Ik heb pas wat leuks ontdekt: een wijnbarretje, VinVin aan de predikherenstraat.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:42 schreef speknek het volgende:
Dus zie ik nog wat cools over het hoofd?
Tja, wat zoek je? Levendig en leuk? Lombok.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:58 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
Ik ga straks wellicht verhuizen naar de regio Utrecht ivm een nieuwe baan. Heeft iemand wellicht tips wat leuek buurten zijn? Het hoeft niet perse in de stad te zijn, ik denk eraan om een studio te gaan huren. Alle tips zijn welkom:)
Prima plek, een vriendin van me woont er, kom er regelmatig.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:26 schreef Andromache het volgende:
hoe is het wonen in dat nieuwbouwcomplex aan de Marnixlaan? iemand info?
Transwijk vergelijken met Overvecht.quote:
Is dat niet Ondiep?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Prima plek, een vriendin van me woont er, kom er regelmatig.
Linkse hippie gespotquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:27 schreef Nielsch het volgende:
Hopelijk is dit een opstapje naar een verbod op die vervuilende en verziekende stinkdingen.
http://www.duic.nl/nieuws(...)pad-naar-de-rijbaan/
Nee, is aan de Zuilen-kant van de Marnixlaan volgens mij waar ze het over heeft. Dat gelige complex van net paar jaar oud.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is dat niet Ondiep?
Sommige delen van Ondiep zijn prima hoor, het hangt er een beetje vanaf wat je allemaal onder Ondiep rekent
quote:
Alsof het iets gaat helpen, gemiddelde scooter-mocro gaat zich daar niets van aantrekken, dat doen ze met de rest van de verkeersregels ook al niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Echt, hoeveel chiller gaat de ASW alleen al worden om te fietsen met dat verbod.
Ze mogen van mij op het fietspad rijden, alleen hoeven ze niet meer van mij te verwachten dat ik voor ze aan de kant ga.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof het iets gaat helpen, gemiddelde scooter-mocro gaat zich daar niets van aantrekken, dat doen ze met de rest van de verkeersregels ook al niet.
Ik erger me gruwelijk aan al die scooters in m'n nek constant.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:54 schreef zatoichi het volgende:
Ik vind het op de straatweg zo erg niet; gaat altijd prima daar op dat brede fietspad. Fietsers rondom Utrecht centraal zijn een stuk erger...
Recht van de sterkste FTW!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ze mogen van mij op het fietspad rijden, alleen hoeven ze niet meer van mij te verwachten dat ik voor ze aan de kant ga.
Een fietser plat rijden op het fietspad waar jij niet mag komen met je scooter. Lekker slim ja. Maar ergens past dat wel weer bij het scooter rijdende volk natuurlijk.quote:
Gewoon doorrijden op je flink opgevoerde scooter en je hebt nergens last van. Behalve misschien wat bloed op je scooter.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:13 schreef pyramid_head het volgende:
[..]
Een fietser plat rijden op het fietspad waar jij niet mag komen met je scooter. Lekker slim ja. Maar ergens past dat wel weer bij het scooter rijdende volk natuurlijk.
Zussen ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:32 schreef Stansfield het volgende:
Wat is een goede kroeg om naar toe te gaan met een vrijgezellenfeestje met veel kapsters.
Mijn schoonzus is de vrijgezel dus mijn vrouw moet dat regelen en ze gaan naar Utrecht. Daar heb ik dan wel gestudeerd maar dat is al weer even geleden. Dus vandaar dat ik het hier maar even probeer.
Gaat voornamelijk om de tijd na het eten.
- Café de Vrienden (piano bar)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:32 schreef Stansfield het volgende:
Wat is een goede kroeg om naar toe te gaan met een vrijgezellenfeestje met veel kapsters.
Mijn schoonzus is de vrijgezel dus mijn vrouw moet dat regelen en ze gaan naar Utrecht. Daar heb ik dan wel gestudeerd maar dat is al weer even geleden. Dus vandaar dat ik het hier maar even probeer.
Gaat voornamelijk om de tijd na het eten.
had liever iets gezien als het museum van beeld & geluid in Hilversum, maar dit ziet er ook wel goed uit...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:51 schreef Q. het volgende:
Beatrixgebouw gaat flink op de schop:
http://www.bouwpututrecht(...)matie-beatrixgebouw/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |