'vluchteling' jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Gewoon een vluchteling in elkaar slaan.
Niet moeten maar willen nog welquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:04 schreef MrSalazar het volgende:
Een nacht in zo'n kutcel moeten zitten.
Ja...quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:07 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Niet moeten maar willen nog wel
Mag je je mobiel niet meenemen in zo'n politiecel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:12 schreef Geerd het volgende:
Ik zou gewoon eerst is een uur of 2 in de badkamer gaan zitten zonder mobiel.
Denk dat je na 20 min het wel gezien hebt
nee jammer hequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Mag je je mobiel niet meenemen in zo'n politiecel?
Ook je riem niet en je veters nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dan gewoon ophangenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:02 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer anders herhaaldelijk 112 te bellen met een verhaal dat onwerkelijk over komt
Hallo met 112 wat kan ik voor u doen ?
Ik zit op de 120ste verdieping van de twin towers en krijg geen adem.
Hallo meneer wilt u ophangen ?
Ja maar ik krijg geen lucht heeeeeeeelp
Meneer dit nummer is voor noodgevallen en u houd de lijn bezet.
Ja maar ik moet ook heel nodig plassen Heeelp
Wilt u nu op hangen meneer.
En dit gewoon ff een tijdje vol houden
Dan kun je beter een valse melding op je eigen adres doen, dan hou je de lijn minder bezet voor echte noodgevallen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:02 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer anders herhaaldelijk 112 te bellen met een verhaal dat onwerkelijk over komt
Hallo met 112 wat kan ik voor u doen ?
Ik zit op de 120ste verdieping van de twin towers en krijg geen adem.
Hallo meneer wilt u ophangen ?
Ja maar ik krijg geen lucht heeeeeeeelp
Meneer dit nummer is voor noodgevallen en u houd de lijn bezet.
Ja maar ik moet ook heel nodig plassen Heeelp
Wilt u nu op hangen meneer.
En dit gewoon ff een tijdje vol houden
Bedankt voor de informatie, maar ik wil het echt een keer meemaken om handboeien om te krijgen en te worden weggevoerd in een politieauto etc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:07 schreef Koettie het volgende:
De PI in Zaandam is volgens mij binnenkort opzoek naar mensen die willen "Test-zitten". Informeer daar eens. Massagevangenis, veel leuker dan een politiecel.
Ga naar een voetbalwedstrijd en leef je uit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, maar ik wil het echt een keer meemaken om handboeien om te krijgen en te worden weggevoerd in een politieauto etc.
Voetbalquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:16 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ga naar een voetbalwedstrijd en leef je uit.
mogen ze niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dan gewoon ophangen
Haha, ik snap het wel. Lijkt me ook wel een ervaring. Maar dat heeft toch wel gevolgen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, maar ik wil het echt een keer meemaken om handboeien om te krijgen en te worden weggevoerd in een politieauto etc.
dan wordt het moeilijker opgepakt te worden hequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
Iets waar je geen strafblad voor krijgt lijkt me het belangrijkste.
Volgens mij krijg je dan gewoon een boete en mag je weer gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Gewoon iets stelen in de winkel
Maar dat loopt meestal goed af
En dat ben jij van plan? Vuile pikdief.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan gewoon een boete en mag je weer gaan
Simpel. Stomdronken voor het politie-buro gaan plassen. En dan net doen of je niet aanspreekbaar bent. Kotsen enzo...quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:43 schreef Calcio het volgende:
Hallo,
Aangezien ik alles een keer wil meemaken want je leeft maar 1x, zou ik eens opgepakt willen worden en voor 1 nachtje of in een politiecel ofzo worden gezet. Maar wat moet je daarvoor doen?
Ik wil geen strafblad krijgen aangezien dat problemen met reizen en een baan krijgen oplevert.
Dus tips?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:52 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Simpel. Stomdronken voor het politie-buro gaan plassen. En dan net doen of je niet aanspreekbaar bent. Kotsen enzo...
Succes
Heb wel eens n nachtje in de cel moeten ontnuchteren ja. Meerdere zelfs.quote:
Hahahahaha. STUK!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat een volkomen kansloos idee dit. waarom, zodat je beter de gangster kan uithangen als je in de kroeg hangt ofzo?
TS maakt een sterk punt voor preventieve abortus voor sommige personen naar mijn mening...
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je lul mag je houdenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
Leek me wel logisch, je moet toch iets te doen hebben in zo'n cel.
Tja, het is maar 1 nachtjequote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef raptorix het volgende:
Overigens genoeg overkomen, is echt niet leuk, want op zijn best liggen er wat tijdschriften en verveel je je dood.
Er zitten ook Panorama´s. Kan je lekker gaan sjorren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
Leek me wel logisch, je moet toch iets te doen hebben in zo'n cel.
In sommige wel, vooral als je verward of dronken overkomt.quote:
Onzin!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben sommige bureaus verschil tussen een politiecel en een arrestantenverblijf, bij laatste ben je vaak niet gefouilleerd en mag je dus je mobiel bij je houden.
Ik heb het toch ook heel duidelijk over een arrestantenverblijf, of lees je soms niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Onzin!!
Elke arrestant,al is /hijzij opgepakt voor het wildplassen,wordt gefouiilleerd en ontnomen van alle eigendommen. Ook veters en riemen.
Is standaard bij politie. Men heeft daar zelfs een wetgeving voor. Dat er agenten zijn die het een en ander vergeten of over het hoofd zien is menselijk.
Maar een mobieltje op cel is niet toegestaan bij wet.
Ik kan wel Nederlands lezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook heel duidelijk over een arrestantenverblijf, of lees je soms niet?
Daar kom je bijvoorbeeld als de controlleurs je bij het bureau afleveren, en in afwachting geplaatst word, het gebeurt ook dat de politie je daar tijdelijk laat wachten, bijvoorbeeld als je je vrijwillig meld op een bureau, zelf zeker 3 keer gehad.
Zucht dat snap ik ook wel, maar het is niet altijd praktisch mogelijk om iemand goed te fouilleren, bijvoorbeeld als je als groep word aangehouden, vandaar dat je dus eerst in een arrestantenverblijf geplaatst word, zodat men vervolgens stuk voor stuk gefouilleerd en geïdentificeerd kan worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:43 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik kan wel Nederlands lezen.
Voor de duidelijkheid:
Het is bij wet niet toegestaan om n mobiel op cel te hebben. Of het nou n politiecel is,,een arrestanten-complex,een HVB of van mijn part een half-open inrichting. Het is gwn bij wet niet toegestaan dus jouw post #66 klopt niet. Een agent(e) maakt n fout of het wordt binnengemokkeld.
Kan je wel hoog en laag springen. Het is en blijft bij wet verboden om n mobiel op cel te hebben.
Dus door een fout van een ambtenaar. Hehe,we zijn er uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zucht dat snap ik ook wel, maar het is niet altijd praktisch mogelijk om iemand goed te fouilleren, bijvoorbeeld als je als groep word aangehouden, vandaar dat je dus eerst in een arrestantenverblijf geplaatst word, zodat men vervolgens stuk voor stuk gefouilleerd en geïdentificeerd kan worden.
hahah ja goeie.. Zorg wel dat je minstens 6 uur tijd weet te rekken. Als ze ja na die 6 uur in verzekering stellen zit je goed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef Hallojo het volgende:
Ga naar het politiebureau en zeg dat je iemand vermoord hebt en jezelf aan komt geven. En de volgende ochtend zeg je dat het een garpje is.
Nee we zijn er niet uit, politie mag je helemaal niet altijd fouilleren, ter voorbeeld als jij aangehouden word voor wildplassen, dan mogen ze je niet fouilleren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Dus door een fout van een ambtenaar. Hehe,we zijn er uit.
Ja dat kunnen ze vast waarderen en dan laten ze je ook zomaar weer gaan zekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef Hallojo het volgende:
Ga naar het politiebureau en zeg dat je iemand vermoord hebt en jezelf aan komt geven. En de volgende ochtend zeg je dat het een garpje is.
Als je het op 1 april doet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze vast waarderen en dan laten ze je ook zomaar weer gaan zeker
Wel als ze je in de cel gooien...en TS wil n nacht in de cel verblijven. 1+1=?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee we zijn er niet uit, politie mag je helemaal niet altijd fouilleren, ter voorbeeld als jij aangehouden word voor wildplassen, dan mogen ze je niet fouilleren.
Ja maar als je aangehouden word op straat mag de politie je alleen bij ernstige zaken fouilleren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:08 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Wel als ze je in de cel gooien...en TS wil n nacht in de cel verblijven. 1+1=?
Oh.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan gewoon een boete en mag je weer gaan
Lekkere vrienden heb jijquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh.
Een vriend van mij moest onlangs een paar uur in een cel zitten nadat ze hem hadden betrapt
kloptquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
Fatsoenlijke burgers doen zulke dingen niet
Haha,klopt. Maar als je de cel in moet,al is het maar voor 6 uurtjes,moet je alsnog al je spullen inleveren,dus ook n mobiel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar als je aangehouden word op straat mag de politie je alleen bij ernstige zaken fouilleren.
welk programmaquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:36 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou me opgeven voor dat nieuwe programma van bnnvara.
Is ergens een topic over. Over je dromen behalen ondanks dat het je niet lukt.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Is ergens een topic over. Over je dromen behalen ondanks dat het je niet lukt.
Weer ik maar ik wil het een keer op de echte manier meemaken zegmaar dat je opgepakt wordt handboeien omkrijgt in een auto moet zitten afgevoerd etc etcquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:28 schreef Magemelvin het volgende:
Daar zijn gewoon speciale dagen voor.
Dat kan dus via dat programma, je moet alleen wel 30+ en enigszins kansloos zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
[..]
Weer ik maar ik wil het een keer op de echte manier meemaken zegmaar dat je opgepakt wordt handboeien omkrijgt in een auto moet zitten afgevoerd etc etc
Zo'n programma is niet de echte situatie maar gespeeldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat kan dus via dat programma, je moet alleen wel 30+ en enigszins kansloos zijn.
Die zijn kut ja. Je moet op een knopje drukken als je gescheten hebt en dan spoelt zo een kutwout je plee op afstand door. Als ie een keer zin heeft daarin. Na een kwartier ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:04 schreef MrSalazar het volgende:
Een nacht in zo'n kutcel moeten zitten.
je drol op afstand laten doorspoelen door een wout?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die zijn kut ja. Je moet op een knopje drukken als je gescheten hebt en dan spoelt zo een kutwout je plee op afstand door. Als ie een keer zin heeft daarin. Na een kwartier ofzo![]()
Zit je dan lekker in je eigen stank
En maar 1x per dag luchten en een sigaretje mogen roken is ook ronduit kut.
Het eten ook trouwens
Heb er ruim een week gezeten lang geleden. Geen pretje. Je kan beter in de gevangenis zitten dan in een politiecel kan ik je vertellen.
Waarom heb je gezeten dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:22 schreef Geralt het volgende:
Dat was op het politiebureau in Weert. Ongeveer 15 jaar geleden. En nee dat was geen psychiatrische afdeling en nee ik lul niet uit mn nek.
Omdat ik stout was geweestquote:
Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar lichamelijk letsel ten gevolge luidde het geloof ik.quote:
Tja, Hollandse rechtersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:29 schreef Geralt het volgende:
Overigens had ik die klojo met geen vinger aangeraakt. Ik was er louter bij. En dat geloofde de rechter niet.
Omdat elke tokkie en fin met zo'n smoes komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:29 schreef Geralt het volgende:
Overigens had ik die klojo met geen vinger aangeraakt. Ik was er louter bij. En dat geloofde de rechter niet.
Mag je niet eens roken in je cel?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die zijn kut ja. Je moet op een knopje drukken als je gescheten hebt en dan spoelt zo een kutwout je plee op afstand door. Als ie een keer zin heeft daarin. Na een kwartier ofzo![]()
Zit je dan lekker in je eigen stank
En maar 1x per dag luchten en een sigaretje mogen roken is ook ronduit kut.
Het eten ook trouwens
Heb er ruim een week gezeten lang geleden. Geen pretje. Je kan beter in de gevangenis zitten dan in een politiecel kan ik je vertellen.
Een politiecel is geen gevangeniscel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mag je niet eens roken in je cel?
Nou, ik snap niet waar al die tokkies vandaan halen dat de gevangenis hiero net een hotel is.
Ik vind het ook vreemd dat je je mobiel niet mee mag nemen, alsof je daar iets kwaads mee kan doen in een politiecelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mag je niet eens roken in je cel?
Nou, ik snap niet waar al die tokkies vandaan halen dat de gevangenis hiero net een hotel is.
Ik zie dit wel vaker voorkomen maar wat betekent 1111111quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:09 schreef vaduz het volgende:
Je gaat naar het politiebureau. Je zegt dat je vorige week iets in de cel bent vergeten. Je vraagt of je even in de cel rond mag kijken. Ze laten je de cel zien. Jij trekt zo heel hard de deur dicht. Hun denken van "Hé onze cel, wat doe je!!!!!!!1111111". Ze laten je een paar uur zitten.
Dan ben je nog op het uitroepteken aan het drukken terwijl je de Shift hebt losgelaten. Oldskool.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie dit wel vaker voorkomen maar wat betekent 1111111
Oh echt, haha. Dankjewel voor je reactie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Dan ben je nog op het uitroepteken aan het drukken terwijl je de Shift hebt losgelaten. Oldskool.
Zoals bonnetjes uitschrijven?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:42 schreef Gerard_Geit het volgende:
Doe het alsjeblieft niet... Dan haal je agenten van de straat af die wel iets zinvollers te doen hebben.
Zoals de wapenstok diep in de kut van je zusje te duwen waarbij de pepperspray dient als glijmiddel en ze met de handboeien is vastgeketend aan het bed terwijl ze collega hoofdagent Achmed een flinke pijpbeurt geeft en dezelfde hoofdagent Achmed schreeuwend ejaculeert in haar mond terwijl je zusje jouw naam schreeuwtquote:
Nee is een uiterst geheime code. Je moet het aantal 1en tellen en dan in de geheime tabel de bijbehorende code opzoeken. Tabel enkel vekrijgbaar bij 5000 posts of meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh echt, haha. Dankjewel voor je reactie.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:40 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Zoals de wapenstok diep in de kut van je zusje te duwen waarbij de pepperspray dient als glijmiddel en ze met de handboeien is vastgeketend aan het bed terwijl ze collega hoofdagent Achmed een flinke pijpbeurt geeft en dezelfde hoofdagent Achmed schreeuwend ejaculeert in haar mond terwijl je zusje jouw naam schreeuwt
wordt dat niet veel zwaarder bestraft?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:33 schreef VromeBroeder het volgende:
schreeuw kankerjood naar een agent of schijn met een laserpen in zn oog
dat is 10 jaar ofzoquote:Op maandag 11 januari 2016 00:44 schreef Rickertman96 het volgende:
zoek een agentchickie op en verkracht haar
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja je moet ook niet 10 jaar vastzitten he
gewoon de volgende dag ontsnappen
heb je.maar.een dag gezeten en nog.geneukt ookquote:Op maandag 11 januari 2016 00:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja je moet ook niet 10 jaar vastzitten he
gewoon de volgende dag ontsnappen
Teringquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:42 schreef Gerard_Geit het volgende:
Doe het alsjeblieft niet... Dan haal je agenten van de straat af die wel iets zinvollers te doen hebben.
Als je het toch wilt doen:
Ga je extra opvallend gedragen. Blijf bijv. een lange tijd in een woonwijk staan en ga heel opzichtig in auto's kijken. Bel eventueel zelf 112 om de "verdachte situatie" door te geven. Als de politie komt moet je ze beledigen. "kankerhomo" of iets in die trant en de maat is snel vol. Het enige nadeel is dat ze uit frustratie je wat hardhandig kunnen aanpakken om je aan te houden. Als je op safe wilt spelen doe je het zo: "Mocht u mij willen aanhouden dan werk ik volledig mee en zal ik mij niet proberen te onttrekken. U bent een kankerhomo."
Eenmaal op het politiebureau willen ze o.a. een verklaring van je opschrijven voordat ze de boete uitdelen, zeg dat je geen verklaring wilt geven totdat je gesproken hebt met je advocaat.
Waarschijnlijk word je vastgezet totdat er een advocaat komt, in de avond/nacht kan dit wel een tijdje duren.
te riskant straks word ik neergeschotenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Gewoon allahu akbar roepen op het centraal station ofzo. Dan wordt je vast wel meegenomen. Daarna zeg je "its a prank bro" en word je vrijgelaten.
beterquote:Op maandag 11 januari 2016 02:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
te riskant straks word ik neergeschoten
Gewoon geen vest met draadjes aan doen. Dat geeft het verkeerde signaal af.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
te riskant straks word ik neergeschoten
Jij bent beroepscrimineel of wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:02 schreef thewhiteguy het volgende:
Politiecellen in Dordt zijn niet zo slecht, tv en radio aanwezig. Gorinchem is echt drama, harde banken, geen buitenlicht (tl) en niks te lezen. Capelle is is raar met plexiglas als muur naar de gang, wel lekker chaotisch daar, telefoon mee kunnen smokkelen in de cel.
Hoop t nooit meer mee te maken, een minuut lijkt wel een uur.
Heb jij een obsessie met Hitler ofzo? In elk topic roep je z'n naam wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef Gerard_Geit het volgende:
Loop een politiebureau binnen en schreeuw HEIL HITLER
Allah Akbar roepen werkt ook goed tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef Gerard_Geit het volgende:
Loop een politiebureau binnen en schreeuw HEIL HITLER
Nee dan word je neergeschoten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Allah Akbar roepen werkt ook goed tegenwoordig.
hij wordt de opvolgerquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Heb jij een obsessie met Hitler ofzo? In elk topic roep je z'n naam wel.
Valt mee. Maar paar dingen op mijn naamquote:
Denk t welquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef herdershont het volgende:
Kan je als minderjarige (16 of 17) eigenlijk op worden gepakt voor openbare dronkenschap ofzo?
mm openbare brandstichtingquote:Op donderdag 14 januari 2016 05:09 schreef Meneer_Meeuw het volgende:
Een paar flinke proppen krant aansteken voor het politiebureau?
Openbare dronkenschap?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:20 schreef PeZu het volgende:
hier houd je weinig aan over: voor het politie buro, dronken doen (wel wat drinken vd geur en eventuele test) eventueel alsof je over een politiewagen wil pissen en lekker lallen, ook al ben je niet dronken gewoon doen alsof je totaal niet voor rede vatbaar bent, geen id meenemen, et voila nachtje cel zonder repercussies
vaak krijg je die prent gewoon niet en laten ze je roes uitslapen.quote:
Chill!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaak krijg je die prent gewoon niet en laten ze je roes uitslapen.
Nicequote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaak krijg je die prent gewoon niet en laten ze je roes uitslapen.
als ze je nml niet testen is er geen bewijs voor het dronken zijnquote:
invloed, hoeft niet dronkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze je nml niet testen is er geen bewijs voor het dronken zijn
Openbare dronkenschap wordt beoordeeld door de agent zelf, hoef je niet voor te blazenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze je nml niet testen is er geen bewijs voor het dronken zijn
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap wordt beoordeeld door de agent zelf, hoef je niet voor te blazen
en dan vecht je het aan, hoe willen ze dan bewijzen dat je dronken was als je beweert een episode te hebben gehad na 1 drankjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap wordt beoordeeld door de agent zelf, hoef je niet voor te blazen
de verklaring van een agent telt zwaarder mee dan een verklaring van jou.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan vecht je het aan, hoe willen ze dan bewijzen dat je dronken was als je beweert een episode te hebben gehad na 1 drankje
van een agent niet wellicht tweequote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:18 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
de verklaring van een agent telt zwaarder mee dan een verklaring van jou.
Wat is je budget aan boetes?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee wacht nog steeds op de ultieme manier, heb jij nog tips Gerard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |