Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Ervaar jij dit hetzelfde? Of zou jij dat hetzelfde ervaren?
MOZY HEEFT EEN ENORME PIEMEL EEN ECHTE DRILBOOR DIE GAAT ZO DOOR DE DARMWAND WHOOOOOOOTquote:
Loop nog steeds mankquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
MOZY HEEFT EEN ENORME PIEMEL EEN ECHTE DRILBOOR DIE GAAT ZO DOOR DE DARMWAND WHOOOOOOOT
Chai moet na de seks altijd even staan om haar longen weer in te laten dalenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
MOZY HEEFT EEN ENORME PIEMEL EEN ECHTE DRILBOOR DIE GAAT ZO DOOR DE DARMWAND WHOOOOOOOT
Shitquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chai moet na de seks altijd even staan om haar longen weer in te laten dalen
In dat topic gaat het over 10 cmquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
gvdquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chai moet na de seks altijd even staan om haar longen weer in te laten dalen
Ja maar ik wil ook niet dat hij op een forum gaat opscheppen over de hoeveelheid vlees die ik tussen mijn benen heb, dus dan moet ik dat ook niet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chai, dan hemel ik godverdomme de adamsanaconda van je vriend op, is het nog niet goed.
Roos?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet dat hij op een forum gaat opscheppen over de hoeveelheid vlees die ik tussen mijn benen heb, dus dan moet ik dat ook niet doen.
Heb een banaan, courgette, komkommer, salamiworst, amandelstaaf en een aubergine emoji.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
>fattie
>wil je snacks of niet?
wat dnk je
roosjeroosje98 taferelen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
Ja maar ik wil ook niet dat hij op een forum gaat opscheppen over de hoeveelheid vlees die ik tussen mijn benen heb, dus dan moet ik dat ook niet doen.
#justchaithoughts
Dit had je als topic moeten maken vriend.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef Stompzinnig het volgende:
ik was een keer in melige bui met me vriendin
dus toeb zei ik kom we gaan anus kusjes geven
toen zij zei van, wat is dat?
dus ik leg uit van ja je doet een klein beetje persen ma niet zo hard dat er poep uit komt ma gewoon dat je kringelspier een kus beweging doet en dan druk je je anusen tegen elkaar
dus we deden dat ma toen zoog het vacuum en die bitsch zit nu nog steeds aan me kont vast
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:48 schreef liesje1979 het volgende:
Astu. Beetje klein geworden.
[ afbeelding ]
Heel veel plezier Sara!
Kringelspierquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef Stompzinnig het volgende:
dus ik leg uit van ja je doet een klein beetje persen ma niet zo hard dat er poep uit komt ma gewoon dat je kringelspier een kus beweging doet en dan druk je je anusen tegen elkaar
dus we deden dat ma toen zoog het vacuum en die bitsch zit nu nog steeds aan me kont vast
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef Stompzinnig het volgende:
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef Stompzinnig het volgende:
dus ik leg uit van ja je doet een klein beetje persen ma niet zo hard dat er poep uit komt ma gewoon dat je kringspier een kus beweging doet en dan druk je je anusen tegen elkaar
dus we deden dat ma toen zoog het vacuum en die bitch zit nu nog steeds aan me kont vast
edit: sorry typfoutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |