaakt dus als we de 100 vandaag halen hebben we er een maand over gedaan
Ja dat weet ik maar 3 dagen later werd het een officiële reeks volgens mijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het eerste deel werd in de vroege ochtend van 5 december geopend. Sindsdien is FOK! niet meer hetzelfde.
Om precies te zijn: woensdag 9 december 2015 @ 12:24:48.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar 3 dagen later werd het een officiële reeks volgens mij
Danku, dan hebben we nog even de tijdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Om precies te zijn: woensdag 9 december 2015 @ 12:24:48.
We drinken er zo wel een gladiator op !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Eigenlijk is dit 100 ik maakte een voorloper. Geerd vroeg me tweede deel te maken kk was te lui. Toen n Geerd het heft in eigen hand
Het spijt me Geerd ik ben je niet waardig.
quote:1 4665 renwan
2 3689 Geerd
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef renwan het volgende:
Ik hoef niet bang te zijn dat mijn nummer 1 positie snel weg is hier volgens mij
[..]
Lekker man!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
We drinken er zo wel een gladiator op !!
Jezelf boven Geerd stellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef renwan het volgende:
Ik hoef niet bang te zijn dat mijn nummer 1 positie snel weg is hier volgens mij
[..]
Geerd baas ben je straks thuis of al thuis? Eigenlijk moet jij nummer 100 openen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
We drinken er zo wel een gladiator op !!
Oké Sneeuw, leuk voor jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jezelf boven Geerd stellen.man man man. Ik weet niet man ik ben teleurgesteld. In mijn ogen zul je nu nooit een echte HC zijn.
Hey hoe gaat het?quote:
19.33 klaar pizza halen 20.00 thuis denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd baas ben je straks thuis of al thuis? Eigenlijk moet jij nummer 100 openen.
Ik ben nooit boosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |