SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt z`n vriendin ook altijdquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
echt langzaam die inso niet normaal NIET normaal
quote:De weekmarkt van Emmen maakt kans op de titel 'Beste Markt van Nederland 2016' in de categorie grote markten. Emmen neemt het op tegen de andere finalisten Hoofddorp en Groningen
homo zijn is blijkbaar hipquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dacht dat ik met Inso de enige was hier..
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Trollscience het volgende:
heteroseksualiteitniet hoe god het bedoelt had
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dacht dat ik met Inso de enige was hier..
Ben jij niet Paxseksueel?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
homo zijn is blijkbaar hip
maar ben liever mezelf dan dat ik een sell out ben
Geen non-binary pansexual genderfluid zijnquote:
Van de mannen dan he.quote:
En squirrelkin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen non-binary pansexual genderfluid zijn
pleonasmequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen non-binary pansexual genderfluid zijn
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Trollscience het volgende:
heteroseksualiteitniet hoe god het bedoeld had
Praat niet zo vulgairquote:
Die ken ik nog nietquote:
dat je een eekhoorn (of een ander dier (hoeft niet eens een echt dier te zijn, kan ook een draak of een eenhoorn zijnquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat je een eekhoorn (of een ander dier (hoeft niet eens een echt dier te zijn, kan ook een draak of een eenhoorn zijn![]()
)) bent die geboren is in het lichaam van een mens
heb geen ctrl op me mobielquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
lol als je ctrl ingedrukt houd en waterval typt krijg je allemaal rare kleurtjes in je browser
Heppie is pandakin. Altijd aan het eten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me altijd wel verbonden met pinguins.
De motoriek van een mongool maar iedereen vind ze knuffelbaar
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie is pandakin. Altijd aan het eten.
ze is een trollquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
i’m non-binary/trigender (only due to my natural multiplicity). i identify predominantly as female.
i’m also a proud feminist.
i am asexual. i used to think i was demisexual because i could only form sexual attractions after knowing someone for a longtime, but upon much introspection and meditation, i have determined myself to be asexual instead. i am not attracted to anything or anyone in a sexual manner.
i am attracted to squirrels, but not sexually. i would go on a date with a squirrel and maybe cuddle, but nothing else.
i am squirrelkin. i identify as a squirrel spiritually, cognitively, and psychologically.
i am totally vegan. i eat only nuts. before you comment on how that is unhealthy, i also take a multivitamin every morning to prevent malnutrition or other illnesses.
i experience a natural multiplicity. my headmates are beatrice and ralph, but i haven’t heard from them recently. they may post from time to time. i am the dominant one in the multiplicity.
i suffer from PTSD, depression, and severe anxiety. i may have an autism-spectrum disorder, but we’re not sure yet. i’ll keep y’all updated.
i’m a plus-size lady and proud of it! body positivity is important to me.
Godverdomme zeg
Zij is tumblr herself
Is it so obviousquote:
Spareripped.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer van jou om van te houden toch.
Ben je al ripped?
lgbtquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Oudere mensen hebben soms al moeite met LGTB, en al helemaal met transgenders.
Ben echt benieuwd hoe ze op al die andere vormen zouden reageren
LGTBquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Oudere mensen hebben soms al moeite met LGTB, en al helemaal met transgenders.
Ben echt benieuwd hoe ze op al die andere vormen zouden reageren
Ja dat is toch hetzelfde joh droplulquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
I’m a squirrelkin because I believe I was intended to be a squirrel, but for some reason, there was a mishap and I ended up assuming the form of a human.
- How do I know I was intended to be a squirrel? There are lots of reasons. One, I only like eating nuts. I eat nuts throughout the day and I also plant them sometimes. When I laugh, people tell me that it sounds like a squirrel. I often find myself resisting the urge to scale trees whenever I go to the park because I know the general population doesn’t understand otherkin. But I love climbing trees. I’m also a very fast runner.
- Astrally, every time I astral project, I take the form of a squirrel. This was the tipping point for me. That’s when I knew I was truly meant to be a squirrel.
Klinkt beterquote:
CSB is ook niet hetzelfde als CBS sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is toch hetzelfde joh droplul
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
CSB is ook niet hetzelfde als CBS sukkel
Oke. Sorry hoor. NIET IEDEREEN IS PERFECT ZOALS JIJquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
CSB is ook niet hetzelfde als CBS sukkel
dat kloptquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Sorry hoor. NIET IEDEREEN IS PERFECT ZOALS JIJ
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
I’m a squirrelkin because I believe I was intended to be a squirrel, but for some reason, there was a mishap and I ended up assuming the form of a human.
- How do I know I was intended to be a squirrel? There are lots of reasons. One, I only like eating nuts. I eat nuts throughout the day and I also plant them sometimes. When I laugh, people tell me that it sounds like a squirrel. I often find myself resisting the urge to scale trees whenever I go to the park because I know the general population doesn’t understand otherkin. But I love climbing trees. I’m also a very fast runner.
- Astrally, every time I astral project, I take the form of a squirrel. This was the tipping point for me. That’s when I knew I was truly meant to be a squirrel.
Hij heeft ook wel een jodenneus jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik identificeer me hiermee.
[ afbeelding ]
Die Harry nog wat met dat liedje had het al snel door.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zelfs de NOS meldt dat het 'Syrische vluchtelingen' waren. Onze onderbuik had gelijk jongens
Heb je weleens het witte botrham spel gespeeld Mortax?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je weleens het witte botrham spel gespeeld Mortax?
Het is een vrouwelijk varkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een jodenneus ja
bah bah bahquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best wel treurig die hele cover up. In eerste instantie werd door agenten al gezegd dat bij controles bleek dat de enige identificatie die men had asielaanvragen waren. Vervolgens wordt dit door de burgemeester, politietop etc tegengesproken en nu lekken de agenten die ter plaatse waren alsnog naar de media dat het vluchtelingen warenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Harry nog wat met dat liedje had het al snel door.
Deadprez weet hier alles vanquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik heel slecht in zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deadprez weet hier alles van
Ik las ook eens iets over een seksspel dat Poolse tieners spelen. De dames gaan met de hoofden tegen elkaar in een cirkel liggen. Vervolgens mogen de mannen hun piempie erin stoppen en wie als laatste klaarkomt wint
Inso heel erg goed!quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zou ik heel slecht in zijn.
Whehe nee dat zou ik ook niet redden neequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik las ook eens iets over een seksspel dat Poolse tieners spelen. De dames gaan met de hoofden tegen elkaar in een cirkel liggen. Vervolgens mogen de mannen hun piempie erin stoppen en wie als laatste klaarkomt wint
Wie als laatste klaarkomt wint? Is toch niet zo'n prestatie als het niet lukt als je recht in de ogen van je vrienden kijkt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geil he fokkiequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:27 schreef Fok-it het volgende:
http://www.examiner.com/a(...)er-playing-sex-games
Ben wel blij dat de agenten dat nu doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best wel treurig die hele cover up. In eerste instantie werd door agenten al gezegd dat bij controles bleek dat de enige identificatie die men had asielaanvragen waren. Vervolgens wordt dit door de burgemeester, politietop etc tegengesproken en nu lekken de agenten die ter plaatse waren alsnog naar de media dat het vluchtelingen waren
Niet tijdens.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
Op m'n middelbare school hoorde ik wel eens dat een aantal jongens samen ging fappen na schooltijd
Mwah, ik zou beetje prestatiedruk voelen net als gezamenlijk plassenquote:
wat de fuckquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
Op m'n middelbare school hoorde ik wel eens dat een aantal jongens samen ging fappen na schooltijd
Dat is wel vrij onschuldig hoorquote:
Daar ben ik ook te zindelijk voorquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik zou beetje prestatiedruk voelen net als gezamenlijk plassen
Katwijkers be likequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
gewoon elkaar afzuigen terwijl de rest van de groep BROJOB BROJOB roept
Ben je geen exhibitionist? Preuts hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk niet dat ik een stijfje kan krijgen als mijn vrienden mee zouden kijken.
echt nog nooit van gehoordquote:
Beetje experimenteren op die leeftijd gebeurt genoeg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt nog nooit van gehoord
zou je hem toch ook niet hard krijgen als je vriendjes aan het kijken zijn
Voor enkele wil ik wel een uitzondering maken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je geen exhibitionist? Preuts hoor.
de volgende GRTD meet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
gewoon elkaar afzuigen terwijl de rest van de groep BROJOB BROJOB roept
quote:
mijn zusje vroeg waarom ik zo hard moest lachenquote:
oh dan heb ik heel weinig geëxperimenteerdquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje experimenteren op die leeftijd gebeurt genoeg.
Nee hoorquote:
daar sta ik ook open voorquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
We gaan het weer over hetero-seks hebben jongens
uhh daar moet ik even over nadenkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waar sta je precies open voor?
seks met een vrouw of seks met een hetero man
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Popcorn Time is weer terug-
Wist niet dat het verdwenen was?
Houje bek stomme homoquote:
Vol ben je wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
beetje jammer dat ik WEER moet laten zien wie volwassen is
waarom veroorzaak jij altijd voor een negatieve sfeer in dit topicquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vol ben je wel ja.
Dat wassen laat je nog weleens na smeerpijp
ja jouw hele lichaamquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom 1 op 1 dan laat ik zien wat vet is
Je zin klopt niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom veroorzaak jij altijd voor een negatieve sfeer in dit topic
jouw zin ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zin klopt niet.
Leuke jurist ben jij
Vertelquote:
etsu heeft wel wat anders voor je dat kloptquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zin klopt niet.
Leuke jurist ben jij
Oke.quote:
quote:Het 5-sterrenticket is een kortingskaart voor de bioscoop speciaal voor de regelmatige filmbezoeker. De kaart heeft een standaardprijs van ¤ 35,-.
Daarvoor ontvang je aan de kassa vijf bioscoopkaartjes in strippenkaartvorm, die je dan binnen een jaar kunt opmaken.
wat betekent veroozaak?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:44 schreef Fok-it het volgende:
Maar even ter verbetering Etu
Het is veroozaak jij altijd
Of zorg jij voor
.
Gewoon Unlimited of verhuizen als je geen Pathe in je woonplaats hebtquote:
Leuk dit spelfoutjes benoemen en niet inhoudelijk erop ingaanquote:
Wij hebben alleen wolf in het verre oosten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Unlimited of verhuizen als je geen Pathe in je woonplaats hebt
Geen Pathe in je woonplaats hebben
gaat hier beetje moeilijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Unlimited of verhuizen als je geen Pathe in je woonplaats hebt
Geen Pathe in je woonplaats hebben
Waarom heeft Stijn eigenlijk een hekel aan je.quote:
'veroozaak' staat toch in de tekst, dus ik ga er wel inhoudelijk op inquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk dit spelfoutjes benoemen en niet inhoudelijk erop ingaan
Omdat Stijn gek is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom heeft Stijn eigenlijk een hekel aan je.
Alleen Zwolle volgens mij in de buurtquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij hebben alleen wolf in het verre oosten.
Deventer misschien ook op dat nieuwe Jan de Boeverie plein.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Zwolle volgens mij in de buurt
Nopequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deventer misschien ook op dat nieuwe Jan de Boeverie plein.
Dat ligt maar helemaal aan je wensen en naar welke Pathe je gaatquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
Pathé is ook wel weer eens een goed idee eigenlijk, draait er nu wat leuks naast Star wars?
In the Heart of the Sea (2015) - IMDbquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
Pathé is ook wel weer eens een goed idee eigenlijk, draait er nu wat leuks naast Star wars?
Beetje jammer dat die alleen in 3d isquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
In the Heart of the Sea (2015) - IMDb
Genre maakt me niet erg uit, minus kinderfilms. DH/Rdam/Adam.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt maar helemaal aan je wensen en naar welke Pathe je gaat
Ohh ja deze wilde ik zien, had laatst de trailer nog bekeken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
In the Heart of the Sea (2015) - IMDb
Bridge of Spiesquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Genre maakt me niet erg uit, minus kinderfilms. DH/Rdam/Adam.
[..]
Ohh ja deze wilde ik zien, had laatst de trailer nog bekeken.
Wat heb je er nou ingedaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor.
maar zit altijd zo snel vol van wraps pfff
spectre was vies slechtquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bridge of Spies
Carol
In the heart of the sea
Joy
Spectre
Point Break
The Hatefull Eight
Son of Saul
Of als je nog even wacht The Danish Girl, komt volgende week
falafelquote:
Ja, dan snap ik dat je vol gaat zittenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
falafel
paprika
tomaten
sla
avocado
kaas
creme fraiche
beetje sambal
bonen
was wel lekker maar meer dan 1 hoef je niet van te eten anders word je zo dik als een mexicaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je vol gaat zitten
ja jij doet alleen aubergine en kip inquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je vol gaat zitten
Ah danku! Straks even trailers kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bridge of Spies
Carol
In the heart of the sea
Joy
Spectre
Point Break
The Hatefull Eight
Son of Saul
Of als je nog even wacht The Danish Girl, komt volgende week
Leuk vermaak gewoonquote:
Uh okequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jij doet alleen aubergine en kip in
Ik zei verder ook dat er nog meer in ging dan datquote:
lijkt op onzequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Etsu het volgende:
vinden jullie deze bank mooi
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49069615/#/S49069615
Wel nice.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Etsu het volgende:
vinden jullie deze bank mooi
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49069615/#/S49069615
nouja, ik krijg ooit wel een vriendquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel nice.
Niet een beetje groot voor jezelf alleen?
Hoe dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Toen woonde ik nog bij mijn moeder
lekker bezigquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was bij mij op de eerste rij al ingestortquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat idee had ik ook alquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prima bank.Anders meet je even, in de IKEA lijkt het meeste altijd kleiner in ieder geval.
Als triviant meer kaarten had gehad was hij sowieso groter geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was bij mij op de eerste rij al ingestort
Vreemd ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Facebook leert mij ook dat mensen vieren dat ze anderhalf jaar een relatie hebben. Wat.
Echt, kwartalen? Zelfs elk jaar is eigenlijk al best wel veel. Je hebt ook al verjaardagen enzo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
al vier ik vandaag natuurlijk ook mn 6,25 jaar.
natuurlijk niet, ben niet achterlijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, kwartalen? Zelfs elk jaar is eigenlijk al best wel veel. Je hebt ook al verjaardagen enzo.
Ik dacht al. Sorry van de autistische reactie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
natuurlijk niet, ben niet achterlijk
van wraps of taco's ofzo kan ik er nooit maar één etenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel lekker maar meer dan 1 hoef je niet van te eten anders word je zo dik als een mexicaan
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, kwartalen? Zelfs elk jaar is eigenlijk al best wel veel. Je hebt ook al verjaardagen enzo.
Zo serieus reageren en dan nog op Inso ookquote:
Ja ik zei toch al sorry voor het autismequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo serieus reageren en dan nog op Inso ook
hoe doe je dat danquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
Great, mijn oplader is officieel dood
Kan ik weer een oplader kopen, de 348ste inmiddelss al.
Tsja, gaat vaak mee in tas en weet ik veel wat.quote:
Dat is wel vetquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef Etsu het volgende:
zoiets
[ afbeelding ]
maar dan van dexter, specter, morgan en heroes
en dat boven mn nieuwe lichtgrijze bank die ik straks ga kopen
bammmm
https://displate.com/kooconcept/allquote:
Stinsonquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
https://displate.com/kooconcept/all
ik ken er veel niet
True Detectivequote:
neequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk, kun je die citaten ook aanpassen
Wel dure grap als je er 4/5 naast elkaar wilt hangenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Etsu het volgende:
leuk om te zien dat jullie de website leuk vinden![]()
doe ik eens iets goeds
goedkoper dan gemiddeld schilderijquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel dure grap als je er 4/5 naast elkaar wilt hangen
boeiendquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel dure grap als je er 4/5 naast elkaar wilt hangen
Tssja, niet iedereen kan z`n geld als water uitgevenquote:
ik welquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tssja, niet iedereen kan z`n geld als water uitgeven
echtquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit neem.
nee mijn vriendin zou die bij de stort leggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt
wat leuk
hebben wij nog n beetje band op die manier
terechtquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee mijn vriendin zou die bij de stort leggen
Nah. Misgunnen is lamequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel
jelly?
had je maar verkering met mij moeten nemen![]()
Doet me denken aan jou eigenlijk.quote:
Nou zegquote:
Hef was net bij dwdd hoorde ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze nummer staat in mijn playlist in de auto
Ja man. Nog een paar dagen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
hey fera ben je nog in de ziekenhuis
Hij heeft jouw ogen.quote:
Ach, krijg toch bijna niks weg. Of kots alles weer uit.quote:
heb ik puppy eyes ja?quote:
Ja tok.quote:
lekker hefquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
liedje doen
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/351683
34:30
sterktequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, eventjes naar de MM dan maar. Door de storm
xoquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, eventjes naar de MM dan maar. Door de storm
ben je denk ik al te laat voorquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
waar zou ik nu nog kerstlichtjes kunnen halen ergens
met korting
Action, Blokker, tuincentra of bouwmarkten.quote:
hoe weet je dat ik die ook heb op mijn kamer?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef Etsu het volgende:
oke bedankt
ik wil kerstlichtjes ophangen boven mn bed in mn slaapkamer
alvast voor t geval sof onverwachts langskomt
gehoordquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik die ook heb op mijn kamer?
van wie?quote:
zeg gewoonquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel niet zoveel vragen joh
ik vraag toch ook niet wanneer jij voor laatst hebt gepoept
niet vaakquote:
ik heb dit ook. Vooral met dataquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef Etsu het volgende:
ik onthoud ALLES
soms eng gewoon
paxcon kan dit bevestigen
laatst vroeg iemand mij om het wachtwoord wat ooit ter sprake is gekomen 2 jaar terugquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wist na de kerstvakantie mn wachtwoord van school niet meer
fotoquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef Etsu het volgende:
hey ama ik heb een nieuwe bank gekocht
die paarse gaat dus EINDELIJK weg
Post eens foto. Zal straks op de laptop kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef Etsu het volgende:
hey ama ik heb een nieuwe bank gekocht
die paarse gaat dus EINDELIJK weg
okequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Trollscience het volgende:
het duurt ongeveer 2 seconden voor een werkzame stof om je hersenen te bereiken via inhalatie
chill, lekker grootquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)15/?query=490.696.15
ziet er wel leuk uit hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
ja is toch beter dan deze
V&A / [TK] Tweedehands Kivik Ikea 2-zitsbank met chaise longue
klopt eigenlijk welquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Etsu is denk ik wel een decadente jongen.
Dat krijg je, als je je hele leven rijke tata bent geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Etsu is denk ik wel een decadente jongen.
Ik denk dat wij te gierig zijn om ooit zo'n grote bank te kopen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je je hele leven rijke tata bent geweest.
nounou, een bank van 3k kopen is ook weer zoquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:56 schreef FrauMilena het volgende:
Een beetje rijke tata gaat niet naar IKEA toch.
Is zo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nounou, een bank van 3k kopen is ook weer zo
heb al een inloopkast van 7k in laten bouwen.
Zou hij veel groter zijn dan de mijne?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat wij te gierig zijn om ooit zo'n grote bank te kopen.
Hij is 3 meter lang en 2,60 aan de 'korte' zijde.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij veel groter zijn dan de mijne?
Ja, is wel ietsje groter.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is 3 meter lang en 2,60 aan de 'korte' zijde.
http://imgur.com/JdF6zgH.jpgquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is zo.Heb je een foto van je inloopkast? Ben nu wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |