Lisa had ook weer een goede band met Lauren, Klaasje natuurlijk ook. Cirkel is rond zou je zeggen. Drie chicks, drie vriendinnekes, 2 redelijke zangeressen, inpakken en niets meer aan doen.quote:
Ja, waren ze maar fuckersquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lisa had ook weer een goede band met Lauren, Klaasje natuurlijk ook. Cirkel is rond zou je zeggen. Drie chicks, drie vriendinnekes, 2 redelijke zangeressen, inpakken en niets meer aan doen.
De fuckers. (studio 100 dan)
Kun je je voorstellen wat er was gebeurd als die drie het waren geworden?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ja, waren ze maar fuckers
Jah, Lauren en Lisa waren continue ziekelijk jaloers op elkaar wezen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen wat er was gebeurd als die drie het waren geworden?
Ja, en daar hadden wij dan weer hele topics over volgeluld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Jah, Lauren en Lisa waren continue ziekelijk jaloers op elkaar wezen zijn.
Ok, dan wordt het keihard 3-way scharenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja, en daar hadden wij dan weer hele topics over volgeluld.
(Denk je serieus trouwens? Lauren misschien wel een beetje jaloers op Lisa, maar Lisa is veel te lief om jaloers te zijn)
OMG DEMI #TEAMDEMI #DEMIMOESTINK3 #FUCKTHEHATERSquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef dodor het volgende:
bijzonder dat dit nog niet gepost is na alle hype eromheen.
Leuk dat ze effe "Jij bent de bom" zingen. Met Jindra erbij was de shade helemaal compleet.
Neh, ze hielden hun kruizen ver van elkaar vandaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik spot 50 shades achter die knuffel. Zou Lisa stiekem Klauren lezen?
Queensquote:
Deze 3 zijn keileukquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:04 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij kunnen we het hierover allemaal wel met elkaar eens zijn:
Allemaal behalve Banaan danquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Deze 3 zijn keileuk![]()
Ga jij nou maar leuk zijn in je regenboogjurk
Niet zo'n grote mond tegen vrouwen, ouwe reus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ga jij nou maar leuk zijn in je regenboogjurk
Als ik zeg dat iedereen het ermee eens is en Banaan is het er niet mee eens, dan heb ik dus geen gelijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond tegen vrouwen, ouwe reus.Ze heeft gewoon gelijk.
Nee, Jij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef showtimer het volgende:
Banaantje, heb je #JindraWindra al gefeliciteerd?
Banaan telt niet mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iedereen het ermee eens is en Banaan is het er niet mee eens, dan heb ik dus geen gelijk
Op die formatie heb ik gestemd ik opperde ook om voortaan met de kinderen naar k3 te gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen wat er was gebeurd als die drie het waren geworden?
Eigenlijk vind ik Demi helemaal niet zo heel leuk. De combi Lisa-Demi werkt ook niet echt. (sorry voor alle lovers)quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef dodor het volgende:
bijzonder dat dit nog niet gepost is na alle hype eromheen.
Leuk dat ze effe "Jij bent de bom" zingen. Met Jindra erbij was de shade helemaal compleet.
Haha dat bedoel ik dus. Ik zei ook al: Als je die drie chicks inzet, dan krijg je zelfs de grootste asexueel nog op de planken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op die formatie heb ik gestemd ik opperde ook om voortaan met de kinderen naar k3 te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |