Neuh, vind het grappig dat je nooit met een moslima of Marokkaan hebt gepraat want dat zei je toestraks toch ook he?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen geintje
Denk je nu minder over mij.
dadelijk word je neergestoken, en dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh, vind het grappig dat je nooit met een moslima of Marokkaan hebt gepraat want dat zei je toestraks toch ook he?
ff browser history laten verwijderen opnemen in je testament tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dadelijk word je neergestoken, en dan?
Ja ik kan er niets aan doen ;squote:Op woensdag 6 januari 2016 15:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh, vind het grappig dat je nooit met een moslima of Marokkaan hebt gepraat want dat zei je toestraks toch ook he?
wordt automatisch verwijderd elke keer dat ik mn browser afsluit. Veiligste mogelijkheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ff browser history laten verwijderen opnemen in je testament toch
Nee vind ik maar irritant.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wordt automatisch verwijderd elke keer dat ik mn browser afsluit. Veiligste mogelijkheid.
Vind dit echt snoezig, weet niet waaromquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik kan er niets aan doen ;s
Op de bassischool volgens mij wel, maar daarna gewoon simpelweg niet meer
zou wel willen dat m'n pc gewoon zou ontploffen als m'n hart het zou begeven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ff browser history laten verwijderen opnemen in je testament toch
jij voert standaard je inloggegevens in overal?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wordt automatisch verwijderd elke keer dat ik mn browser afsluit. Veiligste mogelijkheid.
Ik laat de cookies enzo staan, dus hoef niet telkens opnieuw in te loggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij voert standaard je inloggegevens in overal?
is gwoon ja of nee hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit hoor ik wel vaker dus geen probleem
Hier hebt ge geliek inquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip haar motto is: Een dag geen haat is een dag niet geleefd
ik las haarquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip haar motto is: Een dag geen haat is een dag niet geleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |