SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt z`n vriendin ook altijdquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
echt langzaam die inso niet normaal NIET normaal
quote:De weekmarkt van Emmen maakt kans op de titel 'Beste Markt van Nederland 2016' in de categorie grote markten. Emmen neemt het op tegen de andere finalisten Hoofddorp en Groningen
homo zijn is blijkbaar hipquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dacht dat ik met Inso de enige was hier..
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Trollscience het volgende:
heteroseksualiteitniet hoe god het bedoelt had
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dacht dat ik met Inso de enige was hier..
Ben jij niet Paxseksueel?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
homo zijn is blijkbaar hip
maar ben liever mezelf dan dat ik een sell out ben
Geen non-binary pansexual genderfluid zijnquote:
Van de mannen dan he.quote:
En squirrelkin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen non-binary pansexual genderfluid zijn
pleonasmequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen non-binary pansexual genderfluid zijn
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Trollscience het volgende:
heteroseksualiteitniet hoe god het bedoeld had
Praat niet zo vulgairquote:
Die ken ik nog nietquote:
dat je een eekhoorn (of een ander dier (hoeft niet eens een echt dier te zijn, kan ook een draak of een eenhoorn zijnquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat je een eekhoorn (of een ander dier (hoeft niet eens een echt dier te zijn, kan ook een draak of een eenhoorn zijn![]()
)) bent die geboren is in het lichaam van een mens
heb geen ctrl op me mobielquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
lol als je ctrl ingedrukt houd en waterval typt krijg je allemaal rare kleurtjes in je browser
Heppie is pandakin. Altijd aan het eten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me altijd wel verbonden met pinguins.
De motoriek van een mongool maar iedereen vind ze knuffelbaar
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie is pandakin. Altijd aan het eten.
ze is een trollquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
i’m non-binary/trigender (only due to my natural multiplicity). i identify predominantly as female.
i’m also a proud feminist.
i am asexual. i used to think i was demisexual because i could only form sexual attractions after knowing someone for a longtime, but upon much introspection and meditation, i have determined myself to be asexual instead. i am not attracted to anything or anyone in a sexual manner.
i am attracted to squirrels, but not sexually. i would go on a date with a squirrel and maybe cuddle, but nothing else.
i am squirrelkin. i identify as a squirrel spiritually, cognitively, and psychologically.
i am totally vegan. i eat only nuts. before you comment on how that is unhealthy, i also take a multivitamin every morning to prevent malnutrition or other illnesses.
i experience a natural multiplicity. my headmates are beatrice and ralph, but i haven’t heard from them recently. they may post from time to time. i am the dominant one in the multiplicity.
i suffer from PTSD, depression, and severe anxiety. i may have an autism-spectrum disorder, but we’re not sure yet. i’ll keep y’all updated.
i’m a plus-size lady and proud of it! body positivity is important to me.
Godverdomme zeg
Zij is tumblr herself
Is it so obviousquote:
Spareripped.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer van jou om van te houden toch.
Ben je al ripped?
lgbtquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Oudere mensen hebben soms al moeite met LGTB, en al helemaal met transgenders.
Ben echt benieuwd hoe ze op al die andere vormen zouden reageren
LGTBquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Oudere mensen hebben soms al moeite met LGTB, en al helemaal met transgenders.
Ben echt benieuwd hoe ze op al die andere vormen zouden reageren
Ja dat is toch hetzelfde joh droplulquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
I’m a squirrelkin because I believe I was intended to be a squirrel, but for some reason, there was a mishap and I ended up assuming the form of a human.
- How do I know I was intended to be a squirrel? There are lots of reasons. One, I only like eating nuts. I eat nuts throughout the day and I also plant them sometimes. When I laugh, people tell me that it sounds like a squirrel. I often find myself resisting the urge to scale trees whenever I go to the park because I know the general population doesn’t understand otherkin. But I love climbing trees. I’m also a very fast runner.
- Astrally, every time I astral project, I take the form of a squirrel. This was the tipping point for me. That’s when I knew I was truly meant to be a squirrel.
Klinkt beterquote:
CSB is ook niet hetzelfde als CBS sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is toch hetzelfde joh droplul
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
CSB is ook niet hetzelfde als CBS sukkel
Oke. Sorry hoor. NIET IEDEREEN IS PERFECT ZOALS JIJquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
CSB is ook niet hetzelfde als CBS sukkel
dat kloptquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Sorry hoor. NIET IEDEREEN IS PERFECT ZOALS JIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |