jezusquote:'Afgelopen zomer was de komst van Jeremain Lens dichtbij. Nu is hij nog steeds een optie. Bas Dost? Die zou zeker bij ons passen, gezien de ontwikkeling die hij doormaakt. De vraag is natuurlijk of het allemaal betaalbaar is.'
Roda, Groningen, ADO, excelsior en NEC speelden allen aardig verdedigend. Eenvoudige overwinningen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde en FC Utrecht waren toeval?
onbetaalbare spelers volgen en dan zeggen dat het wederom net niet gelukt is, en met een plan b ( lees afdankertje) komenquote:
of denken dat Dost bij Ajax zou passen...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onbetaalbare spelers volgen en dan zeggen dat het wederom net niet gelukt is, en met een plan b ( lees afdankertje) komen
denk best dat hij waardevol zal zijn. Meer geen enorme verbetering t.o.v Milikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
of denken dat Dost bij Ajax zou passen...
Kan in de Nederlandse competitie goed meevoetballen hoor, deed hij bij Heerenveen al aardig en zal nu wat beter zijn. En totaal onhaalbaar. Die kans heeft Ajax een paar keer laten lopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
of denken dat Dost bij Ajax zou passen...
Die was nu ook wel weg geweest in het geval vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kan in de Nederlandse competitie goed meevoetballen hoor, deed hij bij Heerenveen al aardig en zal nu wat beter zijn. En totaal onhaalbaar. Die kans heeft Ajax een paar keer laten lopen.
Dat denk ik dus ook. Dan hebben ik nog liever fatsoenlijke flankenspelers die de spits beter bedienen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
denk best dat hij waardevol zal zijn. Meer geen enorme verbetering t.o.v Milik
Ajax is volgens mij ook totaal niet bezig met het zoeken naar "echte" versterkingen of goede spelers met ervaring. Al die jonge sukkeltjes iedere keer...quote:Ajax doet vergeefs bod van 1,7 miljoen euro op Roemeens toptalent’
Vrijdag, 8 januari 2016 om 18:56
Universitatea Craiova heeft een aanbieding van Ajax afgeslagen. De Amsterdammers hadden 1,7 miljoen euro over voor Andrei Ivan, maar voor dat bedrag willen de Roemenen de negentienjarige aanvaller niet laten gaan.
Dat zegt vader Daniel althans in de Roemeense media: “Hij gaat niet zomaar weg. Ajax bood bijvoorbeeld 1,7 miljoen, maar de club eist 3 miljoen en een doorverkooppercentage van dertig procent. Ook een bod van 2 miljoen van Zenit Sint-Petersburg werd afgewezen.” Ivan heeft bij Craiova nog een contract tot Nieuwjaarsdag 2021 en in de verbintenis zou een gelimiteerde som van twaalf miljoen euro staan.
De enkelvoudig Roemeens international zou door George Ogararu zijn getipt bij Ajax. Naast Zenit zitten ook Barcelona, Juventus, AS Roma en Steaua Boekarest achter het talent aan. Ivan speelde eerder voor CSM Moreni en Scoala de Fotbol Sporting en kwam in dienst van Craiova inmiddels tot 6 doelpunten en 5 assists in 47 officiële wedstrijden.
liever dit dan fucking Bas Dostquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax is volgens mij ook totaal niet bezig met het zoeken naar "echte" versterkingen of goede spelers met ervaring. Al die jonge sukkeltjes iedere keer...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
denk best dat hij waardevol zal zijn. Meer geen enorme verbetering t.o.v Milik
Snap echt niet zo goed waarom jullie dit denken. Hebben jullie Dost ooit één mooie goal zien maken met zijn voeten? Met een mooie goal bedoel ik een hard schot, een volley of iets wat op een technisch vaardige aanname lijkt ofzo.quote:
1,7 bieden als zenit al 2 boodquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax is volgens mij ook totaal niet bezig met het zoeken naar "echte" versterkingen of goede spelers met ervaring. Al die jonge sukkeltjes iedere keer...
Jawel, twee briljante goals tegen Bayern toch een keer? Al had er een een luchtje van mazzelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Snap echt niet zo goed waarom jullie dit denken. Hebben jullie Dost ooit één mooie goal zien maken met zijn voeten? Met een mooie goal bedoel ik een hard schot, een volley of iets wat op een technisch vaardige aanname lijkt ofzo.
Dan is Milik toch veel beter? Kapt spelers uit, krult ballen in de kruising, en scoort regelmatig een mooie goal.
Als er over Milik's eenbenigheid wordt geklaagd, dan kunnen we bij Dost meteen stoppen want die heeft nog nooit een bal met links goed geraakt. Dost heeft een jaar lang gewoon goed geprofiteerd van alle voorzetten die hij van de zijkant (Debruyne) kreeg. Maar hij zou er bij Ajax minder maken dan Milik, ben ik van overtuigd.
1,7 miljoen + Wij Zijn Ajax!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
1,7 bieden als zenit al 2 boodis echt wen teken dat je die jongen graag wilt hebben
Dit soort bedragen moet je neertellen voor 16-jarigen als je echte talenten wil hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een goed geplaatste intikker van een meter of 10 en eentje die hij verkeerd op zijn voet raakte waardoor de bal per ongeluk de kruising in dwarrelde jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jawel, twee briljante goals tegen Bayern toch een keer? Al had er een een luchtje van mazzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |