wiequote:
Topic openen kan toch sws zonder tijdslimiet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was erg snel Tardis, wel makkelijk met abo
Ik betaal om te kapen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was erg snel Tardis, wel makkelijk met abo
Nee, daarom heeft de lapo nooit de kaap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Topic openen kan toch sws zonder tijdslimiet?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik betaal om te kapen.
En voor die mooie HQ UI die ik heb. Die was eerst lelijk jonge bohhh.
Dat is geen uitschelden, gewoon observeren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mij, hoe noemt me steeds kaal en oud
wie is hoequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lapo en kapen gaan niet samen...quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, daarom heeft de lapo nooit de kaap.
Jij ging weg, jij wilt niet afspreken dan ook geen commentaar op mijn doen en laten.quote:
Prima observatie verder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja voor kapen zijn de kaapslaafjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, daarom heeft de lapo nooit de kaap.
Oh ja. Excuus. Ik bedoelde natuurlijk dat de lapo nooit het volgende deel kan openen omdat deze gekaapt wordt omdat je tijdslimiet hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lapo en kapen gaan niet samen...
soryquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij ging weg, jij wilt niet afspreken dan ook geen commentaar op mijn doen en laten.
Gegroet madam.
zo, boefje hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schold Stimorol- uit voor slet.
Ik zie niet in waarom dit een belediging is. Eerder een constateringquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schold Stimorol- uit voor slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |