abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:57:47 #151
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158902189
Goed topic ^O^
Epidimie lijkt het wel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:02:25 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158902338
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef FlyDutchMan het volgende:
Vrienden kan je je piemel meestal niet in steken.

Iedereen heeft in zekere mate behoefte aan sociaal contact, maar de één meer dan de ander. Als je niet zóveel behoefte hebt aan sociaal contact, is een vriendin een prima manier om je in je behoefte te voorzien en daarnaast stopt ze ook nog af en toe je piemel in haar mond. Je kan de behoefte aan sociaal contact ook van één of een paar vrienden krijgen, maar dan is je behoefte aan genegenheid niet vervult.

En het idee dat een vriendin alle ruimte opvult zie je niet alleen maar bij dit soort jongens. Wat te denken van jongens die wel zat vrienden hebben, maar als ze een vriendin hebben niks meer van zich laten horen? Voor velen is een vriendin simpelweg genoeg. Kunnen ze natuurlijk wel 'vrienden' gaan maken als opstapje naar een vriendin, maar of dat nou een beter alternatief is...

Overigens denk ik dat (hoe vervelend het ook voor ze is), je altijd jongens zult hebben die buiten de boot vallen.
En meisjes.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158902902
Nou ja, ben 22 en ook maagd (ook nooit gezoend ofzo) en dat zou de komende jaren nog wel blijven. Je moet ermee leren leven.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:31:42 #154
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158903220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef Berk-24 het volgende:
Je moet ermee leren leven.
Met die instelling wel ja.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158903312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef Berk-24 het volgende:
Nou ja, ben 22 en ook maagd (ook nooit gezoend ofzo) en dat zou de komende jaren nog wel blijven. Je moet ermee leren leven.
Je bent wel heel jong om zoiets te zeggen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:35:46 #156
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158903334
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef FlyDutchMan het volgende:
Vrienden kan je je piemel meestal niet in steken.

Iedereen heeft in zekere mate behoefte aan sociaal contact, maar de één meer dan de ander. Als je niet zóveel behoefte hebt aan sociaal contact, is een vriendin een prima manier om je in je behoefte te voorzien en daarnaast stopt ze ook nog af en toe je piemel in haar mond. Je kan de behoefte aan sociaal contact ook van één of een paar vrienden krijgen, maar dan is je behoefte aan genegenheid niet vervuld.

En het idee dat een vriendin alle ruimte opvult zie je niet alleen maar bij dit soort jongens. Wat te denken van jongens die wel zat vrienden hebben, maar als ze een vriendin hebben niks meer van zich laten horen? Voor velen is een vriendin simpelweg genoeg. Kunnen ze natuurlijk wel 'vrienden' gaan maken als opstapje naar een vriendin, maar of dat nou een beter alternatief is...

Overigens denk ik dat (hoe vervelend het ook voor ze is), je altijd jongens zult hebben die buiten de boot vallen.
Het gaat niet om het vervullen van de behoefte aan sociale contacten an sich. De gasten die hier lopen miepen dat ze nooit met vrouwen spreken, nooit iemand tegenkomen of geen idee hebben hoe ze ooit aan de vrouw moeten komen, doen gewoon niks. Meestal als je vrienden hebt, een redelijk laagdrempelige stap, kom je ook in contact met andere mensen. Als je niet eens vriendschappelijk contact kan onderhouden met iemand, hoe moet je dan ooit een succesvolle relatie aangaan?

En als al jouw hele sociale leven daarna alleen bestaat uit je vriendin, is je relatie ook vrijwel gedoemd om te mislukken. Je ziet het overal. Een relatie of partner hoort een aanvulling te zijn op je leven, geen invulling. Niemand zit er op te wachten om hun partner op sleeptouw te moeten nemen omdat ze zelf incapabel zijn normaal menselijk contact te onderhouden met andere mensen dan waar ze hun plassertje in willen steken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158903337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En meisjes.
Ik denk dat er meer jongens buiten de boot zullen vallen. Door onze rol als jager hebben we een extra vlak waarop wij kunnen falen. Naast niet te lelijk en een leuk persoon, moet je ook nog iemand zijn die de stap durft te nemen (en daarin niet al te hard faalt). Maar ja, als meisje dat buiten de boot valt heb je daar natuurlijk niks aan (het is misschien zelfs vervelender), dus ja "en meisjes".

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het gaat niet om het vervullen van de behoefte aan sociale contacten an sich. De gasten die hier lopen miepen dat ze nooit met vrouwen spreken, nooit iemand tegenkomen of geen idee hebben hoe ze ooit aan de vrouw moeten komen, doen gewoon niks. Meestal als je vrienden hebt, een redelijk laagdrempelige stap, kom je ook in contact met andere mensen. Als je niet eens vriendschappelijk contact kan onderhouden met iemand, hoe moet je dan ooit een succesvolle relatie aangaan?

En als al jouw hele sociale leven daarna alleen bestaat uit je vriendin, is je relatie ook vrijwel gedoemd om te mislukken. Je ziet het overal. Een relatie of partner hoort een aanvulling te zijn op je leven, geen invulling. Niemand zit er op te wachten om hun partner op sleeptouw te moeten nemen omdat ze zelf incapabel zijn normaal menselijk contact te onderhouden met andere mensen dan waar ze hun plassertje in willen steken.
Dat iets lekker klinkt maakt het nog geen waarheid. Er zijn héél veel mensen over de hele wereld voor wie een relatie de invulling van hun sociale leven is. Van die relaties gaan er veel stuk ja, maar van andere relaties ook. Het wordt eigenlijk pas problematisch als voor de ene persoon de relatie slechts een aanvulling op het sociale leven is en voor de ander het de invulling is.

Wat het makkelijker in contact komen betreft heb je helemaal gelijk, maar voor de groep die simpelweg geen behoefte heeft aan zóveel sociaal contact zal het echt enkel een opstapje zijn. Die zullen, als ze eenmaal een vriendin hebben, niet spontaan nog hun 'vrienden' opbellen om gezellig samen iets te doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door FlyDutchMan op 07-01-2016 16:42:48 ]
pi_158903355
Tot mijn 29e altijd vrijgezel geweest (daarvoor wel vaker gedate enzo), wel altijd vriendin gewild. Nu heb ik een vriendin en nu heb ik zwaar gebrek aan tijd voor mezelf.
Het is altijd wat. :')

Mijn tip: Zie vrouwen niet als andere wezen, maar als mensen (schijnt dat ze dat echt zijn). Ga gewoon vriendschappelijk met ze om en probeer niet meteen voor de relatie te gaan. Als een mooie vriendschap een relatie wordt, dan heb je echt iets voor langere tijd.
pi_158903392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Je bent wel heel jong om zoiets te zeggen.
Je kunt er meestal toch niets aan doen met dat je met verkeerde genen geboren bent en dus niet zo sociaal bent.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158903427
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:38 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Je kunt er meestal toch niets aan doen met dat je met verkeerde genen geboren bent en dus niet zo sociaal bent.
Dat is wel een erge defeatist attitude. Alsof je niks kan leren. Als er iets is wat de mens goed kan, is het wel leren.
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:43:33 #161
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158903533
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:35 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer jongens buiten de boot zullen vallen. Door onze rol als jager hebben we een extra vlak waarop wij kunnen falen. Naast niet te lelijk en een leuk persoon, moet je ook nog iemand zijn die de stap durft te nemen (en daarin niet al te hard faalt). Maar ja, als meisje dat buiten de boot valt heb je daar natuurlijk niks aan (het is misschien zelfs vervelender), dus ja "en meisjes".

[..]

Dat iets lekker klinkt maakt het nog geen waarheid. Er zijn héél veel mensen over de hele wereld voor wie een relatie de invulling van hun sociale leven is. Van die relaties gaan er veel stuk ja, maar van andere relaties ook. Het wordt eigenlijk pas problematisch als voor de ene persoon de relatie slechts een aanvulling op het sociale leven is en voor de ander het de invulling is.

Wat het makkelijker in contact komen betreft heb je helemaal gelijk, maar voor de groep die simpelweg geen behoefte heeft aan zóveel sociaal contact zal het echt enkel een opstapje zijn. Die zullen, als ze eenmaal een vriendin hebben, niet spontaan nog hun 'vrienden' opbellen om gezellig samen iets te doen.
.
Nou ik denk dat er evenveel of misschien wel meer meisjes die buiten de boot vallen qua relaties. Deze meisjes zijn gewoon heel lelijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158903719
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel een erge defeatist attitude. Alsof je niks kan leren. Als er iets is wat de mens goed kan, is het wel leren.
Dit ja. Je kan misschien totaal niet met mensen omgaan vanwege je genen of geschiedenis, maar je kan wel een hoop verbeteren. Dat wilt niet zeggen dat je straks ladies-man wordt, maar iig je kansen flink verhogen.
pi_158903723
Is het soms afwijkend dat mensen, vaak mannen behoefte hebben aan een een meisje maar dat niet kunnen krijgen?

Velen doen alsof het vanzelfsprekend is dat je seks hebt terwijl dat helemaal niet hoeft te zijn.
pi_158903726
Het leven draait ook om voortplanting.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_158903890
Maar in hoeverre kun je als maagd behoefte hebben aan seks? Je kunt niet missen wat je niet nooit hebt gehad, lijkt mij. Dat het frustrerend is dat iedereen in je omgeving het wel 'lukt' en jou niet snap ik wel.
pi_158903966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef Bananenpap het volgende:
Maar in hoeverre kun je als maagd behoefte hebben aan seks? Je kunt niet missen wat je niet nooit hebt gehad, lijkt mij. Dat het frustrerend is dat iedereen in je omgeving het wel 'lukt' en jou niet snap ik wel.
Had jij geen behoefte aan seks toen je nog nooit seks had gehad?

Die behoefte komt niet pas nadat je een keer seks hebt gehad.
pi_158904111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef syndroom het volgende:
Is het soms afwijkend dat mensen, vaak mannen behoefte hebben aan een een meisje maar dat niet kunnen krijgen?

Velen doen alsof het vanzelfsprekend is dat je seks hebt terwijl dat helemaal niet hoeft te zijn.
Daar gaat dit topic helemaal niet over. En een liefdesrelatie en seks zijn nog altijd twee verschillende dingen.
pi_158904219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind dat mensen op mbo-niveau ook altijd zo erg defeatist over hun levenssituatie: rotwerk, slecht betaald, op de wachtlijst voor een sociale huurwoning en al dat gezeur. Dan zeg ik joh, ook jij kan doorleren. Je zult misschien nooit een PhD in de wiskunde halen, maar een studie Rechten is voor iedereen haalbaar. Zoek hulp van een goede leraar.

Ik snap niet dat we dit soort topics nog dulden op FOK! Je word toch moe van al dat gezeur? Alweer zo'n Deezertje! Moet je alweer reageren op zo'n zichzelf zielig vindende zeikmaagd die niks met je advies doet! Ik zou ermee stoppen als ik een beetje FOK!er was. :)
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:48:37 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158905607
Ik hou mezelf veel meer bezig met het krijgen en houden van liefde tegenwoordig. Seks is makkelijk te krijgen en helemaal niet al het gedoe waard. Liefde lijkt tot nu toe wel iets fijns om voor te strijden. Seks niet.

Maar het verbaasd me nog steeds dat veel mensen denken dat dit een voornamelijke mannelijke issue is. Er zijn net zo veel of zelfs meer vrouwen die kampen met soortgelijke eenzaamheid. Weet je niet wie ze zijn? Dat dikke meisje met een snor waar jij en je vrienden grappen over maakt na werk. Dat magere getatoeëerde meisje zonder tieten en hele korte kapsel, waarvan jij denkt dat ze lesbisch is. Dat meisje met een gezicht vol met puisten, waar je uit beleefdheid altijd wegkijkt.
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:50:00 #170
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158905658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind dat mensen op mbo-niveau ook altijd zo erg defeatist over hun levenssituatie: rotwerk, slecht betaald, op de wachtlijst voor een sociale huurwoning en al dat gezeur. Dan zeg ik joh, ook jij kan doorleren. Je zult misschien nooit een PhD in de wiskunde halen, maar een studie Rechten is voor iedereen haalbaar. Zoek hulp van een goede leraar.

Ik snap niet dat we dit soort topics nog dulden op FOK! Je word toch moe van al dat gezeur? Alweer zo'n Deezertje! Moet je alweer reageren op zo'n zichzelf zielig vindende zeikmaagd die niks met je advies doet! Ik zou ermee stoppen als ik een beetje FOK!er was. :)
Niet iedereen kan een studie rechten halen hoor. Of een economische studie of bedrijfstudie. Zelfs HBO kan heel moeilijk zijn.
pi_158905837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik hou mezelf veel meer bezig met het krijgen en houden van liefde tegenwoordig. Seks is makkelijk te krijgen en helemaal niet al het gedoe waard. Liefde lijkt tot nu toe wel iets fijns om voor te strijden. Seks niet.

Maar het verbaasd me nog steeds dat veel mensen denken dat dit een voornamelijke mannelijke issue is. Er zijn net zo veel of zelfs meer vrouwen die kampen met soortgelijke eenzaamheid. Weet je niet wie ze zijn? Dat dikke meisje met een snor waar jij en je vrienden grappen over maakt na werk. Dat magere getatoeëerde meisje zonder tieten en hele korte kapsel, waarvan jij denkt dat ze lesbisch is. Dat meisje met een gezicht vol met puisten, waar je uit beleefdheid altijd wegkijkt.
En het normaal uitziende meisje dat gewoon héél erg verlegen is? Bij de mannen is dat namelijk een groot deel van de groep die met deze problemen kampt. Dát is bij vrouwen gewoon minder.
pi_158905936
Aangezien het in het echte leven niet wil lukken droom ik 's nachts over niet-bestaande meiden. Maar deze dromen worden nooit werkelijkheid, want voor sommigen is liefde of seks niet aan hun besteed. Dan kunnen ze er nog alles aan doen, maar het lukt toch niet.
pi_158905954
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

En het normaal uitziende meisje dat gewoon héél erg verlegen is? Bij de mannen is dat namelijk een groot deel van de groep die met deze problemen kampt. Dát is bij vrouwen gewoon minder.
Het is meer karaktergebonden, een heel knap meisje kan ook problemen hebben van binnen.

Dus ik ben het er niet mee eens dat het altijd aan uiterlijk ligt, maar meer aan je karakter en je normen en waarden.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_158905985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:00 schreef Berk-24 het volgende:
Aangezien het in het echte leven niet wil lukken droom ik 's nachts over niet-bestaande meiden. Maar deze dromen worden nooit werkelijkheid, want voor sommigen is liefde of seks niet aan hun besteed. Dan kunnen ze er nog alles aan doen, maar het lukt toch niet.
waarom hou je jezelf gevangen in een patroon (dromen over meisjes die er niet zijn) van iets wat niet bestaat? Daar doe jezelf te kort mee
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_158906043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:02 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

waarom hou je jezelf gevangen in een patroon (dromen over meisjes die er niet zijn) van iets wat niet bestaat? Dan doe jezelf te kort mee
Aangezien ik geen meisje kan krijgen in het echte leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')