Ik claim dat de plaatselijke krant die boom met klimop aanwijst als de vindplaats van de telefoon.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De pijl die aanduidt dat het die boom zou betreffen is dus je eigen interpretatie.
Als je daar dan eens wat duidelijker over bent, ipv allerlei plaatjes met aanduidingen als "feit" te posten als zouden ze door een krant of ander nieuwsmedium zo de wereld ingebracht zijn terwijl ze die afbeelding zonder die pijl gepubliceerd hebben.
Het is niet de eerste keer dat je een afbeelding van een nieuwsmedium naar eigen believen bewerkt en dat vervolgens presenteert als "feit" of nog erger: als zou de afbeelding op die manier door dat nieuwsmedium gepubliceerd zijn.
Zet er dan gewoon eens bij dat jij denkt dat het om die boom gaat, ipv claimen dat het die boom wel moet zijn omdat jij zo geen andere bomen ziet op streetview.
Als zij dat claimen (wat ze niet doen trouwens, ook niet in de tekst) dan is er geen reden hun plaatje te gaan photoshoppen door er een pijl op te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik claim dat de plaatselijke krant die boom met klimop aanwijst als de vindplaats van de telefoon.
http://www.gooieneemlande(...)efoon-Dascha?lref=L9
Klopt er liggen ook lege wietzakjes en er zijn nog wat andere spulletjes waargenomenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef suzi1 het volgende:
en dat braakliggende terrein is ook een soort van ontmoetingsplaats voor schorriemorrie?
weet jij toevallig ook of die hond op dat terrein heeft gesnuffeld, want dat kan ik nergens zo snel vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Klopt er liggen ook lege wietzakjes en er zijn nog wat andere spulletjes waargenomen🤓
Wat doet zo'n meisje daar alleen midden in de nacht in de regen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:45 schreef StaceySinger het volgende:
Dan ga je iets naar links en daar stond een bouwhek iets open en dan
kom je op het braakliggend stuk terrein.
in het donker ziet het er daar zo uit
deze foto genomen zonder flits
[ afbeelding ]
Het is daar echt pikkedonker en het terrein is zo oneffen dat je er stapje voor stapje overheen moet anders struikel jequote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat doet zo'n meisje daar alleen midden in de nacht in de regen?
goed geradenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:04 schreef suzi1 het volgende:
en hoeveel bomen stonden er op dat terrein waar een klimop tegenop was geklommen?
ik gok op 1
@opgebaarde daar is haar Iphone5s gevonden en haar ID kaartquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:12 schreef opgebaarde het volgende:
ik mis het punt waarom die ene boom zo enorm belangrijk is (correct ik lees weinig korte postings). Iemand zin om dit kort toe te lichten?
Dat vragen wij ons allemaal af maar sommige personen hier denken niet verder dan hun neus lang isquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat doet zo'n meisje daar alleen midden in de nacht in de regen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |