jammerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn motor is een 1zitter... voor mij alleen dus
Echt nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
jammeranders kon ie een keer met je mee...
Hoezo Nike? Ik heb Puma sneakers... van die hele mooie smalle kleine en zo (maatje 36)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
had gekund...
en ik wilde je Nike schoenen geven op die foto, maar ging dus niet
Mag je ook, maar ik kan het dus niet met mijn paintquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoezo Nike? Ik heb Puma sneakers... van die hele mooie smalle kleine en zo (maatje 36)
Ik ben geen goede bijrijderrijder... vandaar dat ik de duozit heb verwijderd.. scheelt gesmeek en gezeikquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben geen goede bijrijderrijder... vandaar dat ik de duozit heb verwijderd.. scheelt gesmeek en gezeik
Heb je het nu over je Ninja ? of over je vierwieler?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben geen goede bijrijderrijder... vandaar dat ik de duozit heb verwijderd.. scheelt gesmeek en gezeik
Wat denk je? Doe is gokje wagenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het nu over je Ninja ? of over je vierwieler?
Ik heb 3 verschillende soorten Nike Airmax en een soort korte laarsjes van Nike.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:49 schreef Mickeys het volgende:
Deze had ik, zijn gepikt... ik heb nog andere maar kan er geen foto van vinden
[ afbeelding ]
Ik 2 keer... 1 keer Groningen -> Spaanse binnelanden... Laatste bocht in de aankomst stad onderuit, maar de bestuurder was dus een dun kleiner persoon..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:48 schreef FANN het volgende:
Ik heb één keer achterop een motor gezeten, het liep dun door mijn broek
Hehehe... dat had ik met die Puma's.. heb diverse soorten gekocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 3 verschillende soorten Nike Airmax en een soort korte laarsjes van Nike.
Van die laarsjes heb ik gelijk nog een paar gekocht en dat zijn mijn sloffen![]()
zitten zoooooooooooooooo lekker
juistquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
we zitten niet in de SC hieroik raak de kluts kwijt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
kruising tussen Mickey en mij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geinig
[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 09-01-2016 17:48:51 ]
Jep. Staat je goed, maar dat kan ook niet anders, want ik heb er eerst 6,5 uur over nagedacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
kruising tussen Mickey en ik ?![]()
geinig
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep. Staat je goed, maar dat kan ook niet anders, want ik heb er eerst 6,5 uur over nagedacht.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh mijn hemel... Ik dacht dat je het haar ging doen.. dit is een faceliftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Voor FANN niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh mijn hemel... Ik dacht dat je het haar ging doen.. dit is een facelift
Lol... maar die gaat van Pittig Kort naar vurig langquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |