Beursquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey waar is willoow trouwens gebleven?
niet hier iigquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zware leef beursdagen. Heel de dag op je benen staan en lange dagen ook vaak.quote:
Verdacht, nu Frank ook vermist isquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
probeer eens op je voeten staan, misschien gaat dat iets makkelijkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zware leef beursdagen. Heel de dag op je benen staan.
Met Frank op huwelijksreisquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Frank op huwelijksreis
hey schatquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Stompzinnig het volgende:
Oh hoi WCH, TAR, Guus, hoink, junkie, herman en zo! Heb jullie gemist hoor.
ik jou ook poebeliewoepsiequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Stompzinnig het volgende:
Oh hoi WCH, TAR, Guus, hoink, junkie, herman en zo! Heb jullie gemist hoor.
Was een optie, kon ook voor iets anders kiezen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bol.com die werknemers bol.com giftcards geeft is best wel gebrek aan creativiteit denk ik
Ik heb vroeger veel op beursen gewerkt en is heavy shit hoor. Handdoeken vouwen is er niks bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer eens op je voeten staan, misschien gaat dat iets makkelijker
dan weet je niet hoe zwaar die handdoeken wel niet zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel op beursen gewerkt en is heavy shit hoor. Handdoeken vouwen is er niks bij.
ik vind het geen gek cadeau hoor, bij bol kun je toch van alles kopen... beter dan een doos rommelquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een optie, kon ook voor iets anders kiezen.
Stevige hotel-handdoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan weet je niet hoe zwaar die handdoeken wel niet zijn
waar bestond die andere keuze uit?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een optie, kon ook voor iets anders kiezen.
Eigenlijk een fantastische business case...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bol.com die werknemers bol.com giftcards geeft is best wel gebrek aan creativiteit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |