U gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef Proximo het volgende:
[..]
Tribale cultuur die nooit richting de natiestaat is gegaan zoals hier, een religie die i.t.t het christendom als het laatste en absolute woord van god wordt gezien. Daar zijn vervolgens bakken met leefregels uit voortgekomen die dus net zo onwrikbaar zijn.
Saoedi's waren altijd al het meest achterlijke van iedereen, en toen kwam de olie, de scheepsladingen geld en hun dominantie in de arabische wereld.
en is ook Xenocide en geen Genocidequote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ah en het heeft niets te maken met vreemdelingen?
Intellect wordt snel als zelfverheerlijking gezien. Allah is gewoon degene die alles doet. Daar moet je geen verklaringen voor willen vinden. Beetje zoals hier in de middeleeuwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef Proximo het volgende:
[..]
Tribale cultuur die nooit richting de natiestaat is gegaan zoals hier, een religie die i.t.t het christendom als het laatste en absolute woord van god wordt gezien. Daar zijn vervolgens bakken met leefregels uit voortgekomen die dus net zo onwrikbaar zijn.
Saoedi's waren altijd al het meest achterlijke van iedereen, en toen kwam de olie, de scheepsladingen geld en hun dominantie in de arabische wereld.
Het aantal moslims stijgt in Nederland en tegelijk daalt het aantal moorden in Nederlandquote:
Ja ik dacht xenofobie --> xenocide.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en is ook Xenocide en geen Genocide
Ahhh dus geen enkel gegeven kun je meer aan elkaar koppelen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Het aantal moslims stijgt in Nederland en tegelijk daalt het aantal moorden in Nederland
Ook geen verband toch?
De doctrine wordt hier wel duidelijk uitgelegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Intellect wordt snel als zelfverheerlijking gezien. Allah is gewoon degene die alles doet. Daar moet je geen verklaringen voor willen vinden. Beetje zoals hier in de middeleeuwen.
Dus? Intellect telt niet. Geloof is voldoende.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Intellect wordt snel als zelfverheerlijking gezien. Allah is gewoon degene die alles doet. Daar moet je geen verklaringen voor willen vinden. Beetje zoals hier in de middeleeuwen.
AIDS komt veel vaker voor in Christelijke landen dan in Moslimlanden, betekend dat dan gelijk dat het HIV-virus in bijbels verstopt zit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh dus geen enkel gegeven kun je meer aan elkaar koppelen?
Vrij sexueel verkeer is in die landen *normaler* in meer of mindere mate. Daarmee neemt de kans op geslachtsziektes dus toe. Staat compleet los van de religiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:52 schreef watisdezen het volgende:
[..]
AIDS komt veel vaker voor in Christelijke landen dan in Moslimlanden, betekend dat dan gelijk dat het HIV-virus in bijbels verstopt zit?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:52 schreef watisdezen het volgende:
[..]
AIDS komt veel vaker voor in Christelijke landen dan in Moslimlanden, betekend dat dan gelijk dat het HIV-virus in bijbels verstopt zit?
Ik weet de cijfers niet. Zou men in armere landen werkelijk zaken bijhouden? Thailand ontkende lange tijd dat AIDS een probleem was. Ik kende wel mensen die er aan stierven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:52 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Dat bestaat zeker. Als je je bijv. steeds fout gedraagt krijg je daar de rekening van. Ook als groep.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]Echt!
Dus er bestaat helemaal niets zoals oorzaak en gevolg?
Man ga ergens anders lopen trollenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:51 schreef mig72 het volgende:
Wat een racisme en bigotry tegen anders zijnde mensen hier. Soms ben ik blij dat het westen naar de knoppen gaat.
Daarom kiezen mensen ook voor het westen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:51 schreef mig72 het volgende:
Wat een racisme en bigotry tegen anders zijnde mensen hier. Soms ben ik blij dat het westen naar de knoppen gaat.
Hoe kan men zo openlijk hast spuien tegen aanhangers van een hele religie? Noem jij dat geen getroll dan? Wat is het dan wel?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Man ga ergens anders lopen trollen
Laat ik het zo zeggen: De grootste Christelijke, Islamitische, Hindoestaanse en Joodse landen zijn allemaal democratiën maar de grootste Boedhistische land is dat niet en is dat nog nooit geweest. Heb ik nu bewijs dat Boedhisme een zekere afkeer tegen democratie heeft?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]Echt!
Dus er bestaat helemaal niets zoals oorzaak en gevolg?
Ik vond dat net even een verbijsterend stukje denial op basis van zaken die er niets mee te maken hebben!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat bestaat zeker. Als je je bijv. steeds fout gedraagt krijg je daar de rekening van. Ook als groep.
Haat tegen die verkrachters in Keulen jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoe kan men zo openlijk hast spuien tegen aanhangers van een hele religie? Noem jij dat geen getroll dan? Wat is het dan wel?
Dat was toch die zaak van die jochies die een ander jochie een frikandel in zijn kont hadden geduwd? Lijkt me nou niet een erg sterk voorbeeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De kwestie in Keulen wel maar hier wordt dat al anders:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)aak-ELSEVIER204689W/
Mensen moeten niet doen alsof groepsverkrachting alleen is voorbehouden aan bepaalde groepen mannen, het gebeurd overal en door mannen met vele achtergronden.
Kerel, niemand zegt dat het BEWIJS is, maar het heeft gewoon wel met elkaar te maken. Jij probeert dingen onderuit te halen door het helemaal uit context te halen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:58 schreef watisdezen het volgende:
mitische, Hindoestaanse en Joodse landen zijn allemaal democratiën maar de grootste Boedhistische land is dat niet en is dat nog nooit geweest. Heb ik nu bewijs dat Boedhisme een zekere afkeer tegen democratie heeft?
Dan moet je de religie buiten laten want er zijn meer dan 1,5 MILJARD moslims en als ze allemaal verkrachters waren dan hield je niet meer tegen. Helaas maar waar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:58 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Haat tegen die verkrachters in Keulen ja
Ik zie de haat niet echt. Hoe kan een religie zo niet openstaan voor anders denkende mensen. Vraag je dat eens af. En er zijn moslims in mijn familie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoe kan men zo openlijk hast spuien tegen aanhangers van een hele religie? Noem jij dat geen getroll dan? Wat is het dan wel?
Dus dat er 1000 moslims zich op 400 autochtone Duitsers richtten was puur toeval dat het geen gemengde groep was die zich op een andere gemengde groep richtte?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moet je de religie buiten laten want er zijn meer dan 1,5 MILJARD moslims en als ze allemaal verkrachters waren dan hield je niet meer tegen. Helaas maar waar.
Zijn alle Duitsers massamoordenaars? Welnee.
Lijkt mij wel. Het was toeval.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat er 1000 moslims zich op 400 autochtone Duitsers richtten was puur toeval dat het geen gemengde groep was die zich op een andere gemengde groep richtte?
Religie is een keuze.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sorry, ligt maar effe toe welke context ik vergeet te melden die andere wel hebben gemeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel, niemand zegt dat het BEWIJS is, maar het heeft gewoon wel met elkaar te maken. Jij probeert dingen onderuit te halen door het helemaal uit context te halen.
Als 1,5 miljard moslims niet openstonden voor jullie, was jullie kutland al uitgeroeid. Geloof me.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie de haat niet echt. Hoe kan een religie zo niet openstaan voor anders denkende mensen. Vraag je dat eens af. En er zijn moslims in mijn familie.
Jij roept meteen dat A geen gevolg van B is, WANT C is ook geen gevolg van D en E is geen gevolg van F.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Sorry, ligt maar effe toe welke context ik vergeet te melden die andere wel hebben gemeld.
Men bakt er weinig van en heeft ons nodig. Ik weet niet elk welke klei jij getrokken bent? Maar je hebt werkelijk het idee dat Islam ons iets positiefs brengt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als 1,5 miljard moslims niet openstonden voor jullie, was jullie kutland al uitgeroeid. Geloof me.
Sodeju!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als 1,5 miljard moslims niet openstonden voor jullie, was jullie kutland al uitgeroeid. Geloof me.
De aap komt uit de mouw, we zijn een racistisch kutland die maar snel moeten worden uitgeroeid door de superieure arabieren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft men een speciaal loket.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:05 schreef Proximo het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw, we zijn een racistisch kutland die maar snel moeten worden uitgeroeid door de superieure arabieren.
Mig heeft duidelijk wel een rugzakje en speciale begeleiding nodig ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft men een speciaal loket.
Ik vroeg alleen om meer onderbouwing dan "bla bla bla moslimlanden zijn kut omdat islam daar is" want dan kan je net zo goed onzin zeggen als "bla bla bla AIDS-landen zijn kut omdat daar christenen wonen"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij roept meteen dat A geen gevolg van B is, WANT C is ook geen gevolg van D en E is geen gevolg van F.
Ons kutland? Wanneer vertrek jij naar syrie?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Oh, ik had even gemist dat je echt duidelijk om onderbouwing vroeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:08 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen om meer onderbouwing dan "bla bla bla moslimlanden zijn kut omdat islam daar is" want dan kan je net zo goed onzin zeggen als "bla bla bla AIDS landen zijn kut omdat daar christenen wonen"
quote:
En dan anderen beschuldigen van racisme en haatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
quote:Asielzoekers moeten zich 'onconditioneel' aanpassen aan Nederland
Premier Mark Rutte begrijpt dat na de aanrandingen in Keulen tijdens oudejaarsnacht er veel Nederlanders zijn die zich zorgen maken over de normen en waarden die asielzoekers met zich meebrengen, maar garandeert dat Nederland geen concessies zal doen als het gaat om de Nederlandse gedragscodes.
"Wij gaan ons niet aanpassen aan hun normen en waarden, zij moeten zich aanpassen aan onze normen en waarden", zei Rutte vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie.
De aanrandingen en verkrachtingen in de Duitse stad Keulen noemt de premier "walgelijk, weerzinwekkend en verschrikkelijk". De vrouwen die het slachtoffer werden, hoeven zich volgens Rutte op geen enkele manier schuldig te voelen. "Die schuld ligt voor 100 procent bij die griezels die het hebben gedaan."
De daders moeten worden opgepakt en berecht volgens de regels van de Europese rechtsstatelijke principes, zei Rutte. Deze asielzoekers ziet hij het liefst zo snel mogelijk vertrekken. "Als je je zo misdraagt heb je hier niets te zoeken."[..]
Oh boy here we go.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ons kutland is ook mijn kutland. Ik ga er in mee. Alleen ga ik niet wonen in een islamitisch land.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:08 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ons kutland? Wanneer vertrek jij naar syrie?
zien jullie ook de woordkeuze? EUROPESE RECHTELIJKE PRINCIEPES?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef Heilwasser het volgende:
Asielzoekers moeten zich 'onconditioneel' aanpassen aan Nederland
Premier Mark Rutte begrijpt dat na de aanrandingen in Keulen tijdens oudejaarsnacht er veel Nederlanders zijn die zich zorgen maken over de normen en waarden die asielzoekers met zich meebrengen, maar garandeert dat Nederland geen concessies zal doen als het gaat om de Nederlandse gedragscodes.
"Wij gaan ons niet aanpassen aan hun normen en waarden, zij moeten zich aanpassen aan onze normen en waarden", zei Rutte vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie.
De aanrandingen en verkrachtingen in de Duitse stad Keulen noemt de premier "walgelijk, weerzinwekkend en verschrikkelijk". De vrouwen die het slachtoffer werden, hoeven zich volgens Rutte op geen enkele manier schuldig te voelen. "Die schuld ligt voor 100 procent bij die griezels die het hebben gedaan."
De daders moeten worden opgepakt en berecht volgens de regels van de Europese rechtsstatelijke principes, zei Rutte. Deze asielzoekers ziet hij het liefst zo snel mogelijk vertrekken. "Als je je zo misdraagt heb je hier niets te zoeken."[..]
Daarom begon ik ook over dat er een correlatie tussen christendom en AIDS-patienten is maar dat dit nog geen oorzaak isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, ik had even gemist dat je echt duidelijk om onderbouwing vroeg.
Ik las:
[..]
Nee want daar krijg je geen gratis bed en brood he.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ons kutland is ook mijn kutland. Ik ga er in mee. Alleen ga ik niet wonen in een islamitisch land.
Lol, zijn dat dezelfde mensen die al sinds 1948 Israel proberen van de kaart te vegen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |