En het wordt alleen nog maar leuker! Als ze elkaar gaan ontdekken en naar elkaar gaan lachen en kletsenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:23 schreef Daui het volgende:
Lezen tijdens het kolven boks! En soms ook tijdens het voeden. Jaren niet zoveel gelezen.
Ooooooo het is zo leuk nu ze lachen(ook al is het vaak als ze op de commode liggen en ze iets stouts gaan doen zoals schone luier volpoepen of de boel onderplassen) en die gekke dingen die ze roepen
![]()
![]()
![]()
Aaah doen die meiden van jou dat al? Het enige wat ik nu wel merk is dat 1 gerust door het gehuil van de andere slaapt maar als je 1 meeneemt wordt de andere wakker en gaat hij huilen. Gisteren dacht ik wel te zien dat B. L. aan keek toen ze samen op de speelmat lagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:18 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
En het wordt alleen nog maar leuker! Als ze elkaar gaan ontdekken en naar elkaar gaan lachen en kletsen![]()
Er blijft weinig anders over, hè? Ik heb alleen geen zin om te kolven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:01 schreef pinquit het volgende:
Gewoon pure rijstebloem door de afgekolfde melk?
Omdat ik denk dat ze de calorieën ook wel nodig zal hebben als ze om bv vraagt 's nachts.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:01 schreef pinquit het volgende:
Gewoon pure rijstebloem door de afgekolfde melk?
https://www.nutriciavoorj(...)bloem/8712400104425/
Hm, maar dit is puur vulling natuurlijk, waarom wil je dat niet eigenlijk?
Ja, klinkt logischquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ze de calorieën ook wel nodig zal hebben als ze om bv vraagt 's nachts.
Hoe oud is R? Anders heeft AH Biologische speltgranen. Is puur spul, zonder toevoegingen. Eigenlijk voor het ontbijt maar kan vast ook voor het slapengaan. Is vanaf 6 maanden staat erop.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:48 schreef -Spring het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. R. drinkt héél vaak 's nachts en dat begint een beetje op te breken. Mij zelf niet eens, maar N slaapt er zo beroerd door dat ie nu al weken in L's bed ligt en hij begint zich eenzaam te voelen.![]()
Dus overweeg ik een pyjamapapje. Maar niet eentje vol suiker en ook niet een die enkel vult zonder calorieën. Hebben jullie tips voor papjes (icm borstvoeding).
7 maanden. En dat dat mengen met bv? Bindt dat? Ik kan me herinneren dat alleen biobim met bv bindt. Maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hoe oud is R? Anders heeft AH Biologische speltgranen. Is puur spul, zonder toevoegingen. Eigenlijk voor het ontbijt maar kan vast ook voor het slapengaan. Is vanaf 6 maanden staat erop.
Ja ze doen dat sinds een tijdje. Zo leuk! Soms 1 op de grond en 1 in de kinderstoel en dan naar elkaar lachen. Heerlijk. Ze zoeken elkaar ook vaak op. Dat komt bij jouw meneren ook! Gebeurt vanzelfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:39 schreef Daui het volgende:
[..]
Aaah doen die meiden van jou dat al? Het enige wat ik nu wel merk is dat 1 gerust door het gehuil van de andere slaapt maar als je 1 meeneemt wordt de andere wakker en gaat hij huilen. Gisteren dacht ik wel te zien dat B. L. aan keek toen ze samen op de speelmat lagen.
Oh en L. die op B. zijn hoofd ging sabbelen
Geen idee of het bindt met borstvoeding, nooit geprobeerd helaas. Ik heb een hoop verpakkingen bekeken en zag dat dit de enige granen waren zonder toegevoegd spul (misschien heeft de ecowinkel meer, maar daar ben ik niet geweest).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
7 maanden. En dat dat mengen met bv? Bindt dat? Ik kan me herinneren dat alleen biobim met bv bindt. Maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik verheug me er nu al op. Benieuwd of ze hun eigen taal gaan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ja ze doen dat sinds een tijdje. Zo leuk! Soms 1 op de grond en 1 in de kinderstoel en dan naar elkaar lachen. Heerlijk. Ze zoeken elkaar ook vaak op. Dat komt bij jouw meneren ook! Gebeurt vanzelf
heb je aleve al geprobeerd? of anders een dubbele ibuprofen 400 mg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:12 schreef Estrys het volgende:
Is er een pijnstiller die heel goed en snel werkt tegen rugpijn? Ik ga echt kapot. En vandaag vieren we de verjaardagen van de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |