'vluchteling' jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Gewoon een vluchteling in elkaar slaan.
Niet moeten maar willen nog welquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:04 schreef MrSalazar het volgende:
Een nacht in zo'n kutcel moeten zitten.
Ja...quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:07 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Niet moeten maar willen nog wel
Mag je je mobiel niet meenemen in zo'n politiecel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:12 schreef Geerd het volgende:
Ik zou gewoon eerst is een uur of 2 in de badkamer gaan zitten zonder mobiel.
Denk dat je na 20 min het wel gezien hebt
nee jammer hequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Mag je je mobiel niet meenemen in zo'n politiecel?
Ook je riem niet en je veters nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dan gewoon ophangenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:02 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer anders herhaaldelijk 112 te bellen met een verhaal dat onwerkelijk over komt
Hallo met 112 wat kan ik voor u doen ?
Ik zit op de 120ste verdieping van de twin towers en krijg geen adem.
Hallo meneer wilt u ophangen ?
Ja maar ik krijg geen lucht heeeeeeeelp
Meneer dit nummer is voor noodgevallen en u houd de lijn bezet.
Ja maar ik moet ook heel nodig plassen Heeelp
Wilt u nu op hangen meneer.
En dit gewoon ff een tijdje vol houden
Dan kun je beter een valse melding op je eigen adres doen, dan hou je de lijn minder bezet voor echte noodgevallen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:02 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer anders herhaaldelijk 112 te bellen met een verhaal dat onwerkelijk over komt
Hallo met 112 wat kan ik voor u doen ?
Ik zit op de 120ste verdieping van de twin towers en krijg geen adem.
Hallo meneer wilt u ophangen ?
Ja maar ik krijg geen lucht heeeeeeeelp
Meneer dit nummer is voor noodgevallen en u houd de lijn bezet.
Ja maar ik moet ook heel nodig plassen Heeelp
Wilt u nu op hangen meneer.
En dit gewoon ff een tijdje vol houden
Bedankt voor de informatie, maar ik wil het echt een keer meemaken om handboeien om te krijgen en te worden weggevoerd in een politieauto etc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:07 schreef Koettie het volgende:
De PI in Zaandam is volgens mij binnenkort opzoek naar mensen die willen "Test-zitten". Informeer daar eens. Massagevangenis, veel leuker dan een politiecel.
Ga naar een voetbalwedstrijd en leef je uit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, maar ik wil het echt een keer meemaken om handboeien om te krijgen en te worden weggevoerd in een politieauto etc.
Voetbalquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:16 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ga naar een voetbalwedstrijd en leef je uit.
mogen ze niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dan gewoon ophangen
Haha, ik snap het wel. Lijkt me ook wel een ervaring. Maar dat heeft toch wel gevolgen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, maar ik wil het echt een keer meemaken om handboeien om te krijgen en te worden weggevoerd in een politieauto etc.
dan wordt het moeilijker opgepakt te worden hequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
Iets waar je geen strafblad voor krijgt lijkt me het belangrijkste.
Volgens mij krijg je dan gewoon een boete en mag je weer gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Gewoon iets stelen in de winkel
Maar dat loopt meestal goed af
En dat ben jij van plan? Vuile pikdief.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan gewoon een boete en mag je weer gaan
Simpel. Stomdronken voor het politie-buro gaan plassen. En dan net doen of je niet aanspreekbaar bent. Kotsen enzo...quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:43 schreef Calcio het volgende:
Hallo,
Aangezien ik alles een keer wil meemaken want je leeft maar 1x, zou ik eens opgepakt willen worden en voor 1 nachtje of in een politiecel ofzo worden gezet. Maar wat moet je daarvoor doen?
Ik wil geen strafblad krijgen aangezien dat problemen met reizen en een baan krijgen oplevert.
Dus tips?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:52 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Simpel. Stomdronken voor het politie-buro gaan plassen. En dan net doen of je niet aanspreekbaar bent. Kotsen enzo...
Succes
Heb wel eens n nachtje in de cel moeten ontnuchteren ja. Meerdere zelfs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |