Ik vind dit al 'bijzonder' genoeg, dank je.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:09 schreef Jaroon het volgende:
Het was echt bijzonder geweest als een groep Chinezen dit had gedaan. Laten we eerlijk zijn.
Ze zijn wel al bezig de taal te leren iig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens een Keulse krant had één van de gearresteerden dit vertaalbriefje zij zich
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ksta.de/koeln/(...)187530,33480596.html
Ze hebben zich goed voorbereid die massa-aanranders
Geile praat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je iemand gaat aanranden of verkrachten heb je toch geen briefje nodig met de juiste woorden?
Een briefje met "Ich töte sie" en "ich will dich fucken" vertaald uit het Arabisch lijkt me anders verdomd handig voor een verkrachter/ aanranderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je iemand gaat aanranden of verkrachten heb je toch geen briefje nodig met de juiste woorden?
Ziekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens een Keulse krant had één van de gearresteerden dit vertaalbriefje zij zich
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ksta.de/koeln/(...)187530,33480596.html
Ze hebben zich goed voorbereid die massa-aanranders
Nee, ik ben geboren Nederlander. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een vluchteling.
ze dachten; we gaan massa verkrachten. maar eerst vragen we het even netjes, misschien willen ze wel vanzelf. pas daarna gaan we massaal georganiseerd dames aanranden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar wie is dan nog echt gelovig? Ik kom ook uit een van oorsprong Katholieke familie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:09 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zeker in België heb je heel veel gelovigen die zich daar niks meer van aantrekken. Abortus en euthanasie wordt uitgevoerd in katholieke ziekenhuizen. Ik vind het helemaal prima hier hoor. Een bible belt kennen we hier niet.
Kan ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]Of gewoon op straat gevonden heeft en 'm naar de politie wilde brengen, zoals ik in het vorig topic zei!
Nou ja, de ervaringen van Van Amstel in Düsseldorf geeft wel aan dat er iets aan de hand is iig, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet bij de aankondiging van een debat met Van Jole over het feit dat Keulen in Nederland alleen maar nieuws is vanwege de vluchtelingen.
Zat me daarvoor al te ergeren aan Klaas Dijkhoff die het punt naar voren bracht dat er ook Nederlandse aanranders zijn. En niemand die dan de vervolgvraag stelt of hij de Nederlandse voorbeelden van massa-aanranding eens op een rijtje wil zetten. Zo'n politicus komt gewoon weg met zo'n platitude.
Ik lees het als "Ich töte sie ficken", wat een grammaticaal te letterlijke vertaling vanuit het Arabisch kan zijn van "Ik ga je doodneuken".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een briefje met "Ich töte sie" en "ich will dich fucken" vertaald uit het Arabisch lijkt me anders verdomd handig voor een verkrachter/ aanrander
Een + voor het moeite doen voor taalkennis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zijn wel al bezig de taal te leren iig.
Ja, er waren natuurlijk helemaal geen vluchtelingen betrokken bij die aanval, dat kan iedereen op z'n klompen aanvoelen natuurlijk!quote:
Ja, toch? En ze zijn ook niet analfabeet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een + voor het moeite doen voor taalkennis.
Dan was ik echt "geschokt" geweest zoals politici graag plegen te roepen voor de camera.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:09 schreef Jaroon het volgende:
Het was echt bijzonder geweest als een groep Chinezen dit had gedaan. Laten we eerlijk zijn.
Nee. Het zijn hoog opgeleide mensen. Vooral artsen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toch? En ze zijn ook niet analfabeet.
Er staan inderdaad ook een paar vreemde op: "Ich Töte sie ficken" of zo is raar en "Ich will Töte dich küssen" is helemaal erg vreemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een briefje met "Ich töte sie" en "ich will dich fucken" vertaald uit het Arabisch lijkt me anders verdomd handig voor een verkrachter/ aanrander
http://www.ksta.de/koeln/(...)6.html#plx1646239151quote:Die beiden Männer, die die Polizei heute gegen Mitternacht auf dem Bahnhofsvorplatz festgenommen hat, sollen morgen dem Haftrichter vorgeführt werden.
Dus die vrouwen hebben gewoon een gratis inwendig onderzoek gehad, we moeten ze dankbaar zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:16 schreef Jaroon het volgende:
Dat is het mooie van Syrie bijv. Als veel Nederlanders vertrekken uit dit land heb je het toch vaak over gemiddelde mensen. Uit Syrie krijgen we de toppers binnen.
Duh, google translate geeft maffe vertalingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er staan inderdaad ook een paar vreemde op: "Ich Töte sie ficken" of zo is raar en "Ich will Töte dich küssen" is helemaal erg vreemd.
Ook vreemd is dit:
[..]
http://www.ksta.de/koeln/(...)6.html#plx1646239151
Blijkbaar zijn ze vandaag aangetroffen met die briefjes.
Dat zou helemaal het toppunt zijn. De aanrand actie is wegens succes kennelijk verlengd!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:18 schreef Wespensteek het volgende:
Blijkbaar zijn ze vandaag aangetroffen met die briefjes.
Laten we het positief zien. Kan ook gewoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dus die vrouwen hebben gewoon een gratis inwendig onderzoek gehad, we moeten ze dankbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |