Zelden grotere onzin gelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pröpper mist gewoon dynamiek en dat is toch wel essentieel voor een middenvelder in het huidige voetbal.
wat heeft dat met dynamiek te maken, hij doet alles op een sukkeldrafjequote:Op donderdag 7 januari 2016 11:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)vreter-Propper.dhtml
als het van jou komt is dat niet zo'n probleemquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelden grotere onzin gelezen.
Omdat middelmatige mensen zoals Badder hierover beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom gaat het hier over middelmaat als een Propper
Iemand die zo ongeveer de meeste kilometers maakt op Champions League niveau is niet niet dynamisch.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft dat met dynamiek te maken, hij doet alles op een sukkeldrafje
Onzin meters maken is niet speciaal. Serano rent zich ook de pleuris zegt toch niks.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand die zo ongeveer de meeste kilometers maakt op Champions League niveau is niet niet dynamisch.
Daarom, maar het punt met Badder is altijd dat hij uiteindelijk alleen maar hier komt om te vertellen dat PSV beter isquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin meters maken is niet speciaal. Serano rent zich ook de pleuris zegt toch niks.
Is goed Jari, het zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin meters maken is niet speciaal. Serano rent zich ook de pleuris zegt toch niks.
Ik was, wederom, niet de eerste die de naam Propper in het topic dropte.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat middelmatige mensen zoals Badder hierover beginnen.
Maar je was wel de eerste die weer over PSV begonquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik was, wederom, niet de eerste die de naam Propper in het topic dropte.
Het heet voetballen niet ren je rot.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is goed Jari, het zegt helemaal niets.
[ afbeelding ]
Apart, waarom ben je dan fan van Hupperts, de nieuwe Robben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het heet voetballen niet ren je rot.
Snap niet zo goed waar dat vandaan komt maar goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Apart, waarom ben je dan fan van Hupperts, de nieuwe Robben?
Nee, dat was JR-Style.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je was wel de eerste die weer over PSV begon
Nee die had het over Ajax tegen PSV, jij komt dan meteen weer met hoe goed PSV is.quote:
Klaassen en Propper zijn beide middelmaat. Of zie je een van die twee ooit bij een topclub komen. Zelfs megatalent Eriksen kan dat nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:54 schreef fathank het volgende:
Doen alsof Pröpper een middelmatig voetballertje is.
Maar goed, verder met Ajax.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die had het over Ajax tegen PSV, jij komt dan meteen weer met hoe goed PSV is.
probeer het eens, gewoon in dit topic het over Ajax en zijn spelers te hebben zonder PSV of spelers ervan te noemen.
Dit is natuurlijk sowieso waar. Waarbij Klaassen wat jonger is en dus in potentie zich nog meer kan ontwikkelen. Uiteindelijk verwacht ik dat ze beide hun geld in de middenmoot van een topcompetitie gaan verdienen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen en Propper zijn beide middelmaat. Of zie je een van die twee ooit bij een topclub komen. Zelfs megatalent Eriksen kan dat niet
Geen Barcelona-materiaal nee maar laten we het even in perspectief zien. Anders is 95% van de profvoetballers brandhout.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen en Propper zijn beide middelmaat. Of zie je een van die twee ooit bij een topclub komen. Zelfs megatalent Eriksen kan dat niet
Ik netwerk helemaal niet voor PSV. Dat zou onzinnig zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga dan weg. Lekker netwerken voor PSV ofzo
Ga in ieder geval maar iets zinvols doen. Doei.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik netwerk helemaal niet voor PSV. Dat zou onzinnig zijn.
Klaassen heeft wel een bepaalde drive die ik bij Propper minder zie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk sowieso waar. Waarbij Klaassen wat jonger is en dus in potentie zich nog meer kan ontwikkelen. Uiteindelijk verwacht ik dat ze beide hun geld in de middenmoot van een topcompetitie gaan verdienen.
'Drive' is wel iets heel ontastbaars, omdat het vaak wordt verward met een bepaalde uitstraling of gezichtsmimiek. Allemaal nogal subjectief en nietszeggend, wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen heeft wel een bepaalde drive die ik bij Propper minder zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |