Ja ik ga wat op een hele zoektocht naar avondwinkels. Mijn vaste besteld speciaal voor mij Pall Mall click en heeft Gladiatorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klootzakkerij. Je hebt toch nog wel van die Marokkaanse zaakjes? Tussen Moerwijk station en Laakkwartier heb je meerdere toko's die nog wel open zijn.
Ik liep altijd voorbij station Moerwijk naar zo'n louche snackbar. 2 euro per blikje Heineken, maar als je er vreten bij kocht waren ze maar 1 euro
Gelijk patat en pikanto sate natuurlijk, incluis 20 blikjes
Saté is lekker. Het lekkerst vind ik het van de Chinees. Beetje oranje gekleurd. Met kip over je nasiquote:
Muizen zijn gewoon kleine duiven (en daarom heten ze flying rats!), je komt er niet makkelijk vanafquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toen ik die eerste 4 had werd het al 75% minder dus ik dacht naah als ik een verdelger laat komen kost het mij 100 plus euro.
Maar even aanzien nou nu weer 2 ik verwacht eigenlijk nog minder last, wacht wel even op de timmerman
Chill! Altijd mooi als je barmhartige Sameritanen kent die de struggles van het leven kennenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ga wat op een hele zoektocht naar avondwinkels. Mijn vaste besteld speciaal voor mij Pall Mall click en heeft Gladiator
Dan neem ik die 12 uur limiet voor lief
Bier en hier!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een dilemma. Of lekker mijn bed in en LotR kijken of nog effe hier blijven hangen.
Het café is een plek om lekker te chillen. Trek een pot bier open en rook een groene hoer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een dilemma. Of lekker mijn bed in en LotR kijken of nog effe hier blijven hangen.
Is een nieuwe avondwinkel op 300 meter verderop, die andere zit een kilometer verderop. Maar hij past zich aan mij aan dus hij krijgt mijn geldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chill! Altijd mooi als je barmhartige Sameritanen kent die de struggles van het leven kennenDat soort mensen wil je ook liever je knaken geven dan een harteloze grootgrutter
Ik wilde nog wat hoertjes halen maar de shop hier heeft opeens een vingerafdrukscanner waar ik geen zak van snap dus besloot het voor de volgende keer te laten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het café is een plek om lekker te chillen. Trek een pot bier open en rook een groene hoer.
Stuur die man een kaart vanaf je vakantie. Of geef hem dagkaarten voor de 1e klas als je HC bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Is een nieuwe avondwinkel op 300 meter verderop, die andere zit een kilometer verderop. Maar hij past zich aan mij aan dus hij krijgt mijn geld
Ik heb vandaag effe een rustdagje, moet morgen weer om negen uur mijn bed uit. Dus denk toch dat ik zometeen ga boeken en lekker in bed LotR ga kijkenquote:
Wij hebben een zak knipafval liggen. Nog 200 gram ofzo. Stinkt, maar heel effectief.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat hoertjes halen maar de shop hier heeft opeens een vingerafdrukscanner waar ik geen zak van snap dus besloot het voor de volgende keer te laten.
Heb er toch nog een liggen
Ik heb net de oven aangezet. Zet ik er zo een brood in met schijfjes geitenkaas (met honingsmaak!) en rode pesto. Godverdomme genieten!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Saté is lekker. Het lekkerst vind ik het van de Chinees. Beetje oranje gekleurd. Met kip over je nasi
Klinkt wel heel gezondquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb net de oven aangezet. Zet ik er zo een brood in met schijfjes geitenkaas (met honingsmaak!) en rode pesto. Godverdomme genieten!
Teringlekker!! Culinaire hoogstandjes. Kwaliteit. Dit café en zijn bezoekers zijn mijn maten voor het levenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb net de oven aangezet. Zet ik er zo een brood in met schijfjes geitenkaas (met honingsmaak!) en rode pesto. Godverdomme genieten!
Maat van mij heeft daarboven gewoond. Prima pizza's. Teringzooi daar mee gemaakt boven. Elk weekend teringbezopen naar huis lopen 3 straten verder. Ellende man. Mooie tijdenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:14 schreef Geerd het volgende:
Morgen na het werk 19.33 loop ik ff langs de pizza gast hier op de hoek denk ik
Morgen ga ik braaf koken, 2 nachtdiensten dus heb er tijd voorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:14 schreef Geerd het volgende:
Morgen na het werk 19.33 loop ik ff langs de pizza gast hier op de hoek denk ik
Ja la terra italia ofzo klopt lekkere pizza's vergeet ik altijd op 1 of andere manier...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maat van mij heeft daarboven gewoond. Prima pizza's. Teringzooi daar mee gemaakt boven. Elk weekend teringbezopen naar huis lopen 3 straten verder. Ellende man. Mooie tijden
Damn man, dan ben je bijna niet meer bij te halen qua post aantalen hierzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Morgen ga ik braaf koken, 2 nachtdiensten dus heb er tijd voor
Zeker. Altijd mooie vrouwen die langs kwamen. Heb daar een keer smerig hard geneukt op de pleequote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja la terra italia ofzo klopt lekkere pizza's vergeet ik altijd op 1 of andere manier...
Klopt veel studenten daar boven altijd wat te doen !
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn man, dan ben je bijna niet meer bij te halen qua post aantalen hierzo
En ik heb het weekend en morgen avond ook nog vrij en volgende week geen middagdienstjes dus moet wel goed komen dan !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn man, dan ben je bijna niet meer bij te halen qua post aantalen hierzo
Je gaat gelijk voor alle 12?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Altijd mooie vrouwen die langs kwamen. Heb daar een keer smerig hard geneukt op de pleeMooi man, ook altijd tering veel drugs daar in huis.
Zwolle was een mooie tijd in mijn leven. Wilde dit jaar eigenlijk terug gaan, maar er komen 12 vacatures in Groningen, dus ga daar voor. Zit dan an sich 3 jaar vast aan Groningen als standplaats, maar binnen = binnen. Probeer dan wel en keer over te stappen naar Zwolle.
Jij hebt wel een mooie jeugd gehad hoor ik welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Altijd mooie vrouwen die langs kwamen. Heb daar een keer smerig hard geneukt op de pleeMooi man, ook altijd tering veel drugs daar in huis.
Zwolle was een mooie tijd in mijn leven. Wilde dit jaar eigenlijk terug gaan, maar er komen 12 vacatures in Groningen, dus ga daar voor. Zit dan an sich 3 jaar vast aan Groningen als standplaats, maar binnen = binnen. Probeer dan wel en keer over te stappen naar Zwolle.
Ik heb 2 nachtdiensten, 8 uur lang tijd om te baggerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
En ik heb het weekend en morgen avond ook nog vrij en volgende week geen middagdienstjes dus moet wel goed komen dan !!
12 maandsalarissen in 1 keer. Lijkt me niet verkeerd. 12 x 2400 x 12 maanden = 345,600,- per jaar. Niet slechtquote:
Gekkenhuisquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooie jeugd gehad hoor ik wel
Ik zou het doen hoor!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
12 maandsalarissen in 1 keer. Lijkt me niet verkeerd. 12 x 2400 x 12 maanden = 345,600,- per jaar. Niet slecht
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
12 maandsalarissen in 1 keer. Lijkt me niet verkeerd. 12 x 2400 x 12 maanden = 345,600,- per jaar. Niet slecht
dik 4500quote:
Ik moet weer het hele weekend werken waarvan morgen van 19:00 tot 5:00 en daarna waarschijnlijk twee korte diensten van 17:00 tot een uur of 22:00.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
En ik heb het weekend en morgen avond ook nog vrij en volgende week geen middagdienstjes dus moet wel goed komen dan !!
Ernstig jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dik 4500
[..]
Ik moet weer het hele weekend werken waarvan morgen van 19:00 tot 5:00 en daarna waarschijnlijk twee korte diensten van 17:00 tot een uur of 22:00.
Volgende week wel weer lekker baggeren!
quote:1 4586 renwan
2 3609 Geerd
3 3314 Sneeuw-Leeuw
4 2068 DerRabbit
5 1985 Opsonisatie
6 1437 PausNicolaas
7 1393 Simterklaas
8 1187 Scuidward
9 1160 H0D3NPYL
10 1066 Cassius
Je hebt meer dan het dubbele van mijquote:
Wie niet waagt, wie niet wint!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk niet dat het lukt, maar ik kan het altijd proberen natuurlijk. De best betaalde meester van het land
Als die alle twaalf tegelijk doet heeft ie geen leven meerquote:
Dat is dan wel weer zoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het wel fijn dat er altijd leven in de brouwerij is. En Renwan is een topgozert. Win/win
Mono je bent een heldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het wel fijn dat er altijd leven in de brouwerij is. En Renwan is een topgozert. Win/win
Ja manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een bord macaroni met sambal en ketjap manis opwarmen. Ik gun iedereen de OP
Gewoon wie toevallig de LaPo paktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:27 schreef renwan het volgende:
Gaan we vechten voor de OP of eerlijk beslissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |