Tering scherp nu zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja er was weer een of andere lul voor me langzaam met inpakken, daardoor kwamen de boodschappen van degene na me bij de mijne te liggen. Zo over het hoofd gezien denk ik.
Dit is sowieso niet mijn dag merk ik al, breekt net een stukje van m'n tand af![]()
Valt wel mee, voel het opsich niet. Had iets tussen m'n tanden zitten of zo voelde het tenminste. Ik een beetje aan de slag met een tandenstoker.quote:
Ja. Ik zat er nogal diep in een paar jaar geleden en zo langzaam aan kroop ik wel uit het dal maar het ging nog steeds te moeizaam. Altijd een paar tientjes tekort aan het eind van de maand enzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vrijwilliger nog wel, heb je je zelf daarvoor opgegeven?
Bekend verhaal, begin er nu ook eindelijk langzaam uit te komenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Ik zat er nogal diep in een paar jaar geleden en zo langzaam aan kroop ik wel uit het dal maar het ging nog steeds te moeizaam. Altijd een paar tientjes tekort aan het eind van de maand enzo.
Slecht overzicht en had moeite om de financiele huishouding op orde te krijgen. Elke maand wel een deurwaardersbrief omdat ik weer wat over het hoofd zag.
Nu is er orde, overzicht, dicipline en geen schulden. Heb me nog nooit zo goed gevoeld als nu![]()
Nu de laatste touwtjes aantrekken, nog een beetje voorzichtiger boodschappen doen (en minder roken/tabak kopen) en dan zijn we er wel. Dan kan er ook een beetje gespaard worden.
Het maakt je alleen maar sterker. Als je de onderkant hebt gezien, dan kan je ook de bovenkant zien. Sommige mensen blijven strak op de middenlijn. Ik heb alles gezien op het moment dat ik dood ga. Dan heb je pas geleefd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Bekend verhaal, begin er nu ook eindelijk langzaam uit te komen
Klopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het maakt je alleen maar sterker. Als je de onderkant hebt gezien, dan kan je ook de bovenkant zien. Sommige mensen blijven strak op de middenlijn. Ik heb alles gezien op het moment dat ik dood ga. Dan heb je pas geleefd.
STELLETJE HOEMOESquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit is echt fucking lekker:
[ afbeelding ]
Het is rommel, maar als je echt honger hebt heeel lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden dit in de rangeerdienst gisteren. In zo'n rokerig spoorhok op het rangeerterrein deze rommel uit de magnetronWarm voer in de maag en weer doorgaan
Dan vreet ik allesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
maar als je echt honger hebt heeel lekker
Alles is wel een beetje overdreven, maar wel veelquote:
Dat ja.quote:
Wel baas dat ze voor jou gewoon op het perron leveren!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Ik heb een keer een kapsalon en pizza laten bezorgen op het perron van mijn favoriete Turk. Doen ze normaal niet aan maar ze kennen mij. Midden in mijn nachtdienst om 3 uur stond hij daar op het perron te wachten. Vet lekker lopen schransen voor de TV in het rookhok tussen de sporen
Goede Turk. Lekker eten voor niet al te veel geld. Op z'n tijd moet dat kunnen. Ik probeer in elke stad waar ik woon een goede klantrelatie te hebben met een eigenaar van een fastfood etablissement. Altijd handig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel baas dat ze voor jou gewoon op het perron leveren!
Dat is zeker een goed ding om te hebben. Wij hadden in een kroeg het voor elkaar gekregen dat er om 2 uur 's nachts nog pizza en kapsalons werden bezorgd voor het bar personeelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede Turk. Lekker eten voor niet al te veel geld. Op z'n tijd moet dat kunnen. Ik probeer in elke stad waar ik woon een goede klantrelatie te hebben met een eigenaar van een fastfood etablissement. Altijd handig.
Hahahahaha heldendaden zijn dat. Dan weet je dat je leeftquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed ding om te hebben. Wij hadden in een kroeg het voor elkaar gekregen dat er om 2 uur 's nachts nog pizza en kapsalons werden bezorgd voor het bar personeel
Je voelt je wel echt baas als mensen komen vragen aan de bar of er nog een snackbar open is en je nee moet verkopen terwijl je vijf minuten daarvoor nog een kapsalon hebt geklaptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahahaha heldendaden zijn dat. Dan weet je dat je leeft
Natuurlijke selectie. De echte mannen weten zich stand te houden in de duistere nachten. De mietjes zullen vergaan. Zo werkt het gewoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je voelt je wel echt baas als mensen komen vragen aan de bar of er nog een snackbar open is en je nee moet verkopen terwijl je vijf minuten daarvoor nog een kapsalon hebt geklapt
Het verschil tussen een jonge en een man is dat een echte man ongeacht het tijdstip of situatie altijd voor goed voedsel kan zorgen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie. De echte mannen weten zich stand te houden in de duistere nachten. De mietjes zullen vergaan. Zo werkt het gewoon.
Real men united by Geerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het verschil tussen een jonge en een man is dat een echte man ongeacht het tijdstip of situatie altijd voor goed voedsel kan zorgen!
Ergo: Echte man gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |