SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**************************************************************************************************************************************************
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Wil iedereen die mobiel op FOK! zit géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 02:27:02 ]
Het gaat snel als je het naar je zin hebtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:30 schreef renwan het volgende:
Godverdomme ongeveer 6000 posts in bijna 10 jaar.
Deze reeks bestaat net een maand en zit al aan de 4586 in deze reeks!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:30 schreef renwan het volgende:
Godverdomme ongeveer 6000 posts in bijna 10 jaar.
Deze reeks bestaat net een maand en zit al aan de 4586 in deze reeks!!!!!!!!!!!!!!
Dit! Top bezoekers, onze God, het bezorgd je zelfs je droombaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat snel als je het naar je zin hebt
Ik lurkte vrijwel dagelijks, postte wel eens wat in KLB en GC en opende af en toe een topicquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Best mooi eigenlijk, lurkte je daarvoor alleen maar ofzo?
Geerd maakte mij (bijna!) HCquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit! Top bezoekers, onze God, het bezorgd je zelfs je droombaan![]()
Geerd is goed voor ons allen
Ik ben nog steeds een bar baas, renwan gaat voor HC schap. Ik moet eerst nog kijken of er een plekje in Zuid Limburg vrijkomt en zorgen dat ik SL voorblijf!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit! Top bezoekers, onze God, het bezorgd je zelfs je droombaan![]()
Geerd is goed voor ons allen
Nee nooit, zit wel af en toe in de Feyenoord reeksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Renwan, je hebt toch ook een tijdje in de VBL SC gezeten toch?
Als ik dat topic niet had geopend om 05.00 ofzo? Had je er nooit aan gedacht iigquote:
Het was echt een perfecte samenloop van omstandighedenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik dat topic niet had geopend om 05.00 ofzo? Had je er nooit aan gedacht iig
Paar maand langer dan mij !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:34 schreef renwan het volgende:
Over 17 dagen ben ik al 10 jaar actief op FOK!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:34 schreef renwan het volgende:
Over 17 dagen ben ik al 10 jaar actief op FOK!
-30.000 postsquote:
Mijn huidige account is echt een newbie qua aanmeld datum tussen deze groothedenquote:
Niet vanaf het begin van je FOK!carrière je originele account gebruikenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt eens mijn oude account gaan afstoffen. Volgens mij ben ik ook ergens medio 2006 begonnen met fokken
Met betere belichting ziet het er vast lekkerder uitquote:
Heb een beetje teveel rond gebaggerd met mijn oude account, lijkt me geen goed idee om onder die verder te gaan. Dan heb ik om iedere scheet een ban te pakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet vanaf het begin van je FOK!carrière je originele account gebruiken
Kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Met betere belichting ziet het er vast lekkerder uit
Maar je mag toch geen kloon hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb een beetje teveel rond gebaggerd met mijn oude account, lijkt me geen goed idee om onder die verder te gaan. Dan heb ik om iedere scheet een ban te pakken
Ik heb die oude account al in jaren niet meer gebruikt, telt niet echt als een kloon. Ben email en wachtwoord kwijt van die account.quote:
Zelfs ik heb een kloon, oké ik gebruik die echt alleen voor zaken waarvan ik niet wil dat anderen weten dat ik het ben maar toch.quote:
DIE = DAT! JE BENT TOCH GEEN TURK?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb die oude account al in jaren niet meer gebruikt, telt niet echt als een kloon. Ben email en wachtwoord kwijt van die account.
Er is slechts een Geerd, en van Geerd kan er slechts een zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een kloon, oké ik gebruik die echt alleen voor zaken waarvan ik niet wil dat anderen weten dat ik het ben maar toch.
Heb je geen kloon dan?
Ik probeer een beetje een band op te bouwen met jouw UIquote:
Zelfs mijn UI spreekt beter Nederlandsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje een band op te bouwen met jouw UI
Wat is dezequote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Zelfs mijn UI spreekt beter Nederlands
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Zelfs mijn UI spreekt beter Nederlands
Moet ik ook nog aan beginnen. Moet eerst nog Hannibal afkijken.quote:
Not sure if.......quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:41 schreef renwan het volgende:
Weet je wie ik wel een beetje mis in deze reeks?
PowerLoungen!
Ik moet toch iets tot februari. Dan begint TWD weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik ook nog aan beginnen. Moet eerst nog Hannibal afkijken.
quote:
Daar moet ik nog altijd aan beginnen. Ben teveel series door elkaar aan het kijken en voor TWD moet je toch een beetje geconcentreerd blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik moet toch iets tot februari. Dan begint TWD weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |