abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159126066
pi_159126160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

De pijl die aanduidt dat het die boom zou betreffen is dus je eigen interpretatie.

Als je daar dan eens wat duidelijker over bent, ipv allerlei plaatjes met aanduidingen als "feit" te posten als zouden ze door een krant of ander nieuwsmedium zo de wereld ingebracht zijn terwijl ze die afbeelding zonder die pijl gepubliceerd hebben.
Het is niet de eerste keer dat je een afbeelding van een nieuwsmedium naar eigen believen bewerkt en dat vervolgens presenteert als "feit" of nog erger: als zou de afbeelding op die manier door dat nieuwsmedium gepubliceerd zijn.

Zet er dan gewoon eens bij dat jij denkt dat het om die boom gaat, ipv claimen dat het die boom wel moet zijn omdat jij zo geen andere bomen ziet op streetview.
Ik claim dat de plaatselijke krant die boom met klimop aanwijst als de vindplaats van de telefoon.

http://www.gooieneemlande(...)efoon-Dascha?lref=L9
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:30:05 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159126291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik claim dat de plaatselijke krant die boom met klimop aanwijst als de vindplaats van de telefoon.

http://www.gooieneemlande(...)efoon-Dascha?lref=L9
Als zij dat claimen (wat ze niet doen trouwens, ook niet in de tekst) dan is er geen reden hun plaatje te gaan photoshoppen door er een pijl op te plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159128903
en dat braakliggende terrein is ook een soort van ontmoetingsplaats voor schorriemorrie?
pi_159129008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef suzi1 het volgende:
en dat braakliggende terrein is ook een soort van ontmoetingsplaats voor schorriemorrie?
Klopt er liggen ook lege wietzakjes en er zijn nog wat andere spulletjes waargenomen :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door StaceySinger op 15-01-2016 23:09:50 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159129611
x
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Klopt er liggen ook lege wietzakjes en er zijn nog wat andere spulletjes waargenomen🤓
weet jij toevallig ook of die hond op dat terrein heeft gesnuffeld, want dat kan ik nergens zo snel vinden

en waar bevindt dat terrein zich tov zeshoven. want ik ben even de weg kwijtgeraakt in googlemaps

staat duidelijk op de foto hierboven zie ik nu pas....

[ Bericht 5% gewijzigd door suzi1 op 15-01-2016 20:00:30 ]
pi_159130652
z

[ Bericht 96% gewijzigd door suzi1 op 15-01-2016 19:59:58 ]
pi_159140258
als je Zeshoven uitloopt kom je hier terecht links zie je dan een steegje/weggetje en dat heet - onder de bogen
als dan bij het rood/witte paaltje rechtsaf slaat zie een pad van ongeveer 3 meter en daarachter begint het braakliggende terrein
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159140290
als het donker is ziet het er heel anders uit
hier sloeg ik bij het roodwitte paaltje rechtsaf richting het braakliggende stuk grond
foto genomen met flits

pi_159140336
Dan ga je iets naar links en daar stond een bouwhek iets open en dan
kom je op het braakliggend stuk terrein.
in het donker ziet het er daar zo uit
deze foto genomen zonder flits

pi_159140358
Meteen daarna heb vanaf ongeveer dezelfde plek een foto genomen MET flits
en rechts achterin zie je de bewuste boom in de hoek

pi_159140364
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:45 schreef StaceySinger het volgende:
Dan ga je iets naar links en daar stond een bouwhek iets open en dan
kom je op het braakliggend stuk terrein.
in het donker ziet het er daar zo uit
deze foto genomen zonder flits

[ afbeelding ]
Wat doet zo'n meisje daar alleen midden in de nacht in de regen? :{
pi_159140411
Dit is een zicht vanaf het veldje naar de flatjes van Zeshoven
te zien is hoe enorm donker het daar op dat veldje is

pi_159140453
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is daar echt pikkedonker en het terrein is zo oneffen dat je er stapje voor stapje overheen moet anders struikel je
pi_159140521
Dit is het hek aan de voorkant van het terrein
foto Met flits

pi_159140563
na het stappen in h'sum gingen we altijd met een omweg naar huis, kennis van me die daar woonde vond het te onveilig snachts.

ik vind het er overigens erg creepy, dat braakliggende terrein in de donker
pi_159140664
Dit is een van de bomen die aan >onder de bogen< staan
duidelijk is te zien dat ze geknot zijn & buiten de hekken staan

pi_159140751
en hoeveel bomen stonden er op dat terrein waar een klimop tegenop was geklommen?
ik gok op 1
pi_159140785
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 01:04 schreef suzi1 het volgende:
en hoeveel bomen stonden er op dat terrein waar een klimop tegenop was geklommen?
ik gok op 1
goed geraden *O* 1 helemaal rechts achterin de hoek
pi_159140826
dan is jouw rode pijl nu een feit
pi_159140891
ik mis het punt waarom die ene boom zo enorm belangrijk is (correct ik lees weinig korte postings). Iemand zin om dit kort toe te lichten?
pi_159141038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 01:12 schreef opgebaarde het volgende:
ik mis het punt waarom die ene boom zo enorm belangrijk is (correct ik lees weinig korte postings). Iemand zin om dit kort toe te lichten?
@opgebaarde daar is haar Iphone5s gevonden en haar ID kaart
pi_159141407
dit zie je als je de Zandweg inslaat vanaf de Utrechtseweg
links hangt een buitenlamp van het huis wat links staat
foto Zonder flits

pi_159141604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat vragen wij ons allemaal af maar sommige personen hier denken niet verder dan hun neus lang is :r
pi_159141682
Even een vraagje voor degene die het verhaal niet aannemelijk vinden, wat denken jullie dan dat er wel gebeurd is? Wat vinden jullie wél een aannemelijk scenario?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')