Gwn bol.com cadeaukaart.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Hoe was jullie kerstpakket trouwens? Ik heb nog nooit zo'n grote gehad, maar was een beetje politiek correcte inhoud.
Appelsap ipv wijn, maar wel allerlei ongezonde snoeperijen waar mensen dik van worden.
Die koffie mok is wel ok.
mijne was niet politiek correct hoor, zat gewoon een neger inquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Hoe was jullie kerstpakket trouwens? Ik heb nog nooit zo'n grote gehad, maar was een beetje politiek correcte inhoud.
Appelsap ipv wijn, maar wel allerlei ongezonde snoeperijen waar mensen dik van worden.
een selfiestick en citruspers.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Ah, gewoon envelopje. Da's wel ok. Hoef je ook niet te slepen met zo'n doos.quote:
En een dode Eskimo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijne was niet politiek correct hoor, zat gewoon een neger in
Ach, en met jouw intellect hangt er nu waarschijnlijk een navelsinaasappel aan je selfiestick en heb je een uitgeperste telefoonquote:
Was doosje. Maar ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, gewoon envelopje. Da's wel ok. Hoef je ook niet te slepen met zo'n doos.
gelukkig zie ik er niet uit als een uitgeperste sinaasappel net als jij GODVERDOMMEquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach, en met jouw intellect hangt er nu waarschijnlijk een navelsinaasappel aan je selfiestick en heb je een uitgeperste telefoon
jezusquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was doosje. Maar ja.
Dat krijg je als je bij bol.com werkt.
nou nou nou, doe eens even rustig jij... snotaapquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig zie ik er niet uit als een uitgeperste sinaasappel net als jij GODVERDOMME
Kan je shit achterover drukken? Beetje rommelen met cijfers.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was doosje. Maar ja.
Dat krijg je als je bij bol.com werkt.
Pikken van je baas.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je shit achterover drukken? Beetje rommelen met cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |