Laat het dan ophalen door de kringloopquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Etsu het volgende:
Voor volgende week woensdag, anders gooi ik het weg.
[ afbeelding ]
anders in het weekend in fokkers helpen fokkers zetten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Etsu het volgende:
Hallo!
Voor volgende week woensdag, anders gooi ik het weg.
[ afbeelding ]
+1 behulpzaamquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:05 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik kom er morgen even op terug!
Edit: heb je een beetje maten? Heb best een krappe studio maar wil wel graag een nieuwe bank. Welke buurt woon je? Heb namelijk geen vervoer, hoogstens een bakfiets..
+1quote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:10 schreef Geckoo het volgende:
[..]
+1 behulpzaam
website ikea
had je ook zelf kunnen vinden he?![]()
Selwerd. Ik heb wel een auto eventueel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:05 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik kom er morgen even op terug!
Edit: heb je een beetje maten? Heb best een krappe studio maar wil wel graag een nieuwe bank. Welke buurt woon je? Heb namelijk geen vervoer, hoogstens een bakfiets..
Verdorie, vriendin is er niet weg van. Bang dat we niet genoeg ruimte overhouden. Anders had je van mij wel de vraagprijs gekregen! Toch bedankt!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Selwerd. Ik heb wel een auto eventueel.![]()
Heb al een geïnteresseerde via andere wegen klaarstaan.
FHF/Kringloop zijn laatste opties, wil wel natuurlijk geld vangen.Nieuwe bank was al duur genoeg.
![]()
Edit: heb even 2 jaar naar bijna 3 jaar veranderd, rekenfoutje.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:43 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Verdorie, vriendin is er niet weg van. Bang dat we niet genoeg ruimte overhouden. Anders had je van mij wel de vraagprijs gekregen! Toch bedankt!
laat je even weten als hij echt weg is via een topic report?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb al een geïnteresseerde via andere wegen klaarstaan.
Ofc.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:06 schreef Geckoo het volgende:
[..]
laat je even weten als hij echt weg is via een topic report?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |