quote:ze komt wel intelligent over
Op donderdag 21 november 2002 23:22 schreef tong80 het volgende:
Houwe zo.
Volgens mij kandidate voor de lijst van D'66 ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 21-11-2002 23:23]
quote:Doet me denken aan Winny de Jong.
Op donderdag 21 november 2002 23:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
ze komt wel intelligent over
quote:nee veel beter, minder labiel. Lekker gebekt. Eigenwijs.
Op donderdag 21 november 2002 23:23 schreef tong80 het volgende:[..]
Doet me denken aan Winny de Jong.
quote:niet van die moeilijke woorden gebruiken bitte..
Op donderdag 21 november 2002 23:24 schreef tong80 het volgende:
Megalomaan.
Ik niet.
quote:Moet jij stoppen met Duits te praten.
Op donderdag 21 november 2002 23:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
niet van die moeilijke woorden gebruiken bitte..
quote:Mensen zonder twijfel wantrouw ik.
Op donderdag 21 november 2002 23:25 schreef golfer het volgende:
Ze vindt zichzelf wel erg goed.Ik niet.
quote:Ik twijfel nog even of ik het met je eens ben.
Op donderdag 21 november 2002 23:26 schreef tong80 het volgende:Mensen zonder twijfel wantrouw ik.
quote:ik wel. Maar ik ben dan ook op zoek naar een vervanger voor Rogier van Boxtel. En dit ziet er prettiger uit
Op donderdag 21 november 2002 23:25 schreef golfer het volgende:
Ze vindt zichzelf wel erg goed.Ik niet.
quote:Typeert haar ambitieuze aard.
Op donderdag 21 november 2002 23:28 schreef speknek het volgende:
Ze heeft wel een hele mooie website:
http://www.vanderlaan.net/
quote:intelligent ding. en al 36..
Op donderdag 21 november 2002 23:28 schreef speknek het volgende:
Ze heeft wel een hele mooie website:
http://www.vanderlaan.net/
Blijkt waarschijnlijk dat m'n intuïtie pas over een paar maanden duidelijk wordt.
quote:Berg je voor de intuïtie van Tong80.
Op donderdag 21 november 2002 23:39 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dan mijn aversie ?Blijkt waarschijnlijk dat m'n intuïtie pas over een paar maanden duidelijk wordt.
Maar in dit geval geef ik je gelijk.
Ik heb ook last van rechtopstaande rugharen als ik haar zie en hoor.
quote:Ik heb dezelfde aversie eigenlijk. Ik weet ook niet waarom, maar iets aan haar irriteert me.
Vanwaar dan mijn aversie ?Blijkt waarschijnlijk dat m'n intuïtie pas over een paar maanden duidelijk wordt.
quote:waarschijnlijk heb je net als ik een afkeer van ambitieuze vrouwen
quote:Nee hoor, Tante Sien, Saartje en Carry Tefsen kunnen bij mij geen kwaad doen.
Op donderdag 21 november 2002 23:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
waarschijnlijk heb je net als ik een afkeer van ambitieuze vrouwen
quote:Heb een jaartje geleden een interview van drie kwartier met haar gehoord. Vreselijk zelfingenomen mevrouw, ze vindt zichzelf echt geweldig.
quote:volgens mij is dat haar broer
Op vrijdag 22 november 2002 21:50 schreef Kozzmic het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 21:56 schreef milagro het volgende:[..]
volgens mij is dat haar broer
quote:Zal het nog wat worden met D66 deze verkiezingen?
Lousewies van der Laan op 2 bij D66Lousewies van der Laan staat op de kandidatenlijst van D66 op de tweede plaats. Van der Laan verruilt het Europarlement voor de Tweede Kamer. Ze bezet de plaats na lijsttrekker Thom de Graaf, en vóór die van Boris Dittrich.
De lijst kwam tot stand na een stemming waaraan bijna 40 procent van de 12.000 leden deelnam.
Op nummer 4 staat Bert Bakker, die de Srebrenica-enquête voorzit, op 5 Boris van der Ham, en op 6 Francine Giskes, de huidige vice-fractieleider. D66 heeft nu 7 zetels, en staat in de peilingen op een licht verlies. Fatma Koser-Kaya, de hoogste nieuwkomer, staat op nummer 8.
bron: Teletekst
quote:Dat vind ik dus ook van haar. Ik kan haar niet luchten of zien eigenlijk.
Op vrijdag 22 november 2002 21:38 schreef OllieA het volgende:[..]
Heb een jaartje geleden een interview van drie kwartier met haar gehoord. Vreselijk zelfingenomen mevrouw, ze vindt zichzelf echt geweldig.
Maar goed, ik vind het een typisch zelfingenomen irritant D66-mens.
Al moet ik haar we complimenteren met haar beheersing van de Engelse taal. Voortreffelijke zinsbouw, en geen spoor van een accent.
Helaas maakt dit het er alleen maar schrijnender op...
quote:Ieder heeft recht op zijn mening, maar dan moet je je wel aan de feiten houden. Dit hierboven is echt gelul: Ze heeft dit nooit gezegd en het is ook niet waar.
Op vrijdag 22 november 2002 21:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Daarnaast praat ze schaamteloos over haar tripjes vanuit Brussels naar Marokko waar ze een "speciaal mannetje" heeft waarbij ze haar tapijten tegen een zacht prijsje aanschaft.
En ik kan het weten want ik werk voor haar
Herman
quote:Nou, sorry hoor, maar ik heb haar toch echt zoiets horen zeggen.
Op zondag 8 december 2002 01:36 schreef hermanbeun het volgende:[..]
Ieder heeft recht op zijn mening, maar dan moet je je wel aan de feiten houden. Dit hierboven is echt gelul: Ze heeft dit nooit gezegd en het is ook niet waar.
En ik kan het weten want ik werk voor haar
Herman
Volgens mij was het een interview met Simek en het is al een tijdje terug, dus ik kan niks letterlijk quoten, maar dat mannetje, dat had ze. Ze liep daar nog tamelijk luidruchtig over te tateren.
En weinig voeling met lagere inkomens, dat heeft ze.
quote:Waar maak je je druk om? Het is echt geen uitspraak om je voor te schamen, hoor. Lang leve de globalisering. Dáár worden de mensen met lagere inkomens tenminste beter van.
Op zondag 8 december 2002 01:36 schreef hermanbeun het volgende:Ieder heeft recht op zijn mening, maar dan moet je je wel aan de feiten houden. Dit hierboven is echt gelul: Ze heeft dit nooit gezegd en het is ook niet waar.
quote:
Op zondag 8 december 2002 01:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Volgens mij was het een interview met Simek en het is al een tijdje terug, dus ik kan niks letterlijk quoten, maar dat mannetje, dat had ze.
Volgens jou zou ze echter regelmatig heen en weer vliegen speciaal om tapijten aan te schaffen. Ik ken haar agenda van de afgelopen drie jaar precies, en ik kan je vertellen dat dat de grootst mogelijke kolder is.
Sorry hoor, maar het is gewoon zo.
/Herman
quote:Dat is absoluut waar :-)
Op zondag 8 december 2002 10:44 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Lang leve de globalisering. Dáár worden de mensen met lagere inkomens tenminste beter van.
/Herman
quote:Nu ja, wellicht vindt OllieA dat ze beter naar de behoeftige Ikea had kunnen gaan om haar tapijt aan te schaffen?
Op zondag 8 december 2002 19:16 schreef hermanbeun het volgende:Dat is absoluut waar :-)
quote:Van mij mag ze haar tapijten aanschaffen waar ze wil, wat ik ook al mijn eerste post hier stelde.
Op zondag 8 december 2002 21:57 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Nu ja, wellicht vindt OllieA dat ze beter naar de behoeftige Ikea had kunnen gaan om haar tapijt aan te schaffen?
Verder heb ik niet zo'n zin in een welles-nietes spelletje over die tapijten. Ik heb dat interview niet op tape.
Hier:
http://www.vpro.nl/programma/wereldnet/index.shtml?2785571+3174682+8815469
vind je (19 juli 2002) het interview (Realplayer) waar ik me destijds aan heb gestoord. En dat interview was dus niet met Simek, maar met Karin van de Bogaert, en het mannetje was niet Marokkaans, maar Tunesisch, en zo had mijn geheugen me op nog wel meer punten parten gespeeld.
Maar het belangrijkste: het ging allemaal over haar moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |