SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes:
Startlijst
Officiële Dakar website
dakartrucks.nl
Rallymaniacs
Tussentijdse resultaten
Website met updates door Hans Stacey zelf
Site met veel foto's
Twitteraccounts met veel nieuws:
Mark Bremer
DakarGids
Lars ten Harkel
Natascha Kayser
Alex Miedema
RallyRaidNieuws
RTL GP
Marcel Vermeij
Facebookpages die je wilt liken:
Dakar de Rooy
Dakartrucks
Hamer Dakar
Hans Stacey
Trucksport
VeKa RacingUitslagen 2015:
SPOILER: UITSLAGEN 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave filmpjes 2015:
Mag worden aangevuld uiteraard
van 150.000 euro haha, je kan beter zon 2persoons side by side nemen, dan ben je voor 80k max klaar want hard gaan ze toch niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef Gutz het volgende:
Ga toch eens met een fatsoenlijke auto rijden in plaats van die veredelde fischer price buggy.
Dat snap ik ook niet. Het is toch geen DieselTankquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:13 schreef DieselTank het volgende:
Hoe kan er nou verkeerde brandstof in die tank zijn gekomen? wel zuur
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Het is toch geen DieselTank
In Duitsland gaan koppen rollen.quote:
Of hersens krakenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Duitsland gaan koppen rollen.
Ik neem aan dat de minis en toyotas het beter gaan doen in de duinen, de peussen zijn 2wd en de andere 4wheeldrivequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Peugeots het iets minder gaan doen of de minis beter
Lijkt me duidelijk. Bij de vrachtwagens klopt er ook niks van.quote:
Nee joh Mardeev gebruikt gewoon stealth shizzle.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Bij de vrachtwagens klopt er ook niks van.
twitter:RallyUpdateNL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 20:23:55Bernhard ten Brinke uit de rally! Auto in de brand (van liveblog @Rallymaniacs) reageer retweet
twitter:RTLGP twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:04:00Bernhard ten Brinke valt uit door brand https://t.co/qbmxZGkcIf #RTLGP #Dakar #Dakar2016 @b_tenbrinke https://t.co/0mIAXza3Na reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch wel godverdegodver. Kut Dakar tot nu toe voor ons Nederlanders[ afbeelding ]twitter:RTLGP twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:04:00Bernhard ten Brinke valt uit door brand https://t.co/qbmxZGkcIf #RTLGP #Dakar #Dakar2016 @b_tenbrinke https://t.co/0mIAXza3Na reageer retweet
Niet om lullig te doen, maar dat is niet heel slim :x Zo'n wiel is loeiheet na zo lang racen natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Impry het volgende:
Echt zo klote!
Auto is in de fik gevlogen door reservewiel in brand na wisselen.
Dat is echt knap.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Impry het volgende:
Echt zo klote!
Auto is in de fik gevlogen door reservewiel in brand na wisselen.
Ditchen die boel, zeker als je zo'n fabrieksteam achter je hebt staan.quote:
Jurgen vd Goorbergh had het uit kunnen pissenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef Impry het volgende:
Je mag absoluut geen spullen achterlaten onderweg.
En wisselen is normaalste zaak v.d. wereld, domme pech dat de band net te warm is geweest of net iets heeft geraakt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jurgen vd Goorbergh had het uit kunnen pissen
Dan wint Kamaz bij de auto's nogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar serieus, als alles maar zo tering heet wordt heel de tijd. Misschien eens de Dakar in de winter verrijden? (zoals het vroegah ook ging) En dan bijvoorbeeld door Noord-Siberië lekker door de opdooilaag van de permafrost heen ploeteren. Kijken of de Kamazzen dan nog zo'n grote bek hebben. (waarschijnlijk wel trouwens)
Had ik al gezegd dat ik paris - Dakar een keer met de trein wil doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef jpjedi het volgende:
Altijd dat gefaal bij de NL auto's... Is het niet een falende coureur dan is het wel falend materiaal.
Geef mij maar trucks 👍
vd Brink, Lammers...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef jpjedi het volgende:
Altijd dat gefaal bij de NL auto's... Is het niet een falende coureur dan is het wel falend materiaal.
Geef mij maar trucks 👍
Dat is het natuurlijke territorium van de Kamaz, die rijden het dan in een dag uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar serieus, als alles maar zo tering heet wordt heel de tijd. Misschien eens de Dakar in de winter verrijden? (zoals het vroegah ook ging) En dan bijvoorbeeld door Noord-Siberië lekker door de opdooilaag van de permafrost heen ploeteren. Kijken of de Kamazzen dan nog zo'n grote bek hebben. (waarschijnlijk wel trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |