Je moet die van gu eens proberen die hebben ook een chocolate salted caramel cheesecake. Krijg je bij de appie, dies lekker.quote:
ik zal het eens op het boodschappenlijstje van mijn moeder schrijvenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet die van gu eens proberen die hebben ook een chocolate salted caramel cheesecake. Krijg je bij de appie, dies lekker.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal het eens op het boodschappenlijstje van mijn moeder schrijven
Dat zeggen alleen sukkeltjes tegen zichzelfquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een groot teken van volwassenheid is dat je ook leert om hulp te accepteren van anderen
ja zei ook niets over thuis wonen ;s woon ook thuis ;squote:Op woensdag 6 januari 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben volwassen en woon bij m'n moeder ;s
daarom zeg ik het ook tegen anderenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen sukkeltjes tegen zichzelf
helpt niequote:Op woensdag 6 januari 2016 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom zeg ik het ook tegen anderen
zullen we samenwonen ;squote:Op woensdag 6 januari 2016 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zei ook niets over thuis wonen ;s woon ook thuis ;s
picsquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik gebruik mn tits ook om af te wassen
geef mijn geld liever uit aan spelletjes dan huur snap jequote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Niet al vanaf je 18e op jezelf wonen
Heb van 18-23 op mezelf gewoond, maar nu tijdens afstuderen weer tijdelijk bij m'n ouders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Niet al vanaf je 18e op jezelf wonen
Ik deed allebeiquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef mijn geld liever uit aan spelletjes dan huur snap je
nee mag nie iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we samenwonen ;s
of mag dat niet als we niet getrouwd zijn?
ik doe liever niks dan moeite doen snap jequote:Op woensdag 6 januari 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed allebei
En aan stappen en boodschappen en deodorant.
Sorry ik ben gewoon niet bekend met de regels, je bent de eerste moslima in mijn levenquote:
Nee dat snap ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe liever niks dan moeite doen snap je
ken je srs geen andere moslimas of maak je een garpquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon niet bekend met de regels, je bent de eerste moslima in mijn leven
Leer je me?
Geen geintjequote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ken je srs geen andere moslimas of maak je een garp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |