quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:44 schreef cassielove87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liefste,
Ik roep je al weken
Begon al te smeken
Maar nu deze kreet
het maakt me gelijk heet
het enige dat ik nog moet weten is je adres!
En je zult me zeker zien
Gaan we kussen?![]()
Ik wil vragen om een hintquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:44 schreef cassielove87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liefste,
Ik roep je al weken
Begon al te smeken
Maar nu deze kreet
het maakt me gelijk heet
het enige dat ik nog moet weten is je adres!
En je zult me zeker zien
Gaan we kussen?![]()
Rammstein kan mij best bekorenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:24 schreef _sellovia_ het volgende:
[..]
Ik ben met je lijstje aan de slag gegaan.
Maar het budget is wel het moeilijke hieraan.
Toch al wel wat inspiratie en wat dingen gekocht.
Niet alles is wat je verzocht.
Is deze muzieksoort meer jouw smaak?
Of is deze meer raak?
Veel liefs van je valentijn
[ afbeelding ]
Peer-chocoladetaart? Dat klinkt heel interessant...quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hé lieverd, stuur je het recept van de peer-chocoladetaart ook mee? Ik ben nog te lui geweest om die op te zoeken. (Am I right? Am I?!)
Droge slipjes.. Serious? Wat is dat nou?!
Dan mis ik toch al het geil van jou!
Mijn favoriete kleur.
Dat is toch wel een lastige heur.
Het mooist vind ik een paars die heel erg naar blauw neigt,
De kleur waar jij mij warm voor krijgt.
Maar een mooie poederroze, mintgroen en fel en/of okergeel vind ik ook prachtig (dat moet ik alleen niet aan doen, dan zit je in de kleuren koningsblauw, donkerblauw, boombladgroen etc)
Ik verklap je een geheim ik ben echt niet drachtig (:') ) .
Mijn bh maat, nou dat is niet zoveel meer.
Die kinderen hebben mij leeggezogen, al twee keer.
Een majestueuze ribbenkast brengt de omvang wel naar 80,
En ach die B rock ik ook zeker prachtig
.
Zeg mij eens even lief,
Wanneer kom jij met ze spelen hartendief?![]()
Favoriete geur.
Dat is lastig. Afhankelijk van de situatie, een open deur..
De geur van mijn kindjes als ze net hebben geslapen, de trui van vriend, goede stoofpot op een herfstdag, kip uit de oven, net gemaaid gras, regen in de zomer, j'adore, mijn vanilleescence, etc etc.
Gelukkig maar. Overladen met liefde zal ik jequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieve lebbersok van me, ik kreeg iets hards en roze in mijn gleuf. Dankjeweldat kon ik gebruiken
ik heb haar op Facebook, zal ik eens vragen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:42 schreef I_Obey_Dobbey het volgende:
Euhm... er zijn nu 4 van de 6 weken voorbij tussen het lootjes trekken en 14 februari. Maar ik heb van mijn Valentijn nog geen adres, geen wensen, of interesses, of überhaupt een reactie... Ik heb hier berichtjes geplaatst, gequote, geDM't en gevraagd via het lootje op Lootjestrekken..
Wil je eens doen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb haar op Facebook, zal ik eens vragen?
We hebben inderdaad gemeen dat we met leerlingen werken. Ieder in een ander vakgebied.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
Lieve kwakl0ver
Wat een prachtig kaartje met hintviel er in mijn bus vandaag.
Mijn seva kan tekenen, handletteren, houdt van harry potter en heeft een kind want oei ik groei...
En er was ook een jurk met stipjes...
Hmmm. Zit je ook in het onderwijs toevallig?
Jij bent het hè? Fappie?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:11 schreef kwakl0ver het volgende:
[..]
We hebben inderdaad gemeen dat we met leerlingen werken. Ieder in een ander vakgebied.
Polkadots, ik hou ervan. Een deel van mij kan dat elke dag wel aan!
Kun je nu wat mensen van je lijstje strepen?
Dikke kus
Ik kan met de hand op mijn hart bekennen dat het niet Faptist is die dit typt.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:15 schreef kwakl0ver het volgende:
[..]
Ik kan met de hand op mijn hart bekennen dat het niet Faptist is die dit typt.
niets is wat het lijkt
Oeh dan kan jij het ook zijn, in het kader van "het is geen sinaasappel - wat is het? - stiekem toch een sinaasappel"quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:43 schreef Loj het volgende:
Ik geef Engels! (En rekenen, Taal, spelling, technisch lezen, begrijpend lezen, aardrijkskunde, schrijven, gym, muziek, godsdienst, verkeer en sociale vaardigheden![]()
)
Najaaaaaaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef kwakl0ver het volgende:
Ik ga het nog wat ingewikkelder maken voor je:
Twee kinderen, een jongen en een meisje.
Had ik al gezegd dat niets is wat het lijkt?
Bende gij het dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:04 schreef Loj het volgende:
Had ik al verteld dat Js met z'n krulletjeshaar best op een meisje lijkt.
Nee!quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bende gij het dan?
Want alleen sicilia heeft al een j en een m, en razz en chanty hebben een duo in de maak.anyway, wie het ook is, ik vind mn kaartje TOF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |