Dat vind ik echt het meest triest. Speciaal daar bestellen omdat je een glimp van iemand wil zien. En dan janken met je vieze troep dat hij alweer weg isquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:44 schreef Crip het volgende:
Zou ik bij de Turk bestellen die ik altijd zie tijdens het sporten? Is echt een lekkere vent.
heb geen zin in pizza of doner thostruggles
Adana kebab.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:44 schreef Crip het volgende:
Zou ik bij de Turk bestellen die ik altijd zie tijdens het sporten? Is echt een lekkere vent.
waar sport jij danquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:44 schreef Crip het volgende:
Kapsalonquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:44 schreef Crip het volgende:
kijk hoe srs hij reageert, vol emotion men.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het meest triest. Speciaal daar bestellen omdat je een glimp van iemand wil zien. En dan janken met je vieze troep dat hij alweer weg is
knap hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie seconden. Nieuw record
En dat zonder aboquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je beter hem gaan bestellen thoquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
kijk hoe srs hij reageert, vol emotion men.
ja klopt, al is t wel een tijd weggeweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het nare is dat die Skye reeks gewoon al begon toen ik nog niet geband was
Ik had beloofd samen met Hermann om paar maand mee te stoppen. Valt nu dus nog wel meequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Estro Jen reeks.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog wat gedaan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou niet op, maar ik had wel vakantie
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
nee hij heeft een kind, ik bekijk hem gwn tijdens het sporten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je beter hem gaan bestellen tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |