SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sanogo doet het goed op de training, we doen het met deze groepquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar las ik dus weer dat de spits volgens het interne gezelschap niet noodzakelijk is?![]()
Ze veranderen ook om de paar weken van mening, lekker man.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sanogo doet het goed op de training, we doen het met deze groep
Niet dat ik het erg vind, want imo ligt het probleem niet bij de spits.![]()
Er zit geen enkel idee achter hè? Ze doen in ieder geval niet hun best om het tegendeel in de media te laten blijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze veranderen ook om de paar weken van mening, lekker man.![]()
Bij de trainer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze veranderen ook om de paar weken van mening, lekker man.
Niet dat ik het erg vind, want imo ligt het probleem niet bij de spits.
Je kan zeggen wat je wil maar ik heb toch bij elke speler het idee dat ze zo veel beter kunnen. Met Bazoer, Tete en Cillessen heb je drie toppers, Riedewald heeft beter laten zien dan de laatste wedstrijden en kan nog veel groeien, Gudelj en Klaassen zijn geen slechte voetballers maar laten gewoon geen reet zien, Milik vind ik een talentvolle speler en El Ghazi, Younes, Fischer kunnen ook zeker wel wat.
Ik snap wel dat er niet aan de lopende band spelers worden gekocht, spelers die in dit team dat voor geen meter samenspeelt kunnen uitblinken zijn gewoon te duur.![]()
Misschien ligt je verwachtingspatroon simpelweg te hoog? Van die 3 toppers die je noemt vind ik alleen Bazoer (in potentie) echt top. Waardoor denk je dat Cillessen ooit bij een topclub komt? Ik vond Stekelenburg destijds beter (en ook meer uitstraling) en die heeft in het buitenland overal op de bank gezeten. Tete is prima en verdedigd goed, maar is aanvallend wat bleu.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij de trainer?
Je kan zeggen wat je wil maar ik heb toch bij elke speler het idee dat ze zo veel beter kunnen. Met Bazoer, Tete en Cillessen heb je drie toppers, Riedewald heeft beter laten zien dan de laatste wedstrijden en kan nog veel groeien, Gudelj en Klaassen zijn geen slechte voetballers maar laten gewoon geen reet zien, Milik vind ik een talentvolle speler en El Ghazi, Younes, Fischer kunnen ook zeker wel wat.
Ik snap wel dat er niet aan de lopende band spelers worden gekocht, spelers die in dit team dat voor geen meter samenspeelt kunnen uitblinken zijn gewoon te duur.
Jongens als el Ghazi en Fischer zijn domme krachten, kunnen een wedstrijd zeker voor je beslissen maar het is vaak of een 4, of een 8. Daarnaast weinig voetbalinzicht, wat dat betreft schrijf ik Youness hoger aan.![]()
blehhh, staat filmpje over sanogoal die op doel schiet met whats my name erin. maar krijg hem niet gecopydquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sanogo doet het goed op de training, we doen het met deze groep
https://twitter.com/ajaxlife/status/684687999267913728 zoietsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Imho klopt de afstemming tussen de spits en vleugels niet, te weinig ballen komen eraan. Fischer wil naar binnen, niet buitenom..
Defensief klopt het wel, druk zetten klopt, alleen aanvallend moet nog stukken beter![]()
Oke mokkiemokquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
<blockquote class="twitter-video" lang="nl"><p lang="nl" dir="ltr">Sanogo neemt Onana onder vuur, maar komt niet tot scoren. <a href="https://twitter.com/hashtag/ajax?src=hash">#ajax</a> <a href="https://t.co/Sg8NW1llTK">pic.twitter.com/Sg8NW1llTK</a></p>— Ajax Life (@ajaxlife) <a href="https://twitter.com/ajaxlife/status/684687999267913728">6 januari 2016</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>![]()
al aangepast droplulquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Akkoord maar net als bij Frank zou ik niet weten wie een goede vervanger zou zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon het hele Technisch hart, mag dat ook?![]()
Een goede vervanger voor Frank of hoe moet ik dit lezen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Akkoord maar net als bij Frank zou ik niet weten wie een goede vervanger zou zijn![]()
Misschien, maar van alle spelers heb ik ze (structureel) veel beter zien spelen dan ze in de afgelopen weken doen. In ieder geval de spelers die in de basis staan en een aantal op de bank kunnen echt wel wat, alleen het loopt voor geen meter en dus is het niet om aan te gluren. En ik zie Cillessen over een paar jaar bij een topclub ja. Tete is natuurlijk afwachten, maar verdedigend vind ik hem wel een groot talent en aanvallend gaat het ook steeds beter.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Misschien ligt je verwachtingspatroon simpelweg te hoog? Van die 3 toppers die je noemt vind ik alleen Bazoer (in potentie) echt top. Waardoor denk je dat Cillessen ooit bij een topclub komt? Ik vond Stekelenburg destijds beter (en ook meer uitstraling) en die heeft in het buitenland overal op de bank gezeten. Tete is prima en verdedigd goed, maar is aanvallend wat bleu.
Jongens als el Ghazi en Fischer zijn domme krachten, kunnen een wedstrijd zeker voor je beslissen maar het is vaak of een 4, of een 8. Daarnaast weinig voetbalinzicht, wat dat betreft schrijf ik Youness hoger aan.
Ik denk dat het met El Ghazi nog wel goed komt, die heeft ook wel zelfkennis en weet dat hij niks laat zien in de afgelopen wedstrijden (is natuurlijk ook geblesseerd geweest). Younes ben ik ook wel van onder de indruk maar laat het ook nog niet een hele wedstrijd zien![]()
Oh nvmquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een goede vervanger voor Frank of hoe moet ik dit lezen?Ik dacht even dat je het hele TH wou vervangen. Maar nee, ik zou dus ook niet weten wie Frank zou moeten vervangen
![]()
Benitez is nu vrijquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nvmIk dacht even dat je het hele TH wou vervangen. Maar nee, ik zou dus ook niet weten wie Frank zou moeten vervangen
![]()
Overmars moet natuurlijk ook weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nvmIk dacht even dat je het hele TH wou vervangen. Maar nee, ik zou dus ook niet weten wie Frank zou moeten vervangen
![]()
Cilgod in top 3 beste keepers ter wereld. Jij weet niks.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Misschien ligt je verwachtingspatroon simpelweg te hoog? Van die 3 toppers die je noemt vind ik alleen Bazoer (in potentie) echt top. Waardoor denk je dat Cillessen ooit bij een topclub komt? Ik vond Stekelenburg destijds beter (en ook meer uitstraling) en die heeft in het buitenland overal op de bank gezeten. Tete is prima en verdedigd goed, maar is aanvallend wat bleu.
Jongens als el Ghazi en Fischer zijn domme krachten, kunnen een wedstrijd zeker voor je beslissen maar het is vaak of een 4, of een 8. Daarnaast weinig voetbalinzicht, wat dat betreft schrijf ik Youness hoger aan.![]()
Tuurlijk Ronquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cilgod in top 3 beste keepers ter wereld. Jij weet niks.![]()
![]()
Hij heeft gelijk. Je weet geen fuck. En nu wieberen uit dit topic.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Gaat toch niet gebeuren, want ze hebben allemaal elkaars rug.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overmars moet natuurlijk ook weg.Oh.![]()
Als je denkt dat hij met zijn rare uitspraak gelijk heeft dan ben je helaas het debielere broertje van hem. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je weet geen fuck. En nu wieberen uit dit topic.![]()
ga nu gewoon wegquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je denkt dat hij met zijn rare uitspraak gelijk heeft dan ben je helaas het debielere broertje van hem. Gecondoleerd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik word er heel erg droevig van, JR. De blindheid en angst om fouten te erkennen is zo lachwekkend.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren, want ze hebben allemaal elkaars rug.
Marc doet alles voor het geld. Ajax interesseert hem geen fuck. Vanaf 1:32, dit is dan 2010.
![]()
Ja dat filmpje heb ik gezien ja. Maar dat het hem niks interesseert bleek ook wel uit Rapport Ling.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word er heel erg droevig van, JR. De blindheid en angst om fouten te erkennen is zo lachwekkend.
Marc doet alles voor het geld. Ajax interesseert hem geen fuck. Vanaf 1:32, dit is dan 2010.
Spelers die niet gekomen zijn omdat hij er ongeïnteresseerd bij zat en hun naam niet meer wist. En dan in de media zeggen dat die speler niet stond te springen om naar Ajax te komen en ze gingen doorschakelen. Wat een ongelooflijke idioot die Overmars.
Oh.![]()
Gelukkig heeft hij naar eigen zeggen (quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat filmpje heb ik gezien ja. Maar dat het hem niks interesseert bleek ook wel uit Rapport Ling.
Spelers die niet gekomen zijn omdat hij er ongeïnteresseerd bij zat en hun naam niet meer wist. En dan in de media zeggen dat die speler niet stond te springen om naar Ajax te komen en ze gingen doorschakelen. Wat een ongelooflijke idioot die Overmars.
) Bazoer binnen gehaald.
![]()
Ach hij blijft zelfs volhouden dat Viergever en van der Hoorn goede aankopen waren. Ja dan is het voor mij klaar hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij naar eigen zeggen () Bazoer binnen gehaald.
Oh.![]()
Ik voorspel donkere wolken over anderhalve week. Lekker de koppositie verspelen in Den Haag.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij blijft zelfs volhouden dat Viergever en van der Hoorn goede aankopen waren. Ja dan is het voor mij klaar hoor.![]()
Het feit dat hij geen speciale band met zijn werkgever heeft is natuurlijk niet zo boeiend?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word er heel erg droevig van, JR. De blindheid en angst om fouten te erkennen is zo lachwekkend.
Bovendien zegt hij dit tegen Groningen TV toen hij nog niet voor Ajax werkte voor de wedstrijd Groningen-Ajax. Dan speelt het sociaal wenselijk lullen natuurlijk ook mee, zeker voor een handelaartje als Overmars.![]()
Den haag gaan ze winnen. Iedereen is in een jubel stemming, week later verspelen ze de kop positie tegen Vitesse.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel donkere wolken over anderhalve week. Lekker de koppositie verspelen in Den Haag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach ik ben al zo afgestompt door het huidige Ajax spel en beleid dat het me weinig zal doen. Zal ook alleen maar slechter worden, omdat ze nu ook de jeugdopleiding weer gaan verkloten en de vriendjes blijven zitten. Frank vindt geen enkele club meer interessant dus blijft maar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel donkere wolken over anderhalve week. Lekker de koppositie verspelen in Den Haag.Oh.![]()
Gudelj kan de beste speler ter wereld worden op zijn positie, can you believe it?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben al zo afgestompt door het huidige Ajax spel en beleid dat het me weinig zal doen. Zal ook alleen maar slechter worden, omdat ze nu ook de jeugdopleiding weer gaan verkloten en de vriendjes blijven zitten. Frank vindt geen enkele club meer interessant dus blijft maar.![]()
zit er aan te komenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj kan de beste speler ter wereld worden op zijn positie, can you believe it?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
"Domineren" "Sigthorsson gaat zichzelf elk moment belonen" "Opportunistischer spelen"quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj kan de beste speler ter wereld worden op zijn positie, can you believe it?
Je kan een boek schrijven over de achterlijke opmerkingen van Frankie.Oh.![]()
Het is eerder andersom : Op Swansea na heeft niemand zin in Frankquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben al zo afgestompt door het huidige Ajax spel en beleid dat het me weinig zal doen. Zal ook alleen maar slechter worden, omdat ze nu ook de jeugdopleiding weer gaan verkloten en de vriendjes blijven zitten. Frank vindt geen enkele club meer interessant dus blijft maar.RED ONS HENNIEGOD![]()
''Voor sprankelend voetbal heb je twee ploegen nodig''quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Domineren" "Sigthorsson gaat zichzelf elk moment belonen" "Opportunistischer spelen"
Je kan een boek schrijven over de achterlijke opmerkingen van Frankie.
Mijn meest favoriete opmerking.![]()
Er zullen best meer clubs van dat niveau zich gemeld hebben, maar Frank wilt alleen naar een absolute topclub.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is eerder andersom : Op Swansea na heeft niemand zin in FrankOh.![]()
Dan begin ik dingen naar mijn tv te gooien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Voor sprankelend voetbal heb je twee ploegen nodig''
Mijn meest favoriete opmerking.Oh.![]()
Nee hoor. Zou ook niet weten waarom ze zich moeten melden voor de 4 malig kampioen van een kutcompetitiequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen best meer clubs van dat niveau zich gemeld hebben, maar Frank wilt alleen naar een absolute topclub.RED ONS HENNIEGOD![]()
In de Eredivisie heb je niet eens recht van spreken daarover. Bayern eind december tegen Ingolstadtquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan begin ik dingen naar mijn tv te gooien.. Dat is pas een muur, christus god.
![]()
Ach, je weet het nooit. Er zijn zat trainers die met middelmatig materiaal geen kloot kunnen en met topspelers ineens de Champions League winnen. De Boer heeft het achterin redelijk neergezet voor het materiaal wat hij heeft. Hij heeft alleen een aantal aanvallend ingestelde spelers nodig die boven de middelmaat uitstijgen en iets kunnen creëren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen best meer clubs van dat niveau zich gemeld hebben, maar Frank wilt alleen naar een absolute topclub.
Ik vind de kritiek op de Boer eigenlijk gewoon te makkelijk. Natuurllijk braakt hij de ene onzinnige oneliner na de andere uit, maar wat moet hij dan zeggen?![]()
Genoeg middenmotertjes in het buitenland die daar best interesse in zullen hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou ook niet weten waarom ze zich moeten melden voor de 4 malig kampioen van een kutcompetitieAls je een beetje aanvallende druk zet op de meeste Eredivisie ploegen ben je er zo doorheen inderdaad, die verdedigers maken continu fouten. Maar dat is niet zo makkelijk als je alleen maar achterin kan rondtikken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie heb je niet eens recht van spreken daarover. Bayern eind december tegen Ingolstadt. Dat is pas een muur, christus god.
Oh.![]()
Ho ho, of naar de backs of een mooie slinger naar de linkerflank of rechterflank.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een beetje aanvallende druk zet op de meeste Eredivisie ploegen ben je er zo doorheen inderdaad, die verdedigers maken continu fouten. Maar dat is niet zo makkelijk als je alleen maar achterin kan rondtikken.![]()
Nee . Komt vooral door zijn gepruts in Europaquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg middenmotertjes in het buitenland die daar best interesse in zullen hebben.
[..]
De trainer van pakweg Rosenborg of Malmo kan ook niet zomaar naar dat soort clubs trouwensRED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfs met dit spelersmateriaal kan je beter presteren hoor, zeker Europees gezien was het echt een drama en het spelersmateriaal van Ajax is echt niet minder dan Molde, Celtic en Fenerbahce. Maar dat was gewoon elke wedstrijd volkomen kut.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, je weet het nooit. Er zijn zat trainers die met middelmatig materiaal geen kloot kunnen en met topspelers ineens de Champions League winnen. De Boer heeft het achterin redelijk neergezet voor het materiaal wat hij heeft. Hij heeft alleen een aantal aanvallend ingestelde spelers nodig die boven de middelmaat uitstijgen en iets kunnen creëren.
Ik vind de kritiek op de Boer eigenlijk gewoon te makkelijk. Natuurllijk braakt hij de ene onzinnige oneliner na de andere uit, maar wat moet hij dan zeggen?
Om het maar niet te hebben over die wedstrijd tegen PSV wat bedroevend was van de kant van Ajax.Oh.![]()
"De backs moeten het spel maken"quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, of naar de backs of een mooie slinger naar de linkerflank of rechterflank.Muah ik zou Ajax op dit moment eerder vergelijken met Celtic. En daarvan kan de trainer ook echt wel naar een club als Newcastle of West Bromwich Albion hoor. Kom op Steve McClaren is trainer van Newcastle, en die heeft ook overal gefaald behalve in dat ene Ruiz jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee . Komt vooral door zijn gepruts in Europa
De trainer van pakweg Rosenborg of Malmo kan ook niet zomaar naar dat soort clubs trouwensOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: