een goed karakter krijgen is het enige wat nog rest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
benadert zo langzaamaan bijna de perfectie.
Zekerquote:En dat is waar we met z'n allen naar toe willen natuurlijk.
Klaasje is de naam die in haar paspoort staat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
een gekunstelde K dan nog, want eigenlijk A.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar wat ik van de muziekkenners (lees: banaan) hoor wordt Klaasje steeds minder kansloos. Ze zingt steeds beter en benadert zo langzaamaan bijna de perfectie.
mwah dat zijn doopnamen, hun roepnamen waren altijd al Josje en Kathleen. Dat is anders als Klaasje, die voor de competitie nog als Alieke door het leven gingquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Josje = Josina
Kathleen = Kathelijne
Meestal zo met doopnamen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:17 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Klaasje is de naam die in haar paspoort staat.
Ik ook maar had dan ook liever Lauren dan Marthe. Veel professioneler, veel meer ervaring en charisma.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:34 schreef Unites het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat Jindra, Lisa en Marthe K3 hadden moeten vormen. Die zijn zo veel professioneler en beter samen dan deze huidige, nieuwe samenstelling. Deze formatie vind ik echt niet werken, ze zijn ook echt totaal niet goed op elkaar afgestemd. Helaas, maar ze komen er vast wel!
Wat een duo zijn jullie ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
een goed karakter krijgen is het enige wat nog rest.
[..]
Zeker
Reacties onder die video zeggen ook wel wat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ook maar had dan ook liever Lauren dan Marthe. Veel professioneler, veel meer ervaring en charisma.
We geilen allebei op haar en verder dollen we maar wat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat een duo zijn jullie ook![]()
Wat is het nou?![]()
1. zijn jullie allebei serieus?
2. neemt de één de ander in de zeik?
3. nemen jullie elkaar in de zeik?
Over lekkere meisjes neem ik nooit iemand in de zeikquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat een duo zijn jullie ook![]()
Wat is het nou?![]()
1. zijn jullie allebei serieus?
2. neemt de één de ander in de zeik?
3. nemen jullie elkaar in de zeik?
pics!quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:39 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik zit al de hele dag in mijn regenboogjurk
Bitch please, mijn Marthe slayde dat liedje harder dan die drie dozen bij elkaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ook maar had dan ook liever Lauren dan Marthe. Veel professioneler, veel meer ervaring en charisma.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Bitch please, mijn Marthe slayde dat liedje harder dan die drie dozen bij elkaar.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Over lekkere meisjes neem ik nooit iemand in de zeik
Marthe-Lauren-Jindraquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Kristel die rond 0:36 meebeweegt doet me aan die stagemom denken uit Mean Girlsquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:44 schreef bogtrotter het volgende:
Die Kristelblik op het einde en dat dat extra applaus. Ja, er viel heus nog echt heel veel te beslissen tijdens die finale, heur.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:39 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik zit al de hele dag in mijn regenboogjurk
Je weet toch al hoe ze eruit ziet?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Kristel die rond 0:36 meebeweegt doet me aan die stagemom denken uit Mean Girls
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |