Van iets heel raars probeer je iets redelijk normaals te maken. DIT komt zo niet voor ergens anders. Mee eens?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik niet lang moeten zoeken. Ik ken toevallig nogal veel zedenzaken en daarom erger ik me behoorljk aan mensen die het probleem bagatelliseren. Er zijn in Nederland jaarlijks 2000 aangiftes van aanranding en verkrachtingen en van heel veel zaken wordt niet eens aangifte gedaan. Dan heb je nog de ontucht zaken, potloodventers en andere mannen die zich niet kunnen beheersen. Doe niet alsof het niet overal voorkomt, vrouwen zijn in geen enkel land veilig en zodra er drank en drugs in het spel is wordt het nog gevaarlijker.
Ja? Dus wij verkrachten hier mensen als straf binnen dorpen? Dat komt in landen als Pakistan en India wel voor. Maar ook in het Midden-Oosten in bepaalde streken, en in Afrika.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik praat niets goed. Mensen die beweren dat het alleen in een bepaalde cultuur voorkomt zijn gewoon aan het liegen. Overal waar mannen zijn vinden verkrachtingen plaats en heel veel verkrachtingen zijn groepsverkrachtingen.
Ongefundeerde lulkoekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik praat niets goed. Mensen die beweren dat het alleen in een bepaalde cultuur voorkomt zijn gewoon aan het liegen. Overal waar mannen zijn vinden verkrachtingen plaats en heel veel verkrachtingen zijn groepsverkrachtingen.
In het Engels is dat de white man. Gaat hand in hand met white privelege. Voor dat laatste heb ik nog geen passende Nederlandse vertaling kunnen vinden, zou het meest in de buurt komen van 'blankenbevorderingssysteem'.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:15 schreef Infection het volgende:
[..]
"De blanke man"
Wie is hier nou aan het generaliseren?
Ze wilden er volgens mij een Hungers Games achtige serie van maken, maar dat is flink mislukt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hebben ze daar een film van gemaakt ? Vast zonde van het boek want dat was goed !
Er zijn veel meer zaken hoor:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Onzin. Het enige wat je kon vinden was een artikel uit 2008 en dan toch zo generaliseren?
Wat ben jij een achterlijke mongool met dit soort beweringen zeg...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat gezien en gehoort. Dit lijkt mij bijzonder. Buitenlanders die mensen van een land zo aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens uberhaupt niet gewend dat mijn vrouw als dier wordt gezien. Dat is en was wel het geval bij bepaalde mensen in Nederland. Mensen die hier van oorsprong niet waren. Daar mag je ook niets over zeggen. Het zal dan toch met cultuur te maken hebben. En dat gaat vaak over Islam. En ik heb er veel meer werkelijke verhalen over.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik niet lang moeten zoeken. Ik ken toevallig nogal veel zedenzaken en daarom erger ik me behoorljk aan mensen die het probleem bagatelliseren. Er zijn in Nederland jaarlijks 2000 aangiftes van aanranding en verkrachtingen en van heel veel zaken wordt niet eens aangifte gedaan. Dan heb je nog de ontucht zaken, potloodventers en andere mannen die zich niet kunnen beheersen. Doe niet alsof het niet overal voorkomt, vrouwen zijn in geen enkel land veilig en zodra er drank en drugs in het spel is wordt het nog gevaarlijker.
Ok, en nu? Je bent nog steeds niet met een geldig argument gekomen waarom zogenaamd alle blanke mannen bang zijn voor iets wat een kleurtje heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
In het Engels is dat de white man. Gaat hand in hand met white privelege. Voor dat laatste heb ik nog geen passende Nederlandse vertaling kunnen vinden, zou het meest in de buurt komen van 'blankenbevorderingssysteem'.
Ja, dat we schande spreken over dat 1000 moslims betrokken zijn geweest bij een massale aanrandingsactie is pure white power!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
In het Engels is dat de white man. Gaat hand in hand met white privelege. Voor dat laatste heb ik nog geen passende Nederlandse vertaling kunnen vinden, zou het meest in de buurt komen van 'blankenbevorderingssysteem'.
Hier is meer geldig dat je als blanke minder waard bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens zoeken naar de onderzoeken die er naar zijn gedaan voordat je anderen gaat beschuldigen van ongefundeerde lulkoek. Het is toch wel triest dat je met gebrek aan kennis hier dingen gaat lopen beweren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongefundeerde lulkoek![]()
Daarbij is het zo dat moslims vrouwen en westerse vrouwen in het algemeen als onwaardige hoeren beschouwen. Dit staat letterlijk in de Koran en is terug te vinden in de wetgeving van islamitische landen
quote:“No one is talking about the fact that this is happening to women every day,” claimed Tanja, an activist who organised a protest outside the ‘Multi Kulti’ centre in the Colonel neighbourhood of Mülheim, just a few kilometres from the station where the attacks occurred.
“People are insisting on making this a political story, trying to shift the focus on pro or anti refugees. But in fact, no one is listening to what we have to say – the women – who suffered from this violence in the streets on a daily basis long before refugees even came here,” the activist told DW yesterday.
Tanja said the “Multi Kulti” centre was a great place for people of all culture to get together: Turks, Syrians and other migrants and Germans. From her feminist perspective, the real problem causing German women to suffer is “German-born” men and the long stand western rape culture, which they uphold.
Je ontkent dat dit zooitje word veroorzaakt door een hele grote groep moslims die afgelopen jaar met duizenden tegelijk Europa zijn binnengewandeld en nu op verschillende plaatsen en op verschillende manieren problemen veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen die het nooit leren moeten er ook zijn.quote:
Kom jij maar met onderzoeken dat men vrouwen als gelijkwaardig ziet. Dat is zeker niet het geval weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens zoeken naar de onderzoeken die er naar zijn gedaan voordat je anderen gaat beschuldigen van ongefundeerde lulkoek. Het is toch wel triest dat je met gebrek aan kennis hier dingen gaat lopen beweren.
Begin hier eens:
http://www.sciencedirect.(...)ii/S2214109X1370069X
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef ZwarteSteen het volgende:
e of all culture to get together: Turks, Syrians and other migrants and Germans. From her feminist perspective, the real problem causing German women to suffer is “German-born” men and the long stand western rape culture, which they uphold.
Tja als het niet de moslims waren dan waren het de Joden. Toevallig héél toevallig is die laatste nog maar weinig aanwezig in Europa terwijl die eerste juist is toegenoemen. Ik vrees dat je moslims niet zo makkelijk in een trein richting oosten krijgt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dat we schande spreken over dat 1000 moslims betrokken zijn geweest bij een massale aanrandingsactie is pure white power!
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Tja als het niet de moslims waren dan waren het de Joden. Toevallig héél toevallig is die laatste nog maar weinig aanwezig in Europa terwijl die eerste juist is toegenoemen. Ik vrees dat je moslims niet zo makkelijk in een trein richting oosten krijgt.
Man verkracht vrouw, vrouw krijgt zweepslagen en wordt gestenigd wegens overspel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kom jij maar met onderzoeken dat men vrouwen als gelijkwaardig ziet. Dat is zeker niet het geval weet ik uit ervaring.
Dat is iets wat ik nooit zal snappen aan de feministische beweging. Ik beschouw mezelf in zekere zin als een feminist, gezien ik gelijkheid hoog in het vaandel draag. Maar beseffen mensen als die vrouw niet dat de islam zowat alles is wat het feminisme niet is? Feminisme en islam zijn onverenigbaar.quote:
Dat zegt maar een deel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Man verkracht vrouw, vrouw krijgt zweepslagen en wordt gestenigd wegens overspel.
'nuff said.
Dat klopt, en het blijft binnen stromen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Tja als het niet de moslims waren dan waren het de Joden. Toevallig héél toevallig is die laatste nog maar weinig aanwezig in Europa terwijl die eerste juist is toegenoemen. Ik vrees dat je moslims niet zo makkelijk in een trein richting oosten krijgt.
Eigen schuld met zoveel haat en intolerantie. Toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hier is meer geldig dat je als blanke minder waard bent.
Dit waren geen mensen met Arabisch\islamitische achyergoend/cultuur wilde je zeggen? En massaaanrandingen zijn normaal?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens zoeken naar de onderzoeken die er naar zijn gedaan voordat je anderen gaat beschuldigen van ongefundeerde lulkoek. Het is toch wel triest dat je met gebrek aan kennis hier dingen gaat lopen beweren.
Begin hier eens:
http://www.sciencedirect.(...)ii/S2214109X1370069X
Klopt, er zijn veel meer duidelijke voorbeelden natuurlijk, maar dit vond ik wel zo ongeveer het heftigst en is een voorbeeld wat iedereen wel eens gelezen heeft, behalve Xa1pt natuurlijk die hier een bron voor zal willen hebben.quote:
Ali en Mohammed pakken wat ze pakken kunnen voor de kleine Jihad. Dat maakt ze echt geen donder uit. Gaat ook leuk worden als de Afghanen massaal hierheen komen, zoals men verwacht. Die hebben een voorkeur voor kleine kinderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:30 schreef Joweh het volgende:
[..]
Potdomme, die heeft sowieso niks te vrezen.
Jij bent echt wel verblind van haat tegen blanken he?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Eigen schuld met zoveel haat en intolerantie. Toch?
Gewoon dat niet blanken overal een loket voor krijgen. Ik ken geen land waar je drie generaties kan zeuren over alles. Ben je zwart en voel je je een slaaf? Dan ga je hier gewoon niet wonen. Ben je Marokkaan? Veel Marokkanen zijn crimineel. Doe er wat aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Eigen schuld met zoveel haat en intolerantie. Toch?
Ach dit soort types bekeren nog niet als ze in iedere opening ongewenst 10 vingers en een syrische lul hebben zitten. Dan zoeken ze de schuld bij zichzelf.quote:
Iemand die mannen als groep wegzet als verkrachtende monsters op basis van 2000 aangiftes per jaar op een bevolking van 8 a 9 miljoen mannen waarvan een gedeelte ook nog eens onschuldig blijkt te zijn is dan ook achterlijke mongool.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er zijn veel meer zaken hoor:
http://www.hartvannederla(...)-groepsverkrachting/
Maar goed ga lekker schelden en sluit je ogen maar voor de werkelijkheid.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Iemand die mannen als groep wegzet als verkrachtende monsters op basis van 2000 aangiftes per jaar op een bevolking van 8 a 9 miljoen mannen waarvan een gedeelte ook nog eens onschuldig blijkt te zijn is dan ook achterlijke mongool.
Hoeveel aangiftes hebben vrouwen op hun naam?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Iemand die mannen als groep wegzet als verkrachtende monsters op basis van 2000 aangiftes per jaar op een bevolking van 8 a 9 miljoen mannen waarvan een gedeelte ook nog eens onschuldig blijkt te zijn is dan ook achterlijke mongool.
Ik moest lachen.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ach dit soort types bekeren nog niet als ze in iedere opening ongewenst 10 vingers en een syrische lul hebben zitten. Dan zoeken ze de schuld bij zichzelf.
Tis voor de verandering eens een knappe verschijningquote:
Rara, waarom zou dat zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:36 schreef Jaroon het volgende:
Er zijn geen succesvolle Islamitische landen.
Zekers!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tis voor de verandering eens een knappe verschijning
In Keulen alleen al. DU breed 200+quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Zekers!
En de teller van de aangiftes staat inmiddels dus al op 170.
Omdat je in het westen makkelijker kan leven. En daarvoor gooit men religie geheel aan de kant. Hoe fout moet je als moslim zijn om vrijwillig in Nederland te gaan wonen?quote:
Tribale cultuur die nooit richting de natiestaat is gegaan zoals hier, een religie die i.t.t het christendom als het laatste en absolute woord van god wordt gezien. Daar zijn vervolgens bakken met leefregels uit voortgekomen die dus net zo onwrikbaar zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |