Ik ook, maar waarom zou het heavy shit zijn? Verkocht daar abonnementen&boeken of gaf proefexemplaren weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel op beursen gewerkt en is heavy shit hoor. Handdoeken vouwen is er niks bij.
Rommel met het bedrijfslogo erop waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar bestond die andere keuze uit?
giftcards en geld zijn echt aidscadeau's, die accepteer ik uit principe nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind het geen gek cadeau hoor, bij bol kun je toch van alles kopen... beter dan een doos rommel
groot licht ben je tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk een fantastische business case...
Men koopt iets en betaalt vaak nog iets extra en dat geld gaat naar bol.com
Win-win
Ja maar jij hoefde geen rolschaatsshow in je strakke zwembroek weg te geven op je 40equote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar waarom zou het heavy shit zijn? Verkocht daar abonnementen&boeken of gaf proefexemplaren weg.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
giftcards en geld zijn echt aidscadeau's, die accepteer ik uit principe niet
Precies. Heb er Fallout 4 mee gekochtquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind het geen gek cadeau hoor, bij bol kun je toch van alles kopen... beter dan een doos rommel
ja liever een cadeau wat je kut vindt dan zelf iets kopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
giftcards en geld zijn echt aidscadeau's, die accepteer ik uit principe niet
ja perfect toch, ik had ook een keer fallout... en ben nu kaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Precies. Heb er Fallout 4 mee gekocht
vuige kapitalistenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk een fantastische business case...
Men koopt iets en betaalt vaak nog iets extra en dat geld gaat naar bol.com
Win-win
Klassiek pakket of donatie aan goed doel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar bestond die andere keuze uit?
Voor mij was het veel lopen, lawaaige omgeving en vooral lange dagen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar waarom zou het heavy shit zijn? Verkocht daar abonnementen&boeken of gaf proefexemplaren weg.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja perfect toch, ik had ook een keer fallout... en ben nu kaal
had je beide nieren gedoneerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klassiek pakket of donatie aan goed doel.
ja bij een geschenk die vaak een waarde van 20 euro vertegenwoordigd gaat het ook echt om het nutquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja liever een cadeau wat je kut vindt dan zelf iets kopen
hihiquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef Stompzinnig het volgende:
Waarom krijg ik DM's met foto's van een bejaarde in een wielrenpakje?
wrm vielen deze keuzes af dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klassiek pakket of donatie aan goed doel.
ja daarom liever geldquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja bij een geschenk die vaak een waarde van 20 euro vertegenwoordigd gaat het ook echt om het nut
Wilde fallout 4.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm vielen deze keuzes af dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |