wiequote:
Topic openen kan toch sws zonder tijdslimiet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was erg snel Tardis, wel makkelijk met abo
Ik betaal om te kapen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was erg snel Tardis, wel makkelijk met abo
Nee, daarom heeft de lapo nooit de kaap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Topic openen kan toch sws zonder tijdslimiet?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik betaal om te kapen.
En voor die mooie HQ UI die ik heb. Die was eerst lelijk jonge bohhh.
Dat is geen uitschelden, gewoon observeren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mij, hoe noemt me steeds kaal en oud
wie is hoequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lapo en kapen gaan niet samen...quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, daarom heeft de lapo nooit de kaap.
Jij ging weg, jij wilt niet afspreken dan ook geen commentaar op mijn doen en laten.quote:
Prima observatie verder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja voor kapen zijn de kaapslaafjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, daarom heeft de lapo nooit de kaap.
Oh ja. Excuus. Ik bedoelde natuurlijk dat de lapo nooit het volgende deel kan openen omdat deze gekaapt wordt omdat je tijdslimiet hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lapo en kapen gaan niet samen...
soryquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij ging weg, jij wilt niet afspreken dan ook geen commentaar op mijn doen en laten.
Gegroet madam.
zo, boefje hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schold Stimorol- uit voor slet.
Ik zie niet in waarom dit een belediging is. Eerder een constateringquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schold Stimorol- uit voor slet.
wat kun je aan je UI meer als je een abo hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik betaal om te kapen.
En voor die mooie HQ UI die ik heb. Die was eerst lelijk jonge bohhh.
Als je geen abo hebt 50kb max bestand, en nu 150 kbquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kun je aan je UI meer als je een abo hebt?
en dan nog met zo'n kut UI aan komen kakken, jezus wat ben je toch een grobbebolquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je geen abo hebt 50kb max bestand, en nu 150 kb
hmm, okequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je geen abo hebt 50kb max bestand, en nu 150 kb
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
OP klopt trouwens niet, het is inmiddels 210gb
nee maar wil ik wel xoxoquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:02 schreef Chloroform het volgende:
hebben jullie making a murderer al gezien
NEE GODVERDOMME, BEGINT DIT GEZEIK NU ALWEER?!quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:02 schreef Chloroform het volgende:
hebben jullie making a murderer al gezien
2013-2014:quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan nog met zo'n kut UI aan komen kakken, jezus wat ben je toch een grobbebol
ik ga nu kijken xoxoquote:
Calm your bolle kikkerkutquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
NEE GODVERDOMME, BEGINT DIT GEZEIK NU ALWEER?!
Ah verdikkie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een beraming van moordaanslag op jou
making a murderer is een nieuwe documentarie/serie van Netflix over iemand die onschuldig in de gevangenis zit en na zijn vrijkomst een paar jaar later weer in de gevangenis belandt ofzo denk ik grquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
die tweede keer werd hij beschuldigd van topickills zoals ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |