Zonder nu héééééél cynisch te willen doen... die mevrouw i.c. heeft het bestaan van ElDinosaur kennelijk ook niet erkend, al die weken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Casiotone het volgende:
Na een paar weken maar eens even iemand's bestaan erkennen, lijkt me een goed plan
Dat is min of meer ook wat ik bedoelde. Als ik er niet over nadenk en dus spontaan begin te lullen, dan ben ik ook die spontane gastquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef Koral het volgende:
[..]
Mensen onthouden niet zozeer wat men zegt maar vooral hoe men je laat voelen?
Je 'moet' jezelf dan ook niet afvragen wat voor gespreksonderwerp je kunt bedenken maar hoe je iemand een goed gevoel kunt geven. Grapje, complimentje, herkenning van iets gemeenschappelijks, etc.
Zie een gesprek als een middel (op gevoel) en niet als een doel op zich (te rationeel).
Iemand moet de eerste stap zetten!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Zonder nu héééééél cynisch te willen doen... die mevrouw i.c. heeft het bestaan van ElDinosaur kennelijk ook niet erkend, al die weken?
ja maar jij weet dat ik een emotionele zelf hatende homohater(no pun) ben die zich afreageert. Dat weten die andere niet als ze nog niks van mij gehoord of gelezen hebben en toch gaat daar het al fout. Oh alwetende taco laat je goddelijk licht schijnen op mijn donkere mossige hartquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen praten met iemand die zo negatief en vol zelfmedelijden zit als jij. Lijkt me vermoeiend. Misschien daar eens aan werken.
Dat hoeven ze niet te weten, maar waarschijnlijk brengt jouw persoon nou niet bepaald een weldadige aura van geluk en verlangen tot interactie met zich mee als je met dergelijke gedachten in je hoofd rondloopt. Dat merken mensen wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef darkbright het volgende:
[..]
ja maar jij weet dat ik een emotionele zelf hatende homohater(no pun) ben die zich afreageert. Dat weten die andere niet als ze nog niks van mij gehoord of gelezen hebben en toch gaat daar het al fout. Oh alwetende taco laat je goddelijk licht schijnen op mijn donkere mossige hart
Denken is dan ook slecht. Nadenken moet je doen zodra er vragen gesteld worden, zodra jij je brein nodig hebt om na te denken. Niet om problemen te gaan maken voordat ze er zijn, en dat is meestal wat er gebeurt zodra je gaat nadenken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is min of meer ook wat ik bedoelde. Als ik er niet over nadenk en dus spontaan begin te lullen, dan ben ik ook die spontane gast. Alleen de fout die ik juist maak is dat ik er vaak wél over nadenk. En als ik er niet over nadenk dan pak ik niet door.
Ik ben het versieren gewoon een beetje verleerd. "Vroeger" was ik daar best redelijk in. Maar misschien moet ik het opnieuw leren (na een relatie van ruim 3 jaar, die inmiddels al wel weer een tijdje over is hoor).
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Denken is dan ook slecht. Nadenken moet je doen zodra er vragen gesteld worden, zodra jij je brein nodig hebt om na te denken. Niet om problemen te gaan maken voordat ze er zijn, en dat is meestal wat er gebeurt zodra je gaat nadenken.
Nadenken zonder het nodig te hebben, is erg slecht voor je. Dit heb ik vaker en op meerdere fronten ervaren.
Hou nou eens op met denken!quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan?
Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.quote:Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Leuke om te doen zo'n opmerking maar dit behoor je eigenlijk in groepsverband te doen dus met vrienden of klasgenoten collega's van het mannelijk geslacht.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.
Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan. Iemand met oortjes in en afgewende blik, lezend in een boek, wat dan ook, staat er niet voor open.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Daar hebben we er weer een die beter weet wat 'vrouwen' willen dan vrouwen zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.
[..]
Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.
deze postquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan.
Daar kom je echt alleen mee weg als je het op de juiste manier brengt, en zelfs dan is het twijfelachtig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.
[..]
Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel. Op die manier willen niet alleen vrouwen, maar alle mensen graag bij je in de buurt zijn. En als een vrouw je dan toch afwijst, ga dan niet kinderachtig lopen doen. Die vrouw is nog steeds net zo mooi en perfect als de paar minuten daarvoor, voordat je haar aansprak. Ze heeft alleen -op dat moment- even geen zin in jou, en dat is helemaal prima.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:41 schreef Mathemaat het volgende:
Vrouwen vallen niet op assholes. Je kunt best een gentlemen zijn en dapper, de twee sluiten elkaar niet uit. Sterker nog, zo iemand noem je joviaal.
En dit. Als er een aanleiding is, prima. Zoekt iemand oogcontact, prima. Maar laat iemand anders gewoon ongestoord zitten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan. Iemand met oortjes in en afgewende blik, lezend in een boek, wat dan ook, staat er niet voor open.
Dat, maar niet zozeer gericht op 'vrouwen' zou ik zeggen. Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen. Niet zozeer complimentjes geven de hele tijd, maar gewoon open zijn voor gesprekken met allerhande mensen. Van bejaarde vrouwtjes naast je in de bus die even hun ei kwijt willen en daar aandachtig naar luisteren en meepraten tot iemand die klaagt over dat de trein/bus weer eens te laat is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef CyberTijn het volgende:
Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ook al beweren ze graag van wel.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Je komt niet iets halen, maar iets brengen.
Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen.
http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdfquote:A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.
Wat een geneuzel is dit toch ook altijd. Er zijn 1001 manieren om contact te krijgen met vrouwen of versieren. Persoonlijk geef ik nooit complimenten, dat is simpelweg niet mijn ding. Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen, zodat het natuurlijk over komt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel. Op die manier willen niet alleen vrouwen, maar alle mensen graag bij je in de buurt zijn. En als een vrouw je dan toch afwijst, ga dan niet kinderachtig lopen doen. Die vrouw is nog steeds net zo mooi en perfect als de paar minuten daarvoor, voordat je haar aansprak. Ze heeft alleen -op dat moment- even geen zin in jou, en dat is helemaal prima.
Je komt niet iets halen, maar iets brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |