quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef Quattroporte47 het volgende:
Jaa dat heb ik ook zeker hoor! Maar ik vind het zonde van die (dure) schoenen om daarmee over een industrieterrein te gaan lopen, dus vandaar.
Ik draag toevallig een paar (nep-)leren schoenen van de H&M tijdens werken. Kosten een paar tientjes maar lopen voor geen meter dus ff zooltje gekocht bij een willekeurige sportzaak en ze lopen prima. Zien er verder wel gewoon echt goed uit. Gaan ze 3 jaar mee? Nah maar daar betaal je ook voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef Quattroporte47 het volgende:
Jaa dat heb ik ook zeker hoor! Maar ik vind het zonde van die (dure) schoenen om daarmee over een industrieterrein te gaan lopen, dus vandaar.
Dan tref ik het morgen toch beter met mijn hiker ritten als PC: Mercedes A en een Outlander (vast zo'n PHEV die ik overigens echt beroerd vind sturen)quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef SytseH het volgende:
een auto ophalen en naar Heerlen rijden. Renault Twingo . Echt zo'n rit waarvoor je PC bent geworden
Ik houd nagenoeg op dezelfde manier in een excel file mijn werktijden bij, maar toen ik mijn beklag deed dat het salaris niet klopte in vergelijking met het aantal gewerkte uren kreeg ik dus dat van die ¤7 te horen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:15 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik doe gewoon mijn aantal uren(begin-eind) omrekenen naar een getal(:15 is dus ,25), dat maal mijn uurloon en ik heb mijn loon. Klopt het niet dat gaat de excel file meteen de post op en krijg ik eigenlijk altijd een overzicht hoe het bij EW staat en wordt het aangepast.
Jaloers! Geef mij ook maar lekker lange ritten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:49 schreef Nucleass het volgende:
Morgen lekker 345 km rijden in een Ford Transiten 4,5 uur terug met het openbaar vervoer.
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:32 schreef Daykoetje het volgende:
Hallo luitjes,
Ik zal me maar even voorstellen. Een aantal weken terug ben ik aangenomen als chauffeur bij EW in de regio Leeuwarden.
Nu maar hopen op veel ritjes.
Lijkt me verschrikkelijk haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef Evalyne het volgende:
Morgen twee wisselritten van Eindhoven naar (omgeving) Groningen. Tijdstechnisch wordt dat nog een flinke uitdaging, maar dat zien we dan wel weer. Overigens twee keer Ford Fiesta, een Opel Corsa en een Skoda Octavia SW. Lekker lang dagje.
Heeft diegene vervolgens ook je pohi voorgelezen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:24 schreef Gerard_Geit het volgende:
De auto afgegeven aan een collega die de auto morgen naar de klant brengt. Eerste vraag: "gerard geit van fok?"
Kut, ontdekt
Nee, dat was ook mijn conclusie. Planning zei aan de telefoon dat ik het wel zou redden als ik er om 09.00 zou zijn, maar ik weet niet in welk universum dat is. Ik weet ook niet of ik na 19.00 nog de laatste auto kan inleveren, dus dat wordt bellen morgen. We zullen het zien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef SytseH het volgende:
Eindhoven-Groningen-Eindhoven-Groningen-Eindhoven is al bijna 10 uur rijden, dat red je nooit.
Hij zei sommige van mijn posts wel te waarderenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:06 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Heeft diegene vervolgens ook je pohi voorgelezen?Gemiste kans anders.
U vraagt wij draaien. Template van mijn versie heb ik hier geplaatstquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:56 schreef PizzametKebab het volgende:
Gebruiken jullie zelfgemaakte Excel bestandjes of halen jullie ze van internet?
Snap dat het maken van zo'n bestand niet echt moeilijk zal zijn, maar ben zelf echt een leek op het gebied van Excel. Dus dat wordt lastig
Heb ook geprobeerd 2x iets van internet te downloaden, maar dat was ook geen succes. Dus als iemand een Excel bestandje heeft voor de administratie en hem aan mij wil delen, graag!
Top! Bedankt!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef wbd_schumi het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Template van mijn versie heb ik hier geplaatst
Mercedes S-klasse.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Fiorano het volgende:
Per 1/02 een nieuwe job met leaseauto. Ipc met een 108 maar met 50 euro eigen bijdrage kan dat ook een Fiësta worden. Betaal ik natuurlijk ook meer bijtelling, maar is wel meer auto. Nog maar eens een paar nachten over slapen... Kan natuurlijk ook gewoon iets uit de Pool worden.
Sowieso fiesta met 1.0 ecoboostquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Fiorano het volgende:
Per 1/02 een nieuwe job met leaseauto. Ipc met een 108 maar met 50 euro eigen bijdrage kan dat ook een Fiësta worden. Betaal ik natuurlijk ook meer bijtelling, maar is wel meer auto. Nog maar eens een paar nachten over slapen... Kan natuurlijk ook gewoon iets uit de Pool worden.
Ah das wel een voorwaarde eigenlijk. Zou dan overigens een 1.5 tdci worden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Sowieso fiesta met 1.0 ecoboost108 is niet met cruisecontrol, fiesta kan wel
Koffie wordt eigenlijk best wel vaak aangeboden. Bij dealers altijd en 4 op de 5 keer bij privéadressen. Alleen bij reguliere bedrijven is het wat minder, maar ook daar vragen ze vaak genoeg nog of je wat wilt drinken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef trolley het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vooral koffie nodig 's ochtends. En aangezien ik om 8 uur 's ochtends nog niet echt koffie kan verdragen, rest er niks anders dan tijdens de rit mezelf van koffie te voorzien. Of bij het ophaaladres, maar dat wordt je echt weinig aangeboden
Ben je aan het werk? Overleggen met ew/arquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef stripe het volgende:
Wat zouden jullie doen in de volgende situatie:
Vanavond moet ik naar Limburg en verwacht rond half 1 vannacht terug te zijn op het OV-knooppunt in Gieten (langs de snelweg, klein busstation). Ik word daar door iemand afgezet. Om kwart voor 1 vannacht gaat de laatste bus richting Groningen. Nu is het wel is voorgekomen dat deze laatste bus niet op kwam dagen. Er wordt dan een half uur van te voren een rode streep getrokken door het reisadvies van 9292 en vervolgens komt er geen bus. Toen heb ik dat op kunnen lossen door iemand te bellen waar ik een auto van kon lenen om zo naar huis te gaan, maar vanavond gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Ik heb gister al even met de busmaatschappij gebeld (Qliner of Arriva geloof ik) en die zeggen natuurlijk dat dit maar heel soms voorkomt en dat ze er dan niets aan kunnen doen bla bla....
Maar, wat zouden jullie doen?
Dat zijn de leukere klusjesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:15 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, thesis ingeleverd, tijd om weer te gaan werken! Maandag direct een Mini afleveren bij iemand die dat ding gewonnen heeft met de staatsloterij
Tot nu toe hadden alle 108/C1/Aygo's van de nieuwe generatie die ik reed wel een snelheidsbegrenzer. Het is geen cc, but it's something.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:39 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ah das wel een voorwaarde eigenlijk. Zou dan overigens een 1.5 tdci worden.
Edit:Hm, hogere bijtelling en een hogere bijdrage betekend dat ik in de maand 75 Euro duurder uit ben bij een Fiësta. Dat is me net teveel eigenlijk...
Op die plek ben ik ook ooit geweest. Ik zou NU de planning bellen en dit voorleggen, ik mocht in zo'n geval een taxi bellen die AR 30 euro heeft gekost.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef stripe het volgende:
Wat zouden jullie doen in de volgende situatie:
Vanavond moet ik naar Limburg en verwacht rond half 1 vannacht terug te zijn op het OV-knooppunt in Gieten (langs de snelweg, klein busstation). Ik word daar door iemand afgezet. Om kwart voor 1 vannacht gaat de laatste bus richting Groningen. Nu is het wel is voorgekomen dat deze laatste bus niet op kwam dagen. Er wordt dan een half uur van te voren een rode streep getrokken door het reisadvies van 9292 en vervolgens komt er geen bus. Toen heb ik dat op kunnen lossen door iemand te bellen waar ik een auto van kon lenen om zo naar huis te gaan, maar vanavond gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Ik heb gister al even met de busmaatschappij gebeld (Qliner of Arriva geloof ik) en die zeggen natuurlijk dat dit maar heel soms voorkomt en dat ze er dan niets aan kunnen doen bla bla....
Maar, wat zouden jullie doen?
Natuurlijk! Maar dan nog, geweldig sexy, die hese stem.quote:
Vergelijkbaar met de Ampera denk ik. Dankzij de elektromotor best pittig maar zal al snel als budgetbak aanvoelen en je interesse verliezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag een Chevrolet Volt, ben erg benieuwd.
Iemand hier wel eens er in gereden?
De nieuwe A4 al?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:53 schreef Amoeba het volgende:
Tevens Moebs had weer een A4 S-Line te pakken. Stoelverwarming aan en gaan. 2.0 TDI maar fijne auto, toch. Zojuist dit ding in Amersfoort geparkeerd en nu terug naar Eindje. Tentamenweken komen eraan dus lekker veel werken. Studeren
Traineeship Bancair. Veel verschillende klussen op detacheringsbasis. Doel is om over 2/3 jaar projectmanager te zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:49 schreef Sjouveur het volgende:
Wat voor werk heb je eigenlijk gekregen Fiorano?
Ik sluit me hierbij aan. Zelf zorg ik ook altijd dat ik iets van een chino aan heb, geen spijkerbroek. Overhemd is ook wel een must, als het koud is gewoon een trui erover aan. Maar goed, ik ben een overhemdenfetisjist dus ik hoef niet echt moeite te doen om aan deze eis te voldoen. Sneakers, tja het kán in sommige gevallen, maar ik zou het zelf niet doen tenzij ik niet anders heb op het moment (mijn nette schoenen waren ooit eens bij de schoenmaker, dacht daar vlak voor vertrek aan toen ik ze wilde pakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:39 schreef underground1009 het volgende:
Mwa, hoe moeilijk is het om gewoon een paar mooie leren schoenen te dragen, een nette broek en een mooi hemd? Ik doe ook geen jas en das, maar deze combinatie is toch wel het minste. Een paar sneakers onder een nette broek en hemd vind ik wel zo ontzettend "net van het hbo snelle accountmanager burgerlul" staan! Bijna nog erger dan alle eikels die wel een paar mooie schoenen en een hemd dragen, maar dan op een zogenaamd nette spijkerbroek
![]()
![]()
Al helemaal als het gaat om een geruit overhemd, liefst nog met korte mouwen en door moeder de vrouw voor 5 euro uit de aanbiedingenbak van de lokale AH, Aldi of Lidl geplukt
In de zomer een mooie polo ipv hemd is dan wel wat anders. Maar sneakers? Ik zou het niet eens willen, echt te pauper
Edit: voor de duidelijkheid, de hikers die ik heb gezien in volledig pak met das, en zelfs een keer een gast die een vestje er bij droeg, dat is dan weer de andere kant van het spectrum. Dat is ook sneu
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de Ampera denk ik. Dankzij de elektromotor best pittig maar zal al snel als budgetbak aanvoelen en je interesse verliezen.
Ik vond de afwerking van het interieur wat goedkoop aanvoelen, vooral de "knopen" op het dashboard. Ik weet het niet precies maar het voelde niet echt "premium" (quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verklaar je nader? [ afbeelding ]
Het is niet bepaald een goedkope auto, dus ben benieuwd waarom je dat gevoel kreeg. Interieur, afwerking, wegligging, etc.?
Dat ben ik met je eens en ook wat iedereen zegt: het gaat om het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:05 schreef SytseH het volgende:
Als ik aan het werk ben als hiker dan verwissel ik de spijkerbroek voor de pantalon die bij het jasje past.
Ik heb niet het gevoel dat ik dan niet serieus word genomen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat ik zelf overigens nog nooit heb meegemaakt in bijna twee werkjaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat ze zeggen dat ze controleren of je je aan de kledingsvoorschriften houdt, zal grotendeels bangmakerij zijn.
Maar ik snap sowieso niet wat de moeite is om een beetje degelijke en nette kleding aan te doen.
En als je het teveel moeite vindt, dan neem je mijns inziens je werk gewoon niet echt serieus
Het hoeft ook allemaal niet duur te zijn. Ik loop zelf bijv op schoenen van 20¤ en die zien er ookgewoon netjes uit.
--------Je hebt een foto toch? Ik heb nog nooit bonnetjes of iets opgestuurd. Alles digitaal; ritbon, formulieren, bonnetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bewaar overigens wel alles netjes.
Ik heb zelf alleen de Ampera gereden. Alles. Typisch Opelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verklaar je nader? [ afbeelding ]
Het is niet bepaald een goedkope auto, dus ben benieuwd waarom je dat gevoel kreeg. Interieur, afwerking, wegligging, etc.?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat ze zeggen dat ze controleren of je je aan de kledingsvoorschriften houdt, zal grotendeels bangmakerij zijn.
Maar ik snap sowieso niet wat de moeite is om een beetje degelijke en nette kleding aan te doen.
En als je het teveel moeite vindt, dan neem je mijns inziens je werk gewoon niet echt serieus
Het hoeft ook allemaal niet duur te zijn. Ik loop zelf bijv op schoenen van 20¤ en die zien er ookgewoon netjes uit.
--------Het is geen bankmakerij, heb het al 3x meegemaakt en dus zoals een paar posts terug eerder gezegd dat een hiker wel wat problemen kreeg. Ik had een vest aan over mijn polo en dat was ook niet goed. Als ik mijn jas maar dichthield was het prima. Heb ook hikers gehoord die al enkele waarschuwingen hebben voor kleding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf ook 1x hetzelfde gehad, ging om 8 euro oid, maar dat nooit weer terug gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:43 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Je hebt een foto toch? Ik heb nog nooit bonnetjes of iets opgestuurd. Alles digitaal; ritbon, formulieren, bonnetjes.
Ik bewaar overigens wel alles netjes.
Leuk! Mooie kans om ook kennis te maken met veel bedrijven waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Traineeship Bancair. Veel verschillende klussen op detacheringsbasis. Doel is om over 2/3 jaar projectmanager te zijn.
Auto afleveren bij de dealer van een bedrijf, en vervolgens een tweede rit vanaf de werkplaats van het bedrijf aan het einde van de straat. Daar aangekomen vragen ze of je een auto naar de werkplaats wil brengen. Die via de officiële weg telefonisch bij Easyway ingeboekt en zo stond rit 3 online.quote:
Leuk als je schade rijdtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb wel eens zonder transportopdracht een auto meegenomen.
Je weet niet eens hoe 't ging.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
En dan rij je schade, wat bij jou niet ongebruikelijk is, en heb je daar weer gezanik over. Nee, dan liever zonder risico.
Nou ik deed een opdracht voor ze. Ik moest een auto naar de vestiging in X brengen en daarna naar de Donauweg in Amsterdam om daar een auto op te halen, was iets van 20 minuten rijden. Ik had best haast en ze hadden nog een intern transport staan dat toevallig daar naartoe moest.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:38 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vertel dan even meteen het hele verhaal
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef PizzametKebab het volgende:
Of digitaal óf per post indienen. Niet allebei. Staat volgens mij vrij duidelijk beschreven in handleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tankkosten heb ik nog nooit gemaakt, tank altijd met tankpas, maar parkeer- en wasstraatkosten lever ik digitaal in bij de ritbon en tot nu toe altijd zonder moeite teruggegeven. Op je loonstrook staat het dan bij een specifiek deel zonder heffing en belasting enzo.
Hmm, in dat bestandje over declaraties stond het anders :p (dat je altijd de originele bon moest opsturen)quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of digitaal óf per post indienen. Niet allebei. Staat volgens mij vrij duidelijk beschreven in handleiding.
Tankkosten heb ik nog nooit gemaakt, tank altijd met tankpas, maar parkeer- en wasstraatkosten lever ik digitaal in bij de ritbon en tot nu toe altijd zonder moeite teruggegeven. Op je loonstrook staat het dan bij een specifiek deel zonder heffing en belasting enzo.
Tankkosten en -bonnetjes die je ergens anders maakt dan de tankpas die je hebt (Esso/Shell) moet je officieel opsturen naar EW ja. Omdat ze voor de belastingdienst de officiële bonnetjes hiervoor nodig hebben, en een kopie in dat geval niet volstaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:04 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Hmm, in dat bestandje over declaraties stond het anders :p (dat je altijd de originele bon moest opsturen)
Dan heb ik het verkeerd gedaan in het verledenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:56 schreef trolley het volgende:
[..]
Tankkosten en -bonnetjes die je ergens anders maakt dan de tankpas die je hebt (Esso/Shell) moet je officieel opsturen naar EW ja. Omdat ze voor de belastingdienst de officiële bonnetjes hiervoor nodig hebben, en een kopie in dat geval niet volstaat.
Ja, het is voor de administratie ook onbegonnen werk om te gaan controleren of alle chauffeurs wel al die bonnetjes opsturen natuurlijk. Maar ik heb wel eens een mailtje gekregen over dat ik nog bonnetjes moest opsturen die ik nog thuis had liggenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd gedaan in het verledenMaar wel teruggekregen.
Ja, sinds ik verhuisd ben naar het centrum staat hij alleen maar stil en geld te kosten.. Met pijn in het hart besloten om hem weg te doen.quote:
Checkt loonstrook, komt overeen met eigen administratie, blijquote:Op zondag 17 januari 2016 09:43 schreef Gliderfighter het volgende:
Net de loonstrook gekregen. Checkt bank, no money.
Hier niet helaas. EW vindt dat ik 5 werkdagen heb gemaakt van gemiddeld 4 uur, terwijl het 26 uur over 4 werkdagen hoort te zijn. Nou ja, ik wacht nog wel even af wat er morgen op mijn rekening wordt gestort.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:52 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Checkt loonstrook, komt overeen met eigen administratie, blij
Wat er op je loonstrook staat is ook exact wat je morgen gaat krijgenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:54 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hier niet helaas. EW vindt dat ik 5 werkdagen heb gemaakt van gemiddeld 4 uur, terwijl het 26 uur over 4 werkdagen hoort te zijn. Nou ja, ik wacht nog wel even af wat er morgen op mijn rekening wordt gestort.
Als het goed is wel ja, maar ik dacht misschien zit de fout echt alleen in het loonstrookje. Je weet het niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat er op je loonstrook staat is ook exact wat je morgen gaat krijgen"Betalen: Per bankrekening".
Bij mij klopt het ook helemaal.
Ze ronden jouw begin en eindtijd af, bij EW iig.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:26 schreef Quattroporte47 het volgende:
Worden de gewerkte uren eigenlijk per rit afgerond en dan bij elkaar opgeteld, of bij elkaar opgeteld en dan afgerond?
Maar op hoeveel ronden ze het af?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:44 schreef Gliderfighter het volgende:
Gisteren met de bus met een mooi zonnetje weggereden, waarna we in een dikke sneeuwbui kwamen. Even langs postkantoor gereden in Meerkerk met de 12 meter.![]()
Loonstrookje klopt wel helemaal met uren, ook voor het eerst.
[..]
Ze ronden jouw begin en eindtijd af, bij EW iig.
Schorsen en in een loods? Dat wordt geld waard die uitvoering die jij hebt...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:50 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja, sinds ik verhuisd ben naar het centrum staat hij alleen maar stil en geld te kosten.. Met pijn in het hart besloten om hem weg te doen.
Dat denk ik ook. Je ziet nu bijvoorbeeld de prijzen van goede E30's de lucht in schieten, en E34 zal wel volgen. Een paar jaar geleden kon je een E34 M5 nog voor onder de 10k krijgen, nu beginnen de prijzen bij 15k. Zo'n 525 wordt natuurlijk ook steeds zeldzamer, en al helemaal in de uitvoering die jij hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:00 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Schorsen en in een loods? Dat wordt geld waard die uitvoering die jij hebt...
E30quote:Op maandag 18 januari 2016 00:55 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je ziet nu bijvoorbeeld de prijzen van goede E30's de lucht in schieten, en E34 zal wel volgen. Een paar jaar geleden kon je een E34 M5 nog voor onder de 10k krijgen, nu beginnen de prijzen bij 15k. Zo'n 525 wordt natuurlijk ook steeds zeldzamer, en al helemaal in de uitvoering die jij hebt.
Thanks! Nooit aan gedacht eigenlijk terwijl die tralies zo breed zijn :pquote:Op zondag 17 januari 2016 22:50 schreef Volluto het volgende:
kleine tip voor de mensen die vaak in Houten een auto ophalen, je kunt aan de kant van de duwboot 77 gewoon de parkeergarage in. Even met je hand door de tralies van de deur, en je kunt hem gewoon van binnenuit openen. Scheelt toch zo'n 2-3 minuten lopen.
Held, bedanktquote:Op zondag 17 januari 2016 22:50 schreef Volluto het volgende:
kleine tip voor de mensen die vaak in Houten een auto ophalen, je kunt aan de kant van de duwboot 77 gewoon de parkeergarage in. Even met je hand door de tralies van de deur, en je kunt hem gewoon van binnenuit openen. Scheelt toch zo'n 2-3 minuten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |