Ze hebben reisticket/vliegticket gewoon betaald.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vraag me af wat je dan die hele dag gedaan hebt. Gestaard naar de test?
Eisen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:04 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Hotelovernachting eisen bij reisverzekering of niet?
Jij bent echt een enorme pauper. Ga gewoon reizen met een beetje budget joh.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:04 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Ja maar dan is het backpacken niet echt, want dat moet zo pauper mogelijk, op je slippers en in vage hostels of bij verkrachters thuis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorme pauper. Ga gewoon reizen met een beetje budget joh.
Net alsof een schone kamer veel geld kost in Azie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan is het backpacken niet echt, want dat moet zo pauper mogelijk, op je slippers en in vage hostels of bij verkrachters thuis.
Overnachtingen in het ziekenhuis vergoed men misschien wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:04 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Hopen op goede uitslag.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Ben nu in ziekenhuis en moet een bloedonderzoek ondergaan.
Gaat sneller op dan gedacht ja 😅😅. Vooral af en toe een biertje is Nederlandse prijzen😜.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hopen op goede uitslag.
Maar zit je met zo'n krap budget dan?
Spannend! Gelukkig gaat het allemaal super snel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Gaat sneller op dan gedacht ja 😅😅. Vooral af en toe een biertje is Nederlandse prijzen😜.
Binnen 1,5 uur uitslag bloedonderzoek!
Succes!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Niks uit bloedtest naar voren gekomen, maar aangezien dit ook erg serieuze klachten zijn morgen vervolg afspraak bij neuroloog. Gaat zenuwstelsel nakijken...sounds serious...
Wtf...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef SeLang het volgende:
Dit soort backpackers
Een reisverzekering is trouwens voor mietjuhs
Hij is al in Bangkok.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ben er dit jaar ook geweest en zou het er zelf ook niet zoeken. Je bent binnen een paar uur in Bangkok en ik zou daar naar een goede kliniek gaan ( let op, ook daar hebben ze slechte klinieken waar ze niet zoveel waarde aan hygiene hechten!).
Het kan van alles zijn dus ik zou het er niet zomaar op gokken. Wellicht dat er ergens een ambassade is met goede zorg in Cambodja zelf maar die kans is erg klein.
Ja ik las het al, maar ipv bewerken heb ik mezelf gequotequote:
Tropenziekte is uitgesloten door bloedonderzoek en urine onderzoek. Dengue enz is al getest. Daarom nog meer ongerust.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dit een spannend topic. Ik denk een tropenziekte. Veel succes en ik duim voor iets wat makkelijk te genezen is.
Niet lezen, Liesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dit een spannend topic. Ik denk een tropenziekte. Veel succes en ik duim voor iets wat makkelijk te genezen is.
Ah ok, dacht dat er ook parasieten waren die alleen via ontlasting konden worden gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:54 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Tropenziekte is uitgesloten door bloedonderzoek en urine onderzoek. Dengue enz is al getest. Daarom nog meer ongerust.
Te laat.quote:
Doe eens een foto van de wachtkamer?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:37 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Nou aan het wachten in ziekenhuis. Over 10 minuten aan de beurt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe eens een foto van de wachtkamer?
Dat past niet binnen het budget, hč..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe eens een foto van de wachtkamer?
Succes!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:20 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Nou, nog een half uurtje en ben ik aan de beurt voor de MRI. Boh, zenuwachtig.
Amen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:10 schreef Sarasi het volgende:
Natuurlijk hoop ik voor je dat er niks ernstigs aan de hand is en dat het vrij eenvoudig te behandelen is, maar ik hoop ook dat je hier iets van leert. Je gaat naar landen als Cambodja zonder exact te weten wat je verzekerd hebt, lijkt van de rel te raken van daar vrij gangbare scenario's (ja, over zorg valt te onderhandelen) en je hebt je budget niet alleen verkeerd ingeschat, maar blijkbaar ook niks gereserveerd voor dit soort kosten. Dat je een tripje door een stuk of vijf landen in Azië een wereldreis noemt, zegt eigenlijk ook al wat. Ik zeg niet dat deze situatie je eigen schuld is, voor de duidelijkheid, absoluut niet. Maar als je nog eens gaat reizen, bereid je dan alsjeblieft wat beter voor.
jij hebt nogal wat financiële reserves volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:21 schreef SeLang het volgende:
Mwah... ik heb nooit een reisverzekering.
succesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:20 schreef Radeloosje1986 het volgende:
Nou, nog een half uurtje en ben ik aan de beurt voor de MRI. Boh, zenuwachtig.
Idee van een verzekering is dat die onverwachte kosten dekt die je zelf niet kan dragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:21 schreef SeLang het volgende:
Mwah... ik heb nooit een reisverzekering. En toch al twee keer naar het ziekenhuis gemoeten op reis (Filipijnen: motortje in de puin gereden, India: aangevallen door een dolle zwerfhond
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |