Zoiets ja. Ik ben bezig met een briefje te tikken waarin ik X beweer en tot op zekere hoogte kan opbouwen. Echter kan de werkelijkheid anders zijn. Daarom wil ik weten dat ik daar niet zomaar mee om de oren geslagen kan worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lijkt me niet zomaar, maar wat een vage OP. Heb je een fittie met een verzekeraar ?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik ben bezig met een briefje te tikken waarin ik X beweer en tot op zekere hoogte kan opbouwen. Echter kan de werkelijkheid anders zijn. Daarom wil ik weten dat ik daar niet zomaar mee om de oren geslagen kan worden.
Nee.quote:
Waarom beweer je dan dingen die volgens jouzelf al leugens zouden kunnen zijn?quote:
En die lever ik. Echter kan ik niet beschikken over alle bewijsstukken. En het gaat er dan met name om dat zij die denk ik ook niet kunnen opvragen toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:30 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
In het kort: Als jij dingen beweert naar je verzekering toe, dan kan deze natuurlijk altijd vragen om bewijsstukken.
Misschien vragen ze je in tweede instantie wel toestemming om die bewijsstukken te mogen opvragen. Wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En die lever ik. Echter kan ik niet beschikken over alle bewijsstukken. En het gaat er dan met name om dat zij die denk ik ook niet kunnen opvragen toch?
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom beweer je dan dingen die volgens jouzelf al leugens zouden kunnen zijn?
Wie eist bewijst.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En die lever ik. Echter kan ik niet beschikken over alle bewijsstukken. En het gaat er dan met name om dat zij die denk ik ook niet kunnen opvragen toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Echter kan de werkelijkheid anders zijn.
Elke posting beweer je wat anders, eerst kun je ze niet aanleveren, nu weer wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Dit issue gaat kent iets meer dimensies. Het is meer dat ik over alles een bewijsstuk kan/wil aanleveren. De vraag is dan of zij dat ook niet kunnen?
Nadenken over stap 2 dan. Maar ik moet nog eens goed nazoeken in hoeverre hun eis niet in strijd is met de redelijkheid en billijkheid. Bovendien zijn werkgevers/instanties/uwv/etc niet verplicht om dergelijke gegevens te bewaren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien vragen ze je in tweede instantie wel toestemming om die bewijsstukken te mogen opvragen. Wat ga je dan doen?
Onhandig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Elke posting beweer je wat anders, eerst kun je ze niet aanleveren, nu weer wel.
Succes d'r mee, zonde van de tijd.
En zonder die stukken moeten zij jou maar op je trouwe blauwe ogen geloven.....quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Wat zij willen zijn stukken van plus minus 15 jaar geleden
Dat is niet helemaal waar. Een werkgever mag bijvoorbeeld niet eens vragen naar medische gegevens van zijn werknemer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Iedereen mag opvragen wat hij/zij wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |