Ja idd, heb laatst een camera gekocht via MP (ligt nog op het postkantoor) maar vergt toch wel een behoorlijk portie vertrouwen in de ander.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:08 schreef Blik het volgende:
[..]
één van de grootste makken van Marktplaats vind ik dat je geen beoordelingen kunt geven aan mensen, zodat je geen idee hebt wat voor vlees je in de kuip hebt
Daarom hecht ik veel waarde aan het mailcontact voorafgaande aan een akkoord. Snelheid van antwoorden, interpunctie, taalgebruik, bereidheid tot verstrekken contactgegevens, etc. Wegen voor mij sterk mee in het scheppen van een beeld van de verkopende partij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar vergt toch wel een behoorlijk portie vertrouwen in de ander.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:18 schreef muzas het volgende:
Wat ik eigenlijk het mooist vind zijn die lui die hun fokking oude barrel, waar ze al 6 jaar niet op gefietst hebben, willen slijten maar daar nog veel te veel een of andere emotionele band mee hebben ofzo.
En zodoende voor een oud 6-speed barrel met verroestte cassette e.d. nog 450 euro vragen
Ja idd, deze kerel kon extra foto's maken in hoge kwaliteit die nergens op internet te vinden waren. Dan weet ik iig dat hij het heeft. En inderdaad net taalgebruik en correcte informatie schelen enorm.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Daarom hecht ik veel waarde aan het mailcontact voorafgaande aan een akkoord. Snelheid van antwoorden, interpunctie, taalgebruik, bereidheid tot verstrekken contactgegevens, etc. Wegen voor mij sterk mee in het scheppen van een beeld van de verkopende partij.
Als ik zelf wat verkoop interesseert het me niks.. Zolang ze dokken vind ik het best.
particulierenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef cafca het volgende:
Ik heb laatst een bankstel gratis weggegeven via marktplaats. Je wilt niet weten wat voor krom Nederlandse mailtje de dan krijgt.
Nou vind ik krom Nederlands niet erg, maar een beetje beleefdheid is dan ook vaak te moeilijk.
Mailtjes als "hallo ik wil het hebben kom vanmiddag halen ok?" En verder niks. Ik snap dat niet iedereen even goed Nederlands spreekt, maar in het buitenland hebben ze toch ook wel punten, komma's en alsjeblieft?
Zal wel omgepakte deadstock die tegen de datum aanzat zijn. Als er een vreemd smaakje aanzit, weet je hoe het komt. De Actionquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad opeens een redelijk assortiment sportvoeding staan bij de Action.
Hmm 't kan wel gaan gisten dat had ik al met bepaalde gels die te lang lagen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:19 schreef muzas het volgende:
Alsof sportvoeding kan bederven.
Moeilijk veel suiker.
BIER!quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm 't kan wel gaan gisten dat had ik al met bepaalde gels die te lang lagen.
Ja dat kan. Bederven is een groot woord, maar smaak veranderd wel degelijk. Tenminste die poeder van Powerbar wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:19 schreef muzas het volgende:
Alsof sportvoeding kan bederven.
Moeilijk veel suiker.
Ja je kan dan een alcoholsmaak gaan proeven, niet echt lekker als je aan het trainen bent en voeding nodig hebt. Of de zakjes kunnen zo opzwellen dat ze scheuren of barsten.quote:
Betreft geen oude lading maar compleet nieuw product/ merk, dus lijkt me niet dat het bedorven is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zal wel omgepakte deadstock die tegen de datum aanzat zijn. Als er een vreemd smaakje aanzit, weet je hoe het komt. De Action
Action is zo enorm aan het groeien in Europa dat ze in 2 jaar tijd twee nieuwe DC's geopend hebben, en elke week openen ze twee winkels. Wij zijn daar dik tevreden mee, want ze rijden met onze heftrucksquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zal wel omgepakte deadstock die tegen de datum aanzat zijn. Als er een vreemd smaakje aanzit, weet je hoe het komt. De Action
Gewoon op marktplaats verkopen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:55 schreef Patroon het volgende:
Ik heb goedkope isotone poeder gehad van de Decathlon. Dacht eerst dat is best prima, maar de smaak ging me al snel tegenstaan. Raak het spul niet meer aan.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:20 schreef MarcoD het volgende:
Hey Andy wat is jou uiterste prijs voor dat frame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |