Heb je je cookies al eens opgeruimd? Hielp bij een inlogprobleem bij mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:10 schreef mschol het volgende:
wat een pleuris windows 10 app heeft netflix zeg, godverdomme..
continue halverwege shows word ik uitgelogd en soms is hij mijn kijk geschiedenis spontaan kwijt..
Nergens last van hier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:10 schreef mschol het volgende:
wat een pleuris windows 10 app heeft netflix zeg, godverdomme..
continue halverwege shows word ik uitgelogd en soms is hij mijn kijk geschiedenis spontaan kwijt..
ik HAD er ook geen last van, tot de laatste update van de app..quote:
ga het wel een keer proberen, kijken of het helpt..quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je je cookies al eens opgeruimd? Hielp bij een inlogprobleem bij mij.
Ik gebruik Chrome en heb m daar gewoon in de internetbrowser geleegd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik HAD er ook geen last van, tot de laatste update van de app..
[..]
ga het wel een keer proberen, kijken of het helpt..
in internet explorer cookies legen? of in edge?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Alle Unblock us-gebruikers blij?
Daar wilden we na Fargo aan gaan beginnen (al ben ik inmiddels toch ook wel érg nieuwsgierig naar Making a Murderer geworden), maar dat is meer omdat we het eerste seizoen van Daredevil toch wel erg geslaagd vonden en al die Marvel-figuren uiteindelijk allemaal samen zullen komen. Op basis van de trailer die ik heb gezien lijkt Jessica Jones mij vooralsnog eigenlijk helemaal niet zo leuk...quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Solique het volgende:
Nu bijna halverwege in Jessica Jones, blijft aparte serie.
Netflix rules the world!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Al die nieuwe landen krijgen alleen Netflix Original-content, en die kun je sowieso wel bekijken, zelfs zonder omzeiling.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Dat die gebruikers alle content van die landen kan bekijken.
Ja, volgens de Netflix app op m'n telefoon staan er 4 seizoenen op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand checken of New Girl S4 inderdaad al op de US-versie staat?
Cool. Dan ga ik dit weekend alvast een proefmaandje unblock-us nemen en bingen. Zoeyquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, volgens de Netflix app op m'n telefoon staan er 4 seizoenen op.
Dat gaat alleen hoe dan ook niet gebeuren..quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ha, als ze China in komen, dan is he KA CHING
Oh, das wat korter dan ik dachtquote:
Ze zijn druk en voorzichtig in overleg met de regering zeggen ze. Maar of ze daadwerkelijk voet aan de grond gaan krijgen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:23 schreef dumble het volgende:
[..]
Dat gaat alleen hoe dan ook niet gebeuren..
Jackie Chan altijd leukquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Shanghai Knights – 2003 12 1:54 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Thriller
Het dynamische duo Chon Wang en Roy O'Bannon zijn in Londen om de moord op Chons vader te wreken maar ze raken verzeild in een complot tegen de koninklijke familie.
Je kan ze ook niet aanklikken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Odaiba het volgende:
Verder kunnen we nu een hoop super slechte producties verwachten uit landen als Nigeria en andere derde wereld landen...
Jodie Sweetinquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef KingRadler het volgende:
Hier de eerste foto's van Fuller House: vanaf 26 februari te zien op Netflix
[ [url=http://cdn2-www.comingsoon.net/assets(...)e0001.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://cdn2-www.comingsoon.net/assets(...)e0002.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://cdn1-www.comingsoon.net/assets(...)e0003.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://cdn3-www.comingsoon.net/assets(...)e0004.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat wel, er zijn al nollywood films te vinden op netflix USA god weet waarom. In sommige landen zijn de rechten wel anders waardoor je bijvoorbeeld bepaalde films in bepaalde landen kan kijken. Is wel tijdrovend om uit te vinden welke waar en snel genoeg te zijn want ze verdwijnen nog al eens.Ander probleem is bijvoorbeeld dat het moeilijk wordt een film van bijvoorbeeld Kurosawa via Netflix JP te kijken als de ondertitels niet beschikbaar zijn of enkel in het Japansquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Odaiba het volgende:
Jezus, nu al Netflix uitgerold over de hele wereld... Terwijl de content in 90 procent van de landen flink tekort schiet... Verder kunnen we nu een hoop super slechte producties verwachten uit landen als Nigeria en andere derde wereld landen...
Al 3 jaar gebruiker van Netflix, nog steeds niet erg tevreden. Al die unblock toestanden zouden niet nodig moeten zijn.
Er wonen tegen de 300.000 Nigerianen in de USA.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef akira02 het volgende:
[..]
Dat wel, er zijn al nollywood films te vinden op netflix USA god weet waarom.
Haha dus dalijk mailt er een Nigeriaanse filmprducent naar Netflix dat hij een film wil maken en dan gaat Netflix dat geld via Western Union overmaken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er wonen tegen de 300.000 Nigerianen in de USA.
er wonen ook mensen die voorouders hebben van Nigeriaanse afkomst.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er wonen tegen de 300.000 Nigerianen in de USA.
Netflix ziet dit inderdaad graag gebeuren (en terecht), maar zolang de grote bedrijven zich vasthouden aan jaren '90 idealen zie ik het voorlopig niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:30 schreef KingRadler het volgende:
een kans op een "Netflix World" abbo word dan wel groter.
1 wereld - 1 regio
Netflix wil einde aan verknipte streamingrechtenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Netflix ziet dit inderdaad graag gebeuren (en terecht), maar zolang de grote bedrijven zich vasthouden aan jaren '90 idealen zie ik het voorlopig niet gebeuren.
Winter on Fire vind ik wel een aanrader. gaat over de opstand op het Maidan plein in Ukraine.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:19 schreef RingBewoner het volgende:
-Making a Murderer (erg gaaf)
-The Propaganda Game (matigjes)
-Joseph Fritzl (veel te kort, zat wel wat meer in)
-Cowspiracy (best prima)
-Louis Theroux (vermakelijk)
-Pantani (gaaf, mooie beelden)
-Gonchi (zeer indrukwekkend, ook hele mooie beelden)
Stond al een tijdje op mijn lijst. Zal hem vanmiddag of vanavond eens aanzettenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Winter on Fire vind ik wel een aanrader. gaat over de opstand op het Maidan plein in Ukraine.
Alive Insidequote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:19 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand nog een tip voor een goed en/of interessante documentaire?
Hot Girls Wantedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:19 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand nog een tip voor een goed en/of interessante documentaire? Heb onlangs gekeken naar o.a.:
-Cowspiracy (best prima)
Erg leuk inderdaad maar poeh, wat erger ik me mateloos aan die moeder. Gelukkig maakt Barry veel goed want anders was ik er al mee gestopt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:25 schreef Mike het volgende:
Ik heb in een rap tempo The Goldbergs er doorheen gejaagd...een van de leukere series die ik de afgelopen jaren gezien heb.
- The Search for General Tsoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:19 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand nog een tip voor een goed en/of interessante documentaire? Heb onlangs gekeken naar o.a.:
-Cowspiracy (best prima)
Ik denk dat dat vaak ook de bedoeling is, net zoals de kinderen zich vaak doodergeren. Maar wat een goede casting is dat!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:50 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad maar poeh, wat erger ik me mateloos aan die moeder. Gelukkig maakt Barry veel goed want anders was ik er al mee gestopt.
Jessica Jones is meesterlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Daar wilden we na Fargo aan gaan beginnen (al ben ik inmiddels toch ook wel érg nieuwsgierig naar Making a Murderer geworden), maar dat is meer omdat we het eerste seizoen van Daredevil toch wel erg geslaagd vonden en al die Marvel-figuren uiteindelijk allemaal samen zullen komen. Op basis van de trailer die ik heb gezien lijkt Jessica Jones mij vooralsnog eigenlijk helemaal niet zo leuk...
quote:
quote:Met The Get Down terug naar het discotijdperk
Netflix komt in 2016 met de serie The Get Down over de transformatie van New York in de jaren ’70. In die jaren zorgden disco, punk en hiphop voor veranderingen in de maatschappij en zeker ook in New York. In The Get Down wordt in een muzikaal spektakel in beeld gebracht hoe Ney York veranderde.
Afrokapsels en de dansmoves die hoorden bij het discotijdperk zien we allemaal in grote mate terug in The Get Down. In de dramareeks is te zien hoe tieners uit de South Bronx omgaan met de problemen die het leven met zich meebrengen. Er heerst een gevoel van onrecht, er is rivaliteit en dus ook geweld. Tegelijkertijd zijn er ook momenten van geluk, vanwege de vriendschap, muziek, dans en graffiti. Het eerste seizoen van The Get Down telt dertien afleveringen. Wanneer het eerste deel op Netflix gelanceerd wordt is nog niet bekend. Wel staat al vast dat dit later dit jaar zal zijn.
The Get Down is gecreëerd door Baz Luhrman. De visionair was eerder al succesvol met The Great Gatsby en Moulin Rouge. Voor The Get Down zijn enkele bekende namen gecast. Zo zijn er rollen voor Shameik Moore (Dope), Justice Smith (Paper Towns), Jaden Smith (The Pursuit of Happyness) en Giancarlo Esposito (Breaking Bad). Bekijk hieronder alvast de eerste beelden van The Get Down.
Staat nog op mijn te-kijken-lijstjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |