quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:10 schreef Sarasi het volgende:
Natuurlijk hoop ik voor je dat er niks ernstigs aan de hand is en dat het vrij eenvoudig te behandelen is, maar ik hoop ook dat je hier iets van leert. Je gaat naar landen als Cambodja zonder exact te weten wat je verzekerd hebt, lijkt van de rel te raken van daar vrij gangbare scenario's (ja, over zorg valt te onderhandelen) en je hebt je budget niet alleen verkeerd ingeschat, maar blijkbaar ook niks gereserveerd voor dit soort kosten. Dat je een tripje door een stuk of vijf landen in Azië een wereldreis noemt, zegt eigenlijk ook al wat. Ik zeg niet dat deze situatie je eigen schuld is, voor de duidelijkheid, absoluut niet. Maar als je nog eens gaat reizen, bereid je dan alsjeblieft wat beter voor.
Stoer man! Jij verdient een sticker!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:21 schreef SeLang het volgende:
Mwah... ik heb nooit een reisverzekering. En toch al twee keer naar het ziekenhuis gemoeten op reis (Filipijnen: motortje in de puin gereden, India: aangevallen door een dolle zwerfhond
)
Is het straks een ventquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik hoop dat de Thaise verpleegstertjes maar lief voor onze TS zijn.
[ afbeelding ]
Misschien komt het door je gewhine en je enorm mannelijke username.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:58 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Dankjewel iedereen. En ja ik ben een m, geen v.
Ik vind dat ik nog redelijk cool onder alles blijf...quote:Op zondag 10 januari 2016 08:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Misschien komt het door je gewhine en je enorm mannelijke username.
quote:Op zondag 10 januari 2016 09:41 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nog redelijk cool onder alles blijf...
Echt? Je was al bloednerveus voor een mri... Niet echt mijn definitie van coolquote:Op zondag 10 januari 2016 09:41 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nog redelijk cool onder alles blijf...
Zeg, doe eens normaal. Hij heeft geen idee wat hij heeft, lijkt iets neurologisch te zijn wat mis is (nooit een heel fijn iets...) en hij zit alleen in een vreemd land.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Echt? Je was al bloednerveus voor een mri... Niet echt mijn definitie van cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |