Lekker achter mikki hirvonen rijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Van Loon ook lekker bezig vandaag. Tweede op WP3 op 16 seconden van de snelste man
Noooquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
Goncalves heeft opgegeven, lees ik net. Motor is niet meer te repareren.
Jammerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
Goncalves heeft opgegeven, lees ik net. Motor is niet meer te repareren.
twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:20:37(1) Latest news: today's stage is stoped at CP2. Paulo Goncalves is officially in the race. He’s arrived at CP2 with his teammate Paolo Ceci reageer retweet
twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:21:05(2) and will repair his bike today at Fiambala bivouac in order to start tomorrow. reageer retweet
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar is hij nog in de race omdat de race gestopt is bij CP2, waar hij wel was aangekomen.twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:20:37(1) Latest news: today's stage is stoped at CP2. Paulo Goncalves is officially in the race. He’s arrived at CP2 with his teammate Paolo Ceci reageer retweet
twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:21:05(2) and will repair his bike today at Fiambala bivouac in order to start tomorrow. reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar is hij nog in de race omdat de race gestopt is bij CP2, waar hij wel was aangekomen.twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:20:37(1) Latest news: today's stage is stoped at CP2. Paulo Goncalves is officially in the race. He’s arrived at CP2 with his teammate Paolo Ceci reageer retweet
Heb toen hij nog bij Schoones zat een stukje naast hem mogen zitten bij een demo op snelheid, ik was behoorlijk onder de indruk van zijn stuurmanskunsten toenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:50 schreef DieselTank het volgende:
Ik wist echt niet dat ton van genugten zo verschrikkelijk snel is, komt ook mede door de hele goede truck maar jezus, hij is nu 2de bij cp1 op 4min van de iveco torpedo met gerard de rooy erin![]()
Maurik van den heuvel is ook een held overigens![]()
Marcel van Huijgevoort staat zonder serieuze rally ervaring in de vrachtwagen voor hem in het klassement en net achter Maik van den Heuvelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb toen hij nog bij Schoones zat een stukje naast hem mogen zitten bij een demo op snelheid, ik was behoorlijk onder de indruk van zijn stuurmanskunsten toenVan den Heuvel zat dat jaar ook bij Schoones trouwens
Goede opleider die Aart.
Feitelijk onjuist en leer namen spellenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Marcel van Huijgevoort staat zonder serieuze rally ervaring in de vrachtwagen voor hem in het klassement en net achter Maik van den Heuvel
nou ja.. Maar wel mopi voor hem dat hij door kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joepie, weer zo'n lepra-etappe
Gelukkig hebben we jou om op mij op die onjuistheden af te rekenenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist en leer namen spellen
Dat welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. Maar wel mopi voor hem dat hij door kan.
Waarom doen ze eigenlijk niet een plassysteem maken? Of allemaal van die mannen luiers aanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Anton van Limpt: "Peter gaf het advies om dan maar te laten gaan om de druk van de buik te krijgen, iets zeer tegen natuurlijks. Aangezien de pijn, in combinatie met de onophoudelijke klappen op onze lijven, kon ik niet anders meer dan toegeven, we hadden immers nog meer dan 200 km voor de boeg. Toen kwam eigenlijk pas naar voren dat Ton thuis te weinig luiers verschoond want die had het meeste last van de lucht. Sorry mannen!"
Nee ze doen het als uhh de support van het eurol veka MAN team, hij pist gewoon uit de truck, er is een video vanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Steeds meer poep- en piesverhalen de laatste tijdWas het vroeger gewoon taboe of stopten ze toen nog bij een bosje?
Is wel het snelste:Pquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:14 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nee ze doen het als uhh de support van het eurol veka MAN team, hij pist gewoon uit de truck, er is een video van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |